{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
337 visninger | Oprettet:

en fucking lyver i markedannoncer {{forumTopicSubject}}

det her er min gamle rieju så jeg ved hva jeg snakker om.
den rieju havde gåde 11200km da jeg solget den til ham og i hans annoncer siger han den kun har gåde 7000 pasonen købet den af mig for 10500 fordi den kunne godt bruge en kærlig hånd og der er næsten ik blivet lavet en skid ved den siden .
jeg sys ik det er i orden og snyde ander med sådan noget, jeg ville selv gå helt amok vis jeg havde fåde af vide den kun havde kørt 7000km. også den havde fucking gåde mindst 12000 nu mindst. den rieju kunne næsten ik mer da jeg havde den og jeg tor sku ik en tap. og nogen lejer kan gøre det smiley

i skal selv bedømme jeg sys bar det er mega til grin
her er en link af min profil med rieju`en kig på et af billderen af mit speedometer http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=157548 der kan man se der skår 10293km

og han skriver 7000km og der er perfekt den rieju kan snart ik mer http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=818062

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en fucking lyver i markedannoncer
  • #2   22. jul 2009 jeg har også skrevet til dem

• #3   22. jul 2009 har givet ham en udstemme.

• #4   22. jul 2009 Jeg synes det er steffen der er til grin, han har sq da lov at sælge den for mere end han købte den for, det gør jeg sq også!

Men det er self. ikke iorden at snyde mht. antal kørte km! og det bør straffes!

Men jeg er alligevel tæt på (jeg gør det ikke denne gang) at give dig en udstemme, for du skriver at han ikke har gjort en skid ved den, og det kan du ikke vide noget om!

• #5   22. jul 2009 Skal lige siges at jeg også har givet ham der har den nu en udstemme smiley

• #6   22. jul 2009 det kan straffes med en bøde hvis man gør det på biler.

• #7   22. jul 2009 jo det ved jeg jo så når jeg ved hva der var på den før, også hva der er på den nu sådan kan jeg jo se hva der er blivet lavet på .

• #8   22. jul 2009 og ja han har da helt lov til at sælge den til den pris han vil det har jeg jo heller ik snakket om.. hva snakker du om

• #9   22. jul 2009 Rolig nu steffen, når du siger at han købte den billigere af dig, så kunne det godt være en hentydning til at så "måtte" han ikke bare sætte prisen op (der er nogen der er dumme nok til at synes det)

Og nej du kan ikke vide om han har købt de samme dele for at slippe for indstilling f.eks.

Jeg er også ved at renovere min Rmx, og den kommer også til at se næsten ligesådan ud mht. stel, skjolde og motor. Det kan jo også være det han har gjort, det jeg mener er at i sådan en anklage her skal man sørge for at holde sig til facts når det i forvejen ikke er tilladt at gør det du har gjort med at hænge ham ud

• #10   25. jul 2009 Hej alle sammen. ham steffen som jeg købte den af er en rigtigt nar han starter med at sig at den køre godt men det skal bare et nyt stempel på og det var bare lort det hele han sagde. jeg har fået en anden motor på fordi som spasseren også siger ikke var noget vær, så derfor fik jeg fat i en anden motor og det blev så renoveret. den blev lavet hos en mekaniker og har end da papir på det så alt hvad han siger er lort og nu kan i tro på mig eller lad være men jeg har en fint lille stykke papri hvor det står på. og jeg synes det er for plat at begynde og skive sådan noget pis til jer når han ikke ved en skid! men nu kan i tro på mig eller ej men fuck ham der han ved ingen ting.

Kommentér på:
en fucking lyver i markedannoncer

Annonce