{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
322 visninger | Oprettet:

En smule hjælp ang. hverdagsged {{forumTopicSubject}}

Står lige pt med sådan en 125cc MadAss, som i kan se i min profil. Da jeg skal starte på gym her efter ferien, skal jeg bruge noget mere "neutralt".. smiley

Så jeg har søgt lidt, og er blevet tilbudt en "CPI Supermotard". Ejeren har forklaret at den har følgende monteret:

std aprilia krumtap og stempel, malossi v16 membran, mikuni tm24 karbu, tp kevlar kobling

Så ville høre, om det ville være et fint bytte, da jeg skal bruge en hverdagsged? Kender ikke til CPI, og er ikke så meget inde i gear-dele, så noget hjælp ville være skønt:))

Mvh Mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En smule hjælp ang. hverdagsged
  • #1   2. aug 2009 B0VBJERG .

Det kan jeg jo ikke rigtigt bruge til noget:)

• #2   2. aug 2009 kan se din madass er i rigtig flot stander på billeder, så synes det ville være synd hvis du byttede den væk for en cpi.. hvis du skal ha en gearmaskine, så spar lidt penge sammen, så du kan få en smt/rcr, senda eller sx50 istedet.. det holder 100 gange bedre (: det min mening, håber du kan bruge den.

• #3   2. aug 2009 Min CPI Oliver City var der lidt problemer med i starten men da den bagatel og den havde fået et tykkere forrør på, kørte den upåklageligt resten af tiden.
    Men syntes du skal finde en mere standard motor til din Madass. Ved desvære ikke om man kan få nogle 4 takts motorer der ikke er kinesere, udover hvis de er fra honda. Men i så fald ville jeg få en 80 CCM motor hvor der står 50 ccm på det hele.
    Så man kunne få dem til Herning stumpemarked, og syntes faktisk det er rimelig fedt lavet. Så hvis du bliver stoppet er der jo ingen grund til at politiet tager din cylinder når den kun er "50 ccm" smiley

• #4   2. aug 2009 Christian Sachs Nørden .

Fed idé, men vil helst ikke til at rode med den, vil bare gerne have en ged der kører, så jeg ikke skal tænke på knallert mere, ind til jeg skal have bil og den skal sælges..

• #5   2. aug 2009 Hvis den ikke skal køre stærkere end 60 og ellers bliver behandlet ordentligt, så tror jeg du ville blive glad nok for en CPI Super Motard.
    Men af de nye knallerter fra efter 1990 er jeg nu mest fan af Suzuki. Syntes deres motorer virkelig går godt, og de er slidstærke som bare fanden smiley
    Men ellers maskiner som Piaggio er nu heller ikke helt tossede.

Kommentér på:
En smule hjælp ang. hverdagsged

Annonce