{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Henrik B
Henrik B
Tilmeldt:
3. apr 2022
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Skjolde {{forumTopicSubject}}

Hej er her noge. Som ved hvor man kan få et komplet set skjolde til CPI Oliver City fra 2005? Eller om der er andre mærker som passer lige over på?

Læste om en der havde en anden cpi hvor skjoldene fra en hot 50 passede over på.

Hilsen en far som prøver at skaffe knægten en billig knallert...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skjolde
  • #1   4. apr 2022 Glem det.
    Skjoldene koster alt for meget.
    Køb en brugt Hot 50 og sæt den i stand eller brug de penge der skal til, for at få en der er i pæn stand.

    En PGO Hot 50 kan sammenlignes med en Toyota Hi-Ace fra start midt nullerne.
    Ekstremt stabil og billig i reservedele.
    Det er derfor at jeg valgte den til teenagepigen i huset.
    Der er solgt sindssygt mange af dem og det gør at mange forhandlere har reservedele til dem og det gør at delene er billige.

    Der er næsten ikke blevet ændret på PGO Hot 50, siden den kom til landet i 1996 under navnet PGO Big Max 50. ( samme som Hot 50, bare i 45 kmt udgaven )


  • #2   4. apr 2022 Hvis cpi argon skjolde passer har jeg en komplet en der kan hentes i Odense s.

  • Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    apr 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   4. apr 2022 Jeg har ikke en bjælke forstand på det...

  • Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    apr 2022

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   4. apr 2022 Jeg har ikke en bjælle forstand på det... Men Tommy knallerten er købt og det var ikke det spørgsmålet gik på...

  • #5   4. apr 2022 #4
    Så har du brugt penge på noget som kommer til at koste dig endnu flere penge, inden at du er færdig og det er en knallert der er af virkelig dårlig kvalitet.
    Jeg håber at du har giver max et par hundrede for den.

    Sælg den igen og køb en Hot 50.
    Du kan ikke købe billige skjolde til en scooter. Kun til hot 50, fordi der findes så mange der laver skjolde til dem.

    Du har købt en slidt/defekt scooter, FØR du har tjekket om den overhoved kan laves for små penge.

    Det er en dyr omgang du har kastet dig ud i og en ægte tidsrøver.


    https://www.dba.dk/pgo-hot-50-2006-6508-km/id-1089305877/

    5000 kr for en lovlig Hot 50.
    Du finder det næppe billigere.

    Jeg gav 9000 kr for en Hot 50 fra 2017, som havde kørt 1949 km, for et år siden.
    I lørdags skiftede jeg startermotor og batteri for 500 kr ialt.
    Nu har teenagepigen en fin scooter der kører og starter hver dag og som er 100% lovlig.


  • #6   4. apr 2022 Rettelse til #5
    Jeg kan se at der i bunden af annoncen står 9000 kr.

    Den er for gammel til at skulle koste så meget.
    Men det er nu engang det en lovlig Hot 50 i pæn stand ofte koster.


  • #7   4. apr 2022 Cpi popcorn og hussar sku passe mere eller mindre.
    Men må give tommy ret i det er en minusforretning.

    Personlig havde jeg stripset nogen tilfældige skjolde fast, så det ser nogenlunde ud, og så ellers kørt til den gåe i udu (burde ikke tage ret længe) og så solgt den med et større tab som defekt, for så at købe noget der er mere ... ....bare mere smiley

    Jeg har selv haft en del billige brugte knallerter mellem hænderne, og det er 9/10 gange noget lort at købe en der ikke er som den skal være.

    Du kan sikkert finde et næsten komplet skjoldsæt til et par hundrede, som så er møg beskidt og så gammelt og sprød i plastikken at halvdelen af de monteringspunkter der stadig sidder der, går i stykker når du spænder skruerne.
    Jeg har selv haft en cpi.

    Jeg vil fraråde alle, at beskæftige sig med en cpi der er mere end 5 år gammel.
    De holder ikke mere end 4-5 år før alt på dem går til. Plastik gummi lak aluminium.

    Der er så alt for høje priser og et meget sølle udvalg på brugtmarkedet nu her 2022.
    Men... hvis du vil ha en billig knallert til knægten.
    Så vil jeg anbefale at bruge energien og pengene på anskaffelsen.

    Du kan få masser af hjælp til at komme godt fra start.
    Eller du kan få hjælp når du står i lorteknaldert til knæhaserne. Jeg anbefaler at komme godt fra start mef en pålidelig sikker maskine som tilmed stiger i værdi jo længere man ejer den


  • ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

    Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #8   4. apr 2022 @ Henrik B jeg ved ikke hvor i landet du bor , men her er en komplet scooter du ville kunne købe, så har du rigeligt med reservedele hvis uheldet skulle være ude
    https://www.facebook.com/marketplace/item/652034589421699/?ref=browse_tab&referral_code=marketplace_top_picks&referral_story_type=top_picks


  • #9   5. apr 2022 Det kan lade sig gøre smiley
    Har selv haft bestilt fra dem til noget Kina maskine, tingende kan dog godt være lidt tricky, men ellers
    https://www.motor-x.com/


Kommentér på:
Skjolde

Annonce