{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
178 visninger | Oprettet:

Tobias T
Tobias T
Tilmeldt:
20. nov 2022
Emner: 1 Svar: 2

New zip 150cc {{forumTopicSubject}}

HJÆLP TIL BENZIN TILFØRSEL

Hejsa scootergalleri, jeg har her den sidste uge haft skiftet lidt på dysen på min new zip 140 i dyse ville den gerne starte men døde og druknede ved lidt gas 128 dyse havde den i før og der kørte den lækkert men trængte til større, har så nu smidt en 135 dyse i og den vil slet ik starte nu, der kommer ingen benzin ned til kanuratoren har derfor kigget efter vakuum og kan ikke se at der er er sted til vakuum på min kaburator, eller der mangler ihvertfald en slangestuds som jeg ik ved hvor jeg skal købe, men har en benzinhane der ik skal bruge vakuum tror jeg da det bare løber ud, men hvad kan det så være? Skal jeg have fat i den slangestuds så jeg kan få vakuum på eller hvad?
Har prøvet og træde 1000 gange i kickstarteren med hånden for kabu og med og uden gas osv kommer intet ned i kabu. Benzinen strømmer også fint igennem slangen. Billede af kaburatoren hvor jeg tror vakuum skal være. Det er en 150cc skipper motor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  New zip 150cc
  • #1   5. okt 2023 den karburator har ikke varcum som du selv har tegnet omkring så du skal have en anden benzinhane på hvis den du har på skal bruge varcum

    du har forhåblig fået lavet det gas kabel


  • Tobias T
    Tobias T Tilmeldt:
    nov 2022

    Emner: 1 Svar: 2
    #2   5. okt 2023 Nej men smider kvikgas på så snart de fåe det på lager speedline eller kgi, btw ved du hvad der så kan være galt, min svømmer faldt nemlig ud anden gang jeg skiftede dyse og det var der efter der ikke vil komme Benz ned i bundkaret, tror måske min svømmer står forkert er ik helt 100% på hvordan den skal sidde kan lige smide et billede op imorgen eftermiddag. Hvad kan det ellers være? Den ville gerne starte efter første dyseskift så tænker vel næsten kun det Ka være kabu

  • #3   6. okt 2023 tag lige et billede af bunden af karburator uden bundkar på

  • Tobias T
    Tobias T Tilmeldt:
    nov 2022

    Emner: 1 Svar: 2
    #4   6. okt 2023 Yes jeg gør det lige kl 15:30 idag der er jeg hjemme ??

Kommentér på:
New zip 150cc

Annonce