{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
346 visninger | Oprettet:

Jeppe Z
Jeppe Z
Tilmeldt:
5. jan 2020
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10

Zip 150cc kører mærkeligt efter kaburator skilt {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skillede kaburatoren på min piaggio new zip 2t med en 150cc skipper motor fordi den dryppede benzin.

Efter jeg samlede igen kørte den sløvt. Den har samme optræk op til 50-60 men så mister den bare alt sin kraft. Før kørte den 100 lige ud og 120 ned af bakke og nu kører den maks 80 lige ud og hvis der er modvind kommer den kun lidt over 60.

Jeg har tjekket om luftfilter sidder ordenligt på. Please hjælp man


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zip 150cc kører mærkeligt efter kaburator skilt
  • #1   31. dec 2021 Kan være du skal have den til at dryppe benzin igen for at det virker smiley smiley smiley

    Nej! Selvfølgelig ikke, men hvad der er forkert er du nok selv nærmest til at finde ud af.

    Du har skilt en karburator og samlet den igen... Og IKKE andet??? Ja så er der noget der ikke sidder rigtigt, lidt svært at svare på men nok nemmere for dig når du har adskilt den igen...... Af med den og kig dig godt for.
    Jeg har prøvet engang hvor hoveddysen var knækket da jeg tog det af igen efter samling og prøvetur hvor det kørte dårligt


  • #2   31. dec 2021 Forkert dyse eller forkert forstøver eller forkert nål.

    Hvis det er karburatoren, som den er gal med.


  • Jeppe Z
    Jeppe Z Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #3   2. jan 2022 Jeg skilte luftfilteret af og alt det benzin som har dryppet derind har ætset bagenden af filteret helt op og taget skidt med ned i faldet. Mit bedste bud er det lige nu.

  • #4   3. jan 2022 Det lyder sandsynligt.

    Men tjek også lige din membran for utætheder.


Kommentér på:
Zip 150cc kører mærkeligt efter kaburator skilt

Annonce