{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

stage 6 r/t 28 karbu PROBLEM {{forumTopicSubject}}

Har et problem med min 28 karbu...

Har lige haft en 24 karbu på som min opsætning kørte rigtig godt med..

Valgte så at smide en 28 karbu der var så en 130 dyse i men der trak den ikke så godt den tog fat men ville ikke køre ordentligt frem

Smed så en 100 dyse i nu og nu. og når den står på center støtte fod stiger den bare i omdrejninger. har sat nålen i det øverste hak og prøvet at skrue frem og tilbage på luftskrue og dyse... men intet dur den stiger stadig bare i omdrejninger har også lukket for alt hvad der kunne hedde falsk luft..

HJÆLP hvad kan problemet være...????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stage 6 r/t 28 karbu PROBLEM
  • #2   15. jan 2011 #Lodret lang mina#

    #Opsætning#

    # Cylinder - Polini Evolution II AC 70cc Poleret og
    Spidsning af skillevægge lavet af mig

    # Topstykke - Polini Evolution II AC 70cc

    # Stempel - Polini Evolution II AC 70cc

    # Udstødning - Polini Evolution 70cc

    # Krumtap - Doppler Endurance ø10mm

    # Nåleleje - Polini evo 10ø

    # Karburator - Stage6 PWK 28mm R/T Black Edition

    # Dyse - 100

    # Luftfilter - Intet endnu Overvejer at skaffe et Go cart filter med filter indlæg indvendigt så jeg slipper for at skulle tænke på grus + den lyddæmper og føre den op i sæderum hvor der bliver limet noget "æggebakke" skum fast så det også lyddæmper

    # Studs - Top Performances 24mm alu

    # Membran - Polini Evolution

    # Membranplader - Polini Evolution

    # Indsugningsforstærker - Stage6

    # Gearing - Std

    # Lejer - Stage6 SKF med stålstyr

    # Vario -Malossi Multivar 5,0 grams ruller

    # Blæserhjul - Malossi

    # Rem - Malossi X-Kevlar Belt

    # Kobling - Malossi Fly Clutch 107 @ hvide trimfjedre

    # Koblingsklokke -Malossi Wingbell 107

    # Trykfjeder - Rød fra MHR Or Kit

    # CDI - Malossi TC UNIT Den leverer en kraftig og stabil gnist helt op til 20.000 omdr./min.

    # Tændrør -Ngk 10

    # Tænding - Std

    # Tændrørshætte -NGK std


  • #3   15. jan 2011 OBS: Det vil sige pt sidder der ikke luftfilter på

  • #5   15. jan 2011 okay.... troede bare den skulle længere ned i dyse jo større karbu blev.

    Men når der sidder 100 dyse i nu og jeg giver fuldgas lyder det som om den får for meget benzin... men det kan da godt være du siger noget der for den steg slet ikke i omdrejninger da der sad 130 dyse i og der kunne jeg indstille på både tomgang og luftskrue.


  • #7   15. jan 2011 Atterman : Tak det vil jeg prøve... hva med det go cart filter.. kender du noget til det. fx hvor langt er det og hvor bredt.. tror du det kan være i et bws sæderum?

  • #8   15. jan 2011 kørte med #135 i en 28 mm pwk karburator med rimelig tilsvarende opsætning.
    og det var med den gocart-lyddæmper som har luftfilter indeni.


  • #10   15. jan 2011 Atterman okay det er bare perfekt så... smiley

    Onkel morfar .. okay så må jeg lige prøve mig frem... så det er altså oppe omkring den dyse jeg skal være... smiley

    har du stadig det luftfilter liggende...



  • #11   15. jan 2011 Ved i evt hvor jeg kan få sådan en flexislange så jeg kan føre den op i hjelmrum?

  • #12   15. jan 2011 tag en i silicone de er meget bedre de kan findes på forskellige bilsider her er blandt andet en slags http://www.astina.dk/advanced_search_result.php?keywords=silicone&search_in_description=1&osCsid=9c0srspgps7eu4dkcqvvogs453

Kommentér på:
stage 6 r/t 28 karbu PROBLEM

Annonce