{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.061 visninger | Oprettet:

Kim E
Kim E
Tilmeldt:
3. nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

VGA Versus 4 takt med katalysator. hvordan få 15 km mere {{forumTopicSubject}}

1. Skive i variator. Tror ikke der en sådan. Finder kun en 2-3 mm tyk sort skive bag bagerste plader i variatoren der ligner en mellemskive på aksen. Kører ikke hurtigere uden.

2. Den kører 52 på speedo med den ovetdrivelse derer der (vel 45 reelle km). Der mærkes tydeligt at så drosles omdrejninger ned. Jeg finder ikke CDI. Den skulle ang. ligge på højre side af stellet. Hvor?

3. Der sidder 2 gennemsigtige plastikslanger på indsuget til luftfilteret? Skal de være der? De lukker vel for luften. Er det en forglemmelse fra Tante Hansen?

4. Udstødning. Hvad gør jeg ved katalysator?

Bedre forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VGA Versus 4 takt med katalysator. hvordan få 15 km mere
  • Kim E
    Kim E Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #1   3. nov 2013 Ja
    Der er ingen CDI


  • #2   3. nov 2013 Jo, self er der er en cdi boks.. Den sidder under sædet, og så kigger du hen imod batteriet. Der er den gemt under.
    Ang. katalysator, så køb en ny udstødning, uden kat. Da den begrænser rigtig meget smiley


  • Kim E
    Kim E Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   3. nov 2013 Hvad gør jeg så med katalysator?
    Klipper det bare af? Der er en slange der går til???


  • #4   3. nov 2013 Køber en ny udstødning, glem alt om det at fuske...
    Hvis så du bliver stoppet af politiet med den ulovlige udstødning på, så sætter du bare den gamle udstødning på igen :).


  • Kim E
    Kim E Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #5   3. nov 2013 Jeg har kigget under sædet efter CDI
    Jeg må være blind eller også er det ikke en firkantet boks som jeg kigger efter...


  • #6   3. nov 2013 Jo, en sort firkantet boks smiley

  • Kim E
    Kim E Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #7   3. nov 2013 Men jeg finder den ikke. Kunne være rart hvis nogen konkret havde erfaring med Versus 4 takt og helt konkret ved hvor den er. Kigger jeg i sædet er der et hjelmrum. Der er en klap der kan åbnes til kaburatoren. Der er også en klap foran. Der er en dunk med noget rødolie. Jeg har kigget bagfra ind over hjulet. Ingen steder ser jeg den firkantede sorte boks????

  • #8   3. nov 2013 Du skal tage selve sædeboksen af, jeg fik også at vide at min cdi boks sad under batteriet. Men det gjorde den altså ikke.

  • Kim E
    Kim E Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #9   3. nov 2013 Ja jeg har været nede ved trinbrættet hvor batteriet står. Der er ingen CDI. Og jo det er den model.
    Jeg ved ikke hvor den så er. Jeg kan ikke se nogen omkring motor og kaburator. Gode forslag er velkomne.

    Hvis jeg køber en udstødning uden katalysator kan jeg så enkelt koble ledninger og slanger fra?

    Nogen meninger om skive i variator? Det er der måske ikke på 4 takt modellen?

    Hvad med slangerne der lukker indsugningen i luftfilterkassen? Hvad gør de godt for? Kan jeg bare fjerne dem?


  • Steffen O
    Steffen O Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   28. jun 2016 Hey, jeg har også en vga versus vabdkølet, og hvis jeg går ned og finder den boks der på den og klippe ledning af, så kan den køre hurtigere, ikk? Men hvad hvis jeg vil gøre den lovlig igen, hvordan gør man så, og så tænkte jeg på, er det noget lort at gøre for mortoren eller?

  • andy H
    andy H Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 1
    #11   22. okt 2016 mal den blå og køre den i en å hold dig til yamaha det dur

Kommentér på:
VGA Versus 4 takt med katalysator. hvordan få 15 km mere

Annonce