Det nye med VIP på SG {{forumTopicSubject}}
Hej gutter
Jeg har lige kigget lidt i markedet fordi jeg hjælper en ven med at finde en smt/senda.
Og ved mange af dem skriver ejeren "ingen byt" og sådan noget. men alligvel er ca 3/4 af alle budene noget med bytte handel.
Så kom jeg til at tænke på om man ikke i stedet skulle lave det så at man skulle være VIP for at kunne skrive i andres annoncer, for der er mange der giver nogle seriøst dårlige bud. i stedet for at være VIP for at kunne sælge noget. (det er synd for sælgere når andre øddelægger deres annonce med dårlige bud, men hvis en sælger har en dårlig annonce, så kan købere jo bare lade være med at skrive til ham)
altså problemet med at folk skriver 1234 som pris kan jo nemt rettes op, ved at de admins der er herinde gad bruge lidt tid på at slette annoncerne og fryse brugerene uden advarsel (evt sende en besked ud til alle brugere om "razziaen" en uge før så folk kan nå at ændre det.
Ja det var lige en idé jeg fik, og så ville jeg da lige sprede budskabet i håb om at admin hørte idéen (Jeg ved ikke hvordan man kommer i kontakt med personen)
okt 2007
Følger: 39 Følgere: 40 Scootere: 4 Emner: 130 Svar: 1.756
vil hellere ha 2 useriøse bud og et seriøse bud, end ingen bud .. man ricikere bare at folk er for nærige og at der slet ikke bliver ret meget aktivitet i markedet.
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 36 Scootere: 5 Emner: 342 Svar: 4.399
Det nye med VIP på SG