Hjælp til Hot 50 vigtigt. {{forumTopicSubject}}
Hej scooter'drenge, jeg har en Pgo blok, hvor jeg har skiftet lejer, pakinger, lejer i gearing, over alt, glasblæst blokken, nyt kickstarter skjold alt er nyt i mortern,
Polini Vario,
Polini kobling
21 mm kabu,
anden membarn,
hjemmelavet studs.
Polini Evo cylle. (brugt) ser rigtigt fin ud,
Helt nyt stempel til 700 med fragt,
Polini evo uds,
Når jeg starter den, kommer den ikke rigtigt, der er nok tryk i cyllen, Også skyder den, har renset mit tændrør, og jeg havde den igang i tomgang, men når jeg gav den gas så trak den ikke :/.. Også gik den ud, også kunne jeg ikke få gang i den. Røret blev fuldstændig varm, Men ´cyllen var ikke så varm igen, Det var ligesom der var noget der gik imod hvad fanden kan det være?:S
Jeg forstår det faktisk ikke....
Håber i kan hjælpe mig,
Og det er en Fz/hot den eneste i verden fordi har selv lavet hele lortet, vent til i ser den det ligner ikke en fzer . har brugt et år på den, så det er satme træls at den ikke kan starte, Har selv malet den med Pistol, brugt 2 kg, spartel, altså er selv lavet, den er folt vent til i ser den
hehe ( ved godt at jeg er selvgald med ) Håber virkelig at i kan hjælpe mig !! smider et billede op nu her, men er bange for nogle nakker min idë
Mvh Christian Madsen :=)
jun 2008
Følger: 64 Følgere: 62 Scootere: 2 Emner: 106 Svar: 3.733
Mht. til motoreren, lyder det som om din cylinder er ødelagt. Eller også passer stemplet ikke ordenligt.
Det kan også være indstilling :)!
apr 2007
Følger: 64 Følgere: 63 Scootere: 6 Emner: 12 Svar: 14
det var svinghjulet, noten flækkede
jun 2008
Følger: 64 Følgere: 62 Scootere: 2 Emner: 106 Svar: 3.733
Hjælp til Hot 50 vigtigt.