{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Straf for at køre 45
  • #2   14. mar 2014 Mellem 5-7000 mener jeg smiley

  • #3   14. mar 2014 fy for den lede en bøde..

  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #4   14. mar 2014 Står nederst i tabellen : http://www.sikkertrafik.dk/Raad-og-viden/I-bil/Boeder-og-straf/Boedetakster/Stor-knallert.aspx
    Men når du er under 18år står der du kan få den til halv pris.


  • #5   14. mar 2014 Tja
    Om man kører 3500 kg 2,5 meter bred, 12 meter lang minibus med 8 passagerer, 2000 hk og en anhænger med 2 1000cc motorcykler, en 125cc og 50 ltr benzin


    Eller om man kører 45 kmt uden passager.

    Det er de fucking ligeglade med.

    Straffen er ens.

    For man skal være lige gammel for t føre begge dele.

    Fuuuuuuuuuckd op lov


  • #6   14. mar 2014 Samme som hvis du kørte i bil..

  • #8   14. mar 2014 bøde for uden kørekort, mener 1 gang 5000 2 7500 3 gang 10000, hvis takster ikke er steget

  • #11   14. mar 2014 Dr. big retten ka de nu ikke sådan lige tage fra dig, de ka tage din scooter, men med en 45 kommer der jo så os lige kørekort reglerne oven i, hvilket måske ved ekstremt mange gange ka betyde udsættelse af kort, er dog ikke sket i mit tilfælde


  • #13   14. mar 2014 dr. big hvis scooter er tunet så tager de den 2 gang ellers ik, og fratage retten til at køre knallert 30 ka de sådanset ik hvis du er over 18

  • #15   14. mar 2014 Det er også sådan jeg har forstået det dr Big.

    Jeg er selv gået over til at køre 30er for at mit rigtige kørekort ikke bliver taget.. Det bliver dyrt når de tager mig 3.-4. Gang efter frakendelse smiley
    Men jeg retter ikke ind. Mener lovmagerne har været børnefornærmede ignoranter mindst 10 år for længe. Og af personlige årsager retter jeg ikke ind efter terroristers envejskommunikation, men jeg kan absolut godt se hvorfor man gør det.
    De går efter halsen..


  • #16   14. mar 2014 Jeg piver ikke over hvor hårdt de slår.
    Det er kun hvor hårdt der bliver slået der er blevet strammet.

    Jeg piver over hvornår der bliver slået.
    Og det er rigtigt der er kommet stramninger af straffene fordi så mange har skidt på dem.

    Men hvis man indfører dødsstraf for alle lovovertrædelser så er der pludselig ingen problemer...


    Hele roden til problemet er at der er et KÆMPE hul fra 30 kmt uden passager på en 50cc med højst 1,3 h

    Til 45knallert, 125cc, bil med trailer og 8 passagerer, lastbil op til 48 tons og bus med jeg ved ikke hvor mange passagerer og kæmpe anhænger osv.


    Og til Moonlight

    Jeg har ikke engang overdrevet smiley
    Du må køre en bil på op til 3,5 ton med op til 8 passagerer og en trailer på op til 750 kg med bilkørekort. Når du er 18.
    Ligesom 45 km/t på en comet...


Kommentér på:
Straf for at køre 45

Annonce