{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog r Gaskabel?
  • #1   7. sep 2015 De er skam også 2-delte smiley

    De originale holder væsentligt længere, og kører bedre..

    Men du kan da også få de delte i originale..


  • #2   7. sep 2015 Ja det ved jeg. MEN! De er hammere dyre! Kan se at et BWS er samlet fra start og Areox også. Når man kigger ihvertfald. Det var mere om der var Gaskabler fra en anden maskine der ku passe på min jog r så jeg ikke skal bruger 350 kr på gaskabel smiley

  • #3   7. sep 2015 Du kan jo også købe noget thansen lort men så skal du bare regne med det er noget lort :)brug de penge på en original smiley

  • #4   7. sep 2015 Brug nu for pokker de få ekstra penge her og nu og spar dem i det lange løb.

    Hvis du køber et der ikke passer kan du ende med gassen sætter sig og så kan alverdens ting jo ske hvis man går i panik, måske har man samtidigt dårlige bremser eller hvad pokker der nu kan ske/være galt.

    Har selv lige investeret i nyt sædelåskabel til min egen Jog R som er dyrt nok i sig selv, dog valgte jeg også at skifte låsen selvom den ikke trængte men så er det gjort.

    Det kan sjældent betale sig at spare på lige netop sådan nogle ting.


  • mr wheelie
    mr wheelie Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #5   22. apr 2018 mit jog r gaskabel er lige gået, de holder ikke en skid længere end et uoriginalt pgo gaskabel, til gengæl er de 100 gange dyre, køb et universalt gaskabel og sæt på, så skal du heller ikke bøvle så meget med det åndsvage to delt gaskabels-pis.

Kommentér på:
Jog r Gaskabel?

Annonce