{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
157 visninger | Oprettet:

John B
John B
Tilmeldt:
4. jun 2014
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 159

Afmontering af bws udstødning. {{forumTopicSubject}}

Hey rødder.

Lige et hurtigt spørgsmål fra en der ikke har fiflet med scootere i 15-16 år.
Husker jeg rigtigt at det er noget værre bøvl at få udstødningen af og på pga den avancerede facon?

Skal skifte udstødningen i morgen og pludselig fik jeg et flashback af min kammerat og jeg i 15-16 års alderen skulle have udstødningen af netop en bws! Synes jeg kan huske han bandede og svovlede over det hehe....

Det er ikke afmontering af bolte jeg tænker på men nærmere det at den skal "vikles" ud af stellet...

Er personligt noget mere snild på fingrene idag end jeg var den gang men det kunne være der var nogen af jer der ved bedre end jeg?

Byd ind.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afmontering af bws udstødning.
  • #1   25. jun 2014 Det er nu meget nemt, bare hvis der er monteret grisetryne skal den afmonteres smiley

  • John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 159
    #2   25. jun 2014 Det er der ikke smiley
    Der sidder kun standart dele på!
    Jamen så vil jeg kaste mig over projektet i morgen.....


  • #3   26. jun 2014 Det er noget lort fordi man skal bruge en fastnøgle og der er ikke meget plads.

  • John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 159
    #4   26. jun 2014 Arh det er sgu det mindste af det smiley
    Selvom det nok skal tage sin tid... smiley


  • #5   26. jun 2014 Ja udstødnings boltene er dem der er mest bøvlet, men intet problem at få hele udstødningen af smiley

  • John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 159
    #6   26. jun 2014 En lille update.

    Udstødningen er nu skiftet ud med en ny!(tecnigas) og det var ikke det store problem og få den af.

    Det tarvelige er så bare at det tog 40 km af topfarten og over halvdelen af optrækket!

    Har lige fået knallerten og jeg kender ikke opsætningen 100%

    Jeg har ladet mig fortælle den er standart uden begænsninger og med blokeringsfri udstødning men jeg synes nu at 80+ lyder af meget kun ved udtagning af begrænsningerne.

    Dette er kun målt på speedometeret dog har jeg trukket fra den almindelige trafik i en 70 kmt zone. Det er så de færreste der kører 70 skarp her hvor jeg kommer fra.
    De kører nærmere 80 ihverfald.

    Er der nogen der har lidt erfaring med bws der kan sige om der er noget mere monteret?

    Den nuværende plan er at svejse den gamle udstødning så det holder og så sætter jeg sgu den på igen!!!

    Så må den anden ligge på lager og kan evt monteres efter 1 gangs hilsen fra de små blå smølfer.

    Den kører MAX fyrre med den nye potte. Den kører dog godt og behageligt så det er ikke fordi der er noget problem med raketten.
    Men jeg synes nu det andet var lidt sjovere.... smiley


  • #7   26. jun 2014 Kan være der er en begrænsning i den udstødning du har sat på.

  • John B
    John B Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 159
    #8   26. jun 2014 Ja det er jeg klar over smiley mit spørgsmål lyder nu nærmere: kan en standart bws køre over 80kmt KUN med fjernede begrænsninger og en anden potte på?

    Personligt synes jeg det er en meget høj fart taget i betragtning at den skulle være standart? Derfor har jeg en mistanke om at der er sat cylinder eller kaburator på.
    Orker bare ikke at skulle skille hele lortet ad for at finde ud af det!


Kommentér på:
Afmontering af bws udstødning.

Annonce