{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
357 visninger | Oprettet:

hvad fejler den ?? {{forumTopicSubject}}

Nu kører boosteren sku ikke længere, efter den sidste tur hvor den gik død og ikke ville starte igen har jeg fundet ud af at stempelringende var gået igennem stemplet, og lavet nogle meget fine ridser i cyllinderen. både cylinder og stempel er blevet skiftet, men den vil stadig ikke starte :S

Kan det evt. være kompressionen, den har fået mere kompression end den havde før det skete, men der kunne den sagtens starte og køre :S

HJÆLP! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad fejler den ??
  • #1   10. sep 2009 jamen er der modstand på når du trykker på kickstarteren eller drejer blæser/tændingen rundt? så ved du om der er kompression, måske er simmeringe færdige? Det kan også være den er lidt utæt ved cyllen hvis nu du ikke har sat nye eller ordenlige pakninger i...

    det kan være så meget, det her er hva jeg ville sige der kunne være galt.
    Right me if I'm wrong.

    ntJ


  • #2   10. sep 2009 Der er modstand når jeg træder, altså ikke for meget, men en lille smule for "Lidt" men den har kørt før med mindre modstand.. har så ikke kigget på simmeringende, men tak for det smiley

  • #3   10. sep 2009 det var da så lidt smiley

    men altså min gamle sonic havde problemer med at starte, der var modstand når man trykkede på kickstarteren, men den ville kun starte i "varmt vejr" og det var fordi simmeringe ikke havde det godt,

    mit gæt er, at du ska skifte dine simmeringe... og når du alligevel har motoren åben så skift lejer og div. pakninger... det bliver du gladest for på sigt.


  • #4   13. sep 2009 Tak for det.. men den skal bare sælges så den skal bare kunne køre smiley

  • #5   13. sep 2009 okay, men smid lige en stemme på min smiley

Kommentér på:
hvad fejler den ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce