{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad fejler den ?
  • Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 10 Emner: 12 Svar: 84
    #1   24. apr 2016 Slangen til luftfilteret skal sidde løst i bunden, det er den måde den trækker kold luft ind. Slangen går videre op til luftfilterhus og bliver renset i det fine filter som sidder inde i huset.
    Jeg vil mene at du skal tage og stille på den blandingsskrue med bundgas og så stille den til den lyder normal.


  • #2   24. apr 2016 Jamen det kan jeg da prøve:)

    Den ryger dog lidt meget synes jeg smiley
    Men den har stået i et par år i et skur smiley ville skifte motorolie og gear olie smiley er der andre ting der er gode at skifte her ved et slags service?


  • Allan L
    Allan L Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 10 Emner: 12 Svar: 84
    #3   24. apr 2016 Hvis den ryger en del når den er blevet varm, så tyder det på at oliepumpen giver for meget olie. Tjek derfor om du har min og max streger på din pumpe. Det skal du kun gøre hvis din pumpe er kabeltrukken. Når ting har stået stille for længe og man aldrig har givet sig tiden til at klargøre den inden man sætter den væk, så skal alt hvad der bevæger sig, have et servicetjek. Derfor ville jeg tjekke om alt var skiftet ud, selv bremsevæsken ville jeg tjekke.

  • #4   24. apr 2016 Jeg kigger lige smiley

  • #5   24. apr 2016 Tror jeg må få en ud der kan kigge på den i stedet for smiley

    Nogen der kender et godt værksted eller en privat tæt på Ballerup:)?


  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #6   25. apr 2016 Hvis den har stået stille i et par år så "bare" kig på det hele.
    Hvis kileremmen har stået i samme stilling så længe så kan det da være den ikke har det så godt og at koblingen måske har svært ved at slynge ud.

    Så ville da kigge på kilerem og kobling og eventuelt købe en ny kilerem og smøre koblingen og sørge for den virker godt.

    Også skal du nok have et nyt batteri som skal oplades hvis du vil bruge elstarteren.


  • #7   25. apr 2016 Batteriet er skiftet smiley den ryger stadig meget da jeg ikke kan finde den blandings skrue og fandt lige den her

    Burde den ikke sidde et sted ?


    profilbillede
  • #8   25. apr 2016 Ser den slem ud ?

    profilbillede
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #9   25. apr 2016 Dimsen skulle være tilsluttet et rør på udstødningen.
    Men hvis der er sat en uoriginal udstødning på uden katalysator så er det derfor den ikke er tilsluttet.
    Der sker ikke noget ved den bare sidder der.

    Synes kileremmen ser fin ud men du kan prøve og køre motoren mens dækslet af taget af og se om det kører fint.


  • #10   25. apr 2016 Super smiley det ser fint ud når den køre smiley

    Den ryger dog stadig meget og kan ikke finde det der med at hvor meget olie den skal smide i benzinen smiley og kørte lige en tur og den virker fint nok men den er lidt langsom i optrækket smiley


  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #11   25. apr 2016 Du skal ikke fylde olie i benzinen.
    Der skal kun benzin i benzintanken.
    Og så olie i olietanken. Det er den hvide tank på det første billede.

    Så er der en oliepumpe der automatisk pumper den rette mængde olie ind.
    Med mindre den er justeret forkert.
    Ved ikke om den du har kan justeres men du kan prøve og finde den ved at følge olieslangen fra olietanken.

    Hvad farve har røgen?


  • #12   25. apr 2016 Røgen er hvid smiley men kan ikke se den fordi der er lidt vind

  • #13   25. apr 2016 Ville filmen det men d3t er lidt svært når der er vind smiley

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #14   25. apr 2016 Prøv og kig på oliepumpen om den kan justeres.
    Så kan der være et mærke der skal stå ved et andet mærke når gashåndtaget er sluppet eller drejet helt.

    Ellers prøv og se om det går væk når motoren er varm eller når udstødningen engang har været godt varm et stykke tur når du har kørt en lang tur.


Kommentér på:
Hvad fejler den ?

Annonce