{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thansen knallert
  • #1   29. nov 2009 de køre nok godt de første 2000km, men du skal fanme holde de service der er på den, og de skal laves ordentligt, ellers ryger der en ventil i stemplet.. hehe gælder også dem fra TMS du kan købe i jem & fix

  • #2   29. nov 2009 den der giantco sprint, det er noget skrammel, men man kan self godt kære på den, men det er bare noget halvskrammel, hvis du spørger mig. kender et par stykker der har dem, de siger også det er noget skrammel, men de er da fine nok, gider bare ikk selv have en;D

  • #3   29. nov 2009 Min Spartan kører som en drøm smiley

  • #4   29. nov 2009 Jeg VED du ikke får det ud af det her emne som du regner med.
    Tag ned og prøv én selv, det er trods alt den bedste måde at danne sig et indtryk.


  • #5   29. nov 2009 de køre godt. hvis du holder den lovlig og holder service på den. lad være med at tune den. du skal ikke regne med at den kan holde til alverden.

  • #6   29. nov 2009 vi kan jo hurtigt blive enige om at den ikke er på toppen med fks yamahakker og dem. men mange siger også at stellet er tyndere, det passer ikke for de er allee samme lige tygge og lige holdbare for der er minimums krav. og da specielt her hjemme.men de køre faktis godt nok er dog ikke vilde med udsenet men de køre godt. og behandler du den som man skal behandle en vilken som helst anden scootere ja så holder de sq lige så længe

  • #7   29. nov 2009 men mærkelig nok siger folk det er noget skrammel men søg lige i forum der er millioner bruger der kommer med spørsmålet den kan ikke starte/køre og mærkelig nok er det altid aprilla maskiner yamahakker og de andre. der er faktis forrygende lidt pgoer og cpier og gigattoer med. så det må jo være det andet der er noget lort smiley

  • #8   29. nov 2009 kender ikke noget til den lambros ud over at den er 2takt smiley

    Sprinten derimod, har jeg ikke haft dårlige oplevelser med endnu. ALT virker på den, og den har ikke slået en prut forkert på de snart 6000km den har gået. Så længe man tjekker der er olie på en gang imellem og sørger for ventilerne er stillet rigtig, så tror jeg sq ikk der sker noget ved motoren på dem smiley


  • #9   29. nov 2009 de holder ikke i længden...

    prisen har altså noget at sige... sådan er de tmed alt...

    det kan sammenlignes med at købe en cykel i silvan, harrald nyborg, bilka, føtex osv. og så gå ned til en cykelhandler og købe en kildemoes eller GT og lignende... de kan alle køre, dog nogle længere end andre før der skal skiftes dele og de begynder at ruste osv. den ene koster lidt mere end den anden men forskellen er oss til at mærke og den dyre vil oss betale sig i længen i form af mindre reperationer osv.


  • #10   29. nov 2009 har foruden også en ven, der snart har rundet de 40.000km på hans giantco stealth, uden at have nogle større reperationer overhovedet. han har selv skiftet dæk og olie som man plejer. og et par nye bremsebakker. Men ellers har der ikke været noget overhovedet smiley

  • #11   29. nov 2009 Men den kan vil godt bruges til lidt kørsel på vej.

    Men er det ikke møg irreterende at køre på en 2-takts når man skal køre og blande hele tiden


  • #12   29. nov 2009 michael

    de nye har selvblander
    så du skal kun fylde olie og benz på


  • #13   29. nov 2009 Jeg skulle fjerne begrænsningerne i min vens, og lige så snart man begynder at skille den ad, sker der meget mystiske ting. Fx knækker skruerne på mystisk vis, når man skruer den i og ud :O... Men hvis du vil tøffe rundt med 30 km/t til du bliver 18 så kom igang! den kan lige holde 2 år uden service.. men derefter skal den så også godt og grundtig skrottes

  • #14   29. nov 2009 din fars sprint har da holdt 25000 km nu og den kører sku bar der udaf og der bliver overholdt service og sådan noget ting,,,,

    og det med det er bras fra thansen er noget pjat for er jo ikk li frem thansen der laver dem


  • #15   29. nov 2009 En gaintco er fin hvis du tager ringen og køre til A til B

    men den kan ikke klare at blive tunet eller køre til A til c..


  • #16   29. nov 2009 hvis du skal købe en giantco scooter så hold dig for guds skyld til to takterne... det er ti gange nemmer at lave motorrep på hvis det bliver nødvendigt plus det også trækker bedre en en fire-takter.

    det med at blande olie er for det meste ikk nødvendigt på nyere scooter da der for det meste sidder en individuel olietank som det bare skal hældes olie i


  • #17   29. nov 2009 tjek evt. min ejen sprint kører hverdag og har den gjort i et år nu og der er pillet ved den

  • #18   29. nov 2009 nej og meget af det thansen har sælger de fleste forhandlere og scootereshops. jeg fik et paknings sæt hjem til min popcorn fordi jeg ville heller give det lidt mere og få kvalitet. da jeg så modtager min pakke finder jeg ud af at jeg kunne lige ha sparet 20kr ved at gå i thansen da det var akurart det samme og kom fra samme producent smiley så pris og kvali hænger ikke altid sammen men det er tæt på

  • #19   29. nov 2009 7400 - Heine E: Grunden til at der er flest problemer med Yamaha, og alle de andre kvalitets scootere, er sgu da fordi folk piller ved dem, uden at vide hva de laver. Hvis du købte en sprit ny Jog R og en sprit ny Sprint, så ville joggen 100% sikkert køre bedre, længere og der vil være færre problemer med den.

  • #20   29. nov 2009 ville hellere finde en brugt Ditech eller noget til samme pris...

  • #23   29. nov 2009 man skal så også lige huske på at for en yamaha eller aprilias pris, kan man købe 2 sprint, og stadigvæk have penge tilbage.-. Og tør vædde med en yamaha eller aprilia bliver slidt hurtigere op end to sprint hvis de bliver behandlet pænt smiley

  • #24   30. nov 2009 7400 - MiX - : NOPE..!

  • #25   12. jan 2010 Hej jeg ville lige sige at min søn har en Giantco Stealth og han køre 45 kilometer hver dag i snart 1 ½ år og aldrig haft poblemer med den så en Thansen kan godt holde han har pilet skiven og det er alt ....


Kommentér på:
Thansen knallert

Annonce