{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

VGA Digita død {{forumTopicSubject}}

Jeg kørte forleden dag ned ad bakke på min scooter, og her gik den så ud og død. - Jeg kom hjem skilt den ad, fandt ud af at cylinder, og stempel var slidt ned, der er nu monteret nyt sæt. Men nu vil den ikke starte? - Skyder jeg benzin ind manuelt ved siden af luftfilteren, vil der gerne komme liv i den, men skal den selv skaffe benzin fra karburatoren starter den aldrig....

Jeg har skidt karburatoren ad, renset den, tjekket dyser for gennemsigtighed som der er i alle. Men stadig intet.?

Hvis jeg placere min hånd ved luftfilter til karburatoren, er det så ikke meningen at man skal kunne mærke noget vaccum som om at ens hånd vil ind i karburatoren.? Det er i hvert fald det jeg har oplevet et par gange i gennem tiden. Men ved denne, der er nærmest ingen luft der trækkes ind, når jeg prøver at starte den, der er bare dødt næsten, og min hånd bliver heller ikke våd af benzin når jeg gøre dette. Kan dette betyde utæthed? eller defekt karburator nu.? Forleden da scooteren døde, var der ingen komparation på kickstarteren, men efter nyt sæt, så der masser af komparation i den. - Nogen som er kloge på dette område?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VGA Digita død
Kommentér på:
VGA Digita død

Annonce