{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor skrottes en scooter
  • #2   15. nov 2017 Du kører den på en genbrugsplads, og nej du behøver ikke skille den af først, og nej du skal heller ikke kunne dokumentere at du er ejeren, det er da det værste vås jeg længe har hørt.

  • Martin F
    Martin F Tilmeldt:
    nov 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   15. nov 2017 Skide godt.
    Tak for svar


  • #5   15. nov 2017 Claus G: Mener du seriøst at man har en dårlig attitude fordi man skriver, at det er noget vås? Eller brokker du dig bare fordi du kan?

    Men hvis du er så sikker i din sag så kom DU noget fakta på bordet..!!

    Nu kommer jeg en del på vores genbrugsplads da jeg har en stor have, og der er jern graven nærmest altid fyldt til randen med cykler, scootere, havemøbler, halve biler, værktøj, motorer af alle slags, sågar en ATV så jeg der oppe for ikke så længe siden. Og der ligger et hav at el og benzindrevet haveredskaber. Så jeg ved ikke hvorfor du er efter mit svar, for virkeligheden her hvor jeg bor, er at jerngraven er fyldt med skrot, OGSÅ scootere som både er med dæk og plastik, og der er ikke en eneste som skal se en registreringsattest når du skrotter din scooter der oppe.
    Men hvis det er anderledes hos dig Claus G, så kom da med noget fakta?

    Hvis du får lyst så kan du læse om min genbrugsplads her http://nomi4s.dk/


  • #7   15. nov 2017 Nu snakker du jo bare uden om Claus...!!

    Hvordan vil du bevise et ejerforhold når du ikke vil gøre det med en registreringsattest? Og hvem vil du bevise det over for? Genbrugspladsen? Jeg er sikker på de er ret ligeglad med hvad du skrotter, så længe du kommer det i de rette containere.

    Selvfølgelig er det ikke irrelevant hvordan min genbrugsplads gør deres arbejde. Så vidt jeg ved så er det staten som udsteder fælles retningslinjer, så selvfølgelig er det relevant.

    Og hvorfor begynder du nu at blande biler ind i snakken? Men heller ikke der har du ret, for du kan sagtens skrotte en bil uden at kunne dokumentere at det er din, feks hvis der er tale om biler fra udlandet som ikke har været indregistreret før, men du skal selvfølgelig skrive under på at det er din bil. Det eneste grund der er til at fremvise registreringsattest ved skrotning, det er for at kunne få skrotningspræmie, det kan du nemlig ikke få uden en registreringsattest.


  • #9   15. nov 2017 Du kan jo heller ikke argumentere for dine egne udsagn, så klart du vælger at stoppe her smiley

    God aften til dig Claus.


  • mo E
    mo E Tilmeldt:
    sep 2021

    Følger: 12 Svar: 2
    #10   11. sep 2021 NEJ NEJ NEJ Man må ikke skrotte noget med et stelnummer på danske genbrugspladser

  • mo E
    mo E Tilmeldt:
    sep 2021

    Følger: 12 Svar: 2
    #12   11. sep 2021 Nu har jeg ligesom prøvet. Og alt med en reg attest vil de ikke røre ved


Kommentér på:
Hvor skrottes en scooter

Annonce