{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

JOG R gaskabel {{forumTopicSubject}}

gas kablet driller på min jog men det virker hel fin når den bare holder i tomgang og man gasser op eller bare står og hiver i det går også helt fint ned men det sidder fast nogen gange når man giver den fuld høvl hvor den bliver presset under kørsel.har prøvet og tag gas spjæld af det ser ikke umiddelbart ud til og være noget galt med det. hva kunne det skyldes ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JOG R gaskabel
  • #1   12. feb 2022 Jeg tror du har en sprunget tråd på kablet et sted. Det virker som en modhager.

    Du kan tage gasspjæld og fjeder af, og trække det frem og tilbage nede ved enden. Måske få en fornemmelse af om det er sådan?
    Det skal ikke være modstand.
    Evt give kablet olie hvis det bare er helt tørt og giver fejlen (det tror jeg så ikke det kan sidde fast af)

    Men metoden er ikke garanti for der ikke er sprunget en tråd.
    Husk og smøre kablerne, så holder de længere, og kører bedre.


  • #2   12. feb 2022 Hvis den sætter sig hele tiden, så ville jeg bare skifte den. De koster ikke særlig meget og kan rede dit liv. Min far har prøvet og ha gaskablet sætte sig da han kørte med 65-70 på en knallert. Han blev nød til at smide knallerten fra sig så han ikke kørte ind i en væg. Bare skift den.

Kommentér på:
JOG R gaskabel

Annonce