211 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "støddæmper gas"
Gas støddæmper?
Hejsa jeg har en gas støddæmper på min bws og jeg er ikke helt sikker på hvormeget jeg skal komme i? Jeg har kigget men uden held, kan i hjælpe? Jeg vejer ca 100kg så er der nogle kloge hoveder der k...
Hejsa jeg har en gas støddæmper på min bws og jeg er ikke helt sikker på hvormeget jeg skal komme i? Jeg har kigget men uden held, kan i hjælpe? Jeg vejer ca 100kg så er der nogle kloge hoveder der k...
Skrevet af: Jan N - 29. jun 2014
Gas støddæmper
Hey Sg. Jeg har sådan en fin gas støddæmper til min maskine men den er mega blød. Og jeg ved ikke helt hvad jeg skal bruge til at fylde den op igen. Og vis jeg prøver at fylde luft på, med den kom...
Hey Sg. Jeg har sådan en fin gas støddæmper til min maskine men den er mega blød. Og jeg ved ikke helt hvad jeg skal bruge til at fylde den op igen. Og vis jeg prøver at fylde luft på, med den kom...
Skrevet af: Martin 6100 - - 23. mar 2011
Gas støddæmper
hej sg min kammerat påstår at man kan fylde almindelig trykluft fra en kompresser på en gas støddæmper som erstatning for det oprindelig indhold har han ret?
hej sg min kammerat påstår at man kan fylde almindelig trykluft fra en kompresser på en gas støddæmper som erstatning for det oprindelig indhold har han ret?
Skrevet af: Copenhagen-Racing_StreetFighter . - 14. mar 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
- Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
- Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
- Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
- Reparation af udendørslys 1.002 kr.
- Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 3.105
støddæmper gas