{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.299 visninger | Oprettet:

Scooter vil kun starte med hånd for indsuning . {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens . jeg har haft skildt min Yamaha Space i stumper for at kikke den i gennem for om der skulle være nogen Fejl .

Den kørte mega Godt inden jeg skildet den af .
Men efter jeg har samlet den Vil den ikke starte op uden jeg tager luft filteret af og holder hånden for indsuningen . så kan jeg lige få started den op med en 2-3 spark på kick startern . men når jeg fjerne hånden fra min indsuning dør den igen .

Hvad pokker kan det være .? jeg eer ellers sikker på jeg ikke har skruget på noget ved karburatoren .
og der er ikke blevet sat nye dele på . den er bare blevet samlet igen .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scooter vil kun starte med hånd for indsuning .
  • #1   6. sep 2013 Falsk luft

  • #2   6. sep 2013 Hvor tror du det kan være den suger det ind hene . ?

  • #3   6. sep 2013 Er det her sat på som det skal .? den røde er benzin den grønne er Vakum . den gule. ved jeg ikke hvad der er .

    profilbillede
  • #4   6. sep 2013 Hmm det må være Bundpakningen ved cylindren så den er galdt med . . det er den eneste der ikke er blevet skifted . og nu jeg tænker over det . er der vist ikke Top Pakning mellem Top stykke og Cylindre . . Men det var der vist heller ikke da jeg to den af .?


  • #5   6. sep 2013 Jeg vil mene den grønne er olie og den gule vaccum...

  • #6   6. sep 2013 Olien Kommer vist ind i karburatoren fra en lille bitte Tynd sort Slange nede på undersiden .

  • #7   6. sep 2013 Slangen på svømmerhuset er kun til at tappe benzin af svømmerhuset med, men den gule og grønne er til olie og vaccum.. Når en af dem er åben suger den jo luft ind, derfor du kun kan starte når du holder hånden for..

  • #8   6. sep 2013 Der går kun en slange Ud fra Olie tanken den går ned i olie pumpen men bliver til en lille Slange som sider på undersiden af karburatoren . altså ikke i bunden men på siden .

  • #9   6. sep 2013 Så skal jeg dække den gule Til med en slange med en skruge i .?

  • #10   6. sep 2013 Der den røde Ring er har jeg sat den lille olie slange Til .

    profilbillede
  • #11   6. sep 2013 For meceg luft/ for lille dyse

  • #12   6. sep 2013 Den kørte jo godt inden jeg skildte den af .
    Og jeg har ikke haft Skifted dysse eller skruget på karburatoren . ?


  • #13   6. sep 2013 Så får den falsk luft. Men tvivler altså på den er røde på billed 1 er til benzin. Vil mene den grønne er til benzin og den gule er til vakum.

  • #14   6. sep 2013 Ja når man nu ser den anden vinkel på karburator, er jeg også ret sikker på slangerne skal sidde som Nomack skriver, tænker den røde bare er noget overløb...

  • #15   6. sep 2013 ville den godt kunne køre hvis den er sat i vakum .? for jeg kan godt starte den op og give gas når jeg har hånden for og giver lidt luft med den ene finger

  • #16   6. sep 2013 prøvede forasten at lukke den gule af . det gav inted resultat .

  • #17   6. sep 2013 Det er den røde som skal lukkes af hvis nogen skal lukkes af.

    Men hvorfor skilte du den ad?


  • #18   6. sep 2013 Det var meningen den skulle tunes og have skifted krumtap .
    Men jeg ombestemte mig Efter et pardage. da den jo entlig kørte Rigti godt
    Og jeg hellre Ville Satse på Styling .

    Den Røde er den Med det største hul i toppen . der er også en lille "modhage" på

    Forbandede Jog Space Karburator smiley hvorfor ikke bare lave den som de andre Jog´s >xD ...!!!


  • #19   6. sep 2013 i morgen når det er blevet lyst prøver jeg lige at bytte dem rundt . kan bare ikke fåstå et det ikke pisser ud med benzin hvis jeg har sat dem forkert i .

    Så prøver jeg også lige at sætte en ny pakning i bunden af karburatoren . da jeg skulle se om der sad en pakning på "var beskidt" kom jeg til at skrabe et stykke af . på ca 1cm . det satte jeg bare løst på igen så godt som jeg kunne det kunne måske være der den får fals luft ind .

    Kan de Tynde metal Pakninger man får med til et stage 6 mkll sporst cylindre bruges .? eller skal jeg have fat i en "pap" .?


  • #20   7. sep 2013 Det vil jo ikke pisse benzin ud hvis den ikke danner vakum. Jeg vil anbefale en pap pakning. Da du ellers skal til at måle squis.

    Men hvis den er utæt i bundkaret på karburatoren, så vil det pisse ud med benzin.



  • #21   7. sep 2013 Der skulle ikke stå at jeg sætter en ny pakning i karburatoren men i cylindren altså den der går i mod motoren .


  • #22   7. sep 2013 Jeg prøver Lige at bytte dem runde i morgen . slangerne på karburatoren og skifte den pakning mellem blocken og cylindren

  • #23   7. sep 2013 Okay bare i orden. Har du haft cyllen af og ikke brugt ny bundpakning?

  • #24   7. sep 2013 ja

  • #25   7. sep 2013 ja det er sikkert den . for den så ikke for godt ud . Trode bare ikke det ville have den store Betydning Hvis jeg strammede godt til.

    Du ved vel ikke om Fribikeshop eller T-hansen Ligger inde med en der passer til et malosshi Sport Cylindre .? 47,6

    Ellers må jeg selv lave en . Gider ikke vente til Tirsdag før det kommer med posten : /

    Nogen Gode martialer Man Kan bruge til at selv skære den ud af .?


  • #26   7. sep 2013 Skal der forasten side en pakning ved top stykket .? der sider en lille grøn gummi Ring nu

  • #27   7. sep 2013 Jeg er SÅ fucking tæt på at enten Hoppe og sparke den i smader . eller Smide den til salg for et slik .
    .
    Helt seriøst scooter er ikke noget for mig hvis ikke man kan Skilde en motor af uden Lorted går i stykker af det ..!

    Jeg har ikke stillet på noget som helst eller skruget ikke montered nye dele eller glemt noget eller ødelagt noget HELT SERIØST FUCKING LORTE SOCCTERS ..! Giv mig noget med en EL motore det kan man fanme finde ud af .

    Satte ny pakning på No luck . flyttede slangerne på karburatoren Rundt på alle tænklige måder Still no fucking luck . Lorte lorte lorte lorte Scooters jeg er Skiiiiide sur .! Rev mit Blæser skjold af så det gik i stykker fordi min tålmodighed var brugt op på det tids punkt .


  • #28   7. sep 2013 forasten da jeg satte benzinen i den grønne ring Løb der bare benz ud af karburatoren så det er helt sikkert ikke der benzinen skal tilføres .

    Efter jeg hade samlet den efter den nye pakning Startede den op med luft filter men jeg kunne ikke give den gas uden den ville dø.


  • #29   7. sep 2013 Jeg er måløs smiley

    Så går jeg ud for at ryde op fordi jeg ikke gider makke mere i dag . og får mig lige tage mig sammen til at give den et opgivene siste spark på kick startern .

    Og så starter lorted fanme op første gang >xD..!!!!! hvad helvede .!
    Den må have været druknet da jeg skiftede rundt på slangerne smiley


  • #30   7. sep 2013 Det hjælper åbenbart At truge den med død og ødelæggelese smiley
    Lige som da min microfon i min laptop startede med at brumme SMÆK og så var den normal igen smiley


  • #31   7. sep 2013 Men hvis andre endag bliver forviret over en Jog space karburator smiley Så skal Benzin i den røde vakum i den grønne og den gule gør man ikke noget ved .

    Jeg tror det var den nye Bundpakning der gjorde underværker for problemet
    Jeg lavede selv en Ud af låget på en cigarat filter kasse . Det virker Udemærket Til Tirsdag vil jeg tro .

    Og mistænker Problemerne jeg hade med at få den started op . var at jeg Satte benzinen Til den grønne og vakum til den gule . vilket Resluterede i at der løb en masse benzin ud af karburatoen . som jeg tror drukenede den .

    Men den køre Skide godt igen nu smiley så jeg Siger Tusind mange Tak til alle jer Der to sig Tid til at hjælpe mig med problemet smiley har fået en del mere respekt For pakninger nu ^^

    Hvis der var et System man kunne bedømme folks hjælpsomhed her på Sg hade i fået Top points ^^ hade aldrig selv fundet ud af . at der var det lille stykke pakning der manglede . der var problemet . Trode bare den ville dryppe en lille smugle Hvis ikke den var helt tæt ^^


    profilbillede
Kommentér på:
Scooter vil kun starte med hånd for indsuning .

Annonce