{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

RH
RH
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 41

Nu fuckede jeg det hele op... {{forumTopicSubject}}

Hej gutter.

skal bruge noget seriøst hjælp nu.. har haft mine fede fedtede fingre nede i scooteren igen det er mange år siden jeg har rodet med det. (er 25 år) har en keeway scooter (JA JEG VED GODT DET ER NOGET KINA NOGET MEN DET ER DET SAMME SOM EN CPI) så lad være med og kommentere hvis i ikke har noget og hjælpe med!!

Problem 1: før havde jeg et problem med den ikke vil slukke når jeg drejede nøglen, har nu skilt den ad for skjolde og dermed pillet batteriet af også. nu kan den starte uanset om nøglen er drejet eller ej, hvad er der gået galt der? er det virkelig batteriet der gør det?

Problem 2: den stod højt i tomgang, faktisk så højt den selv kørte, og uanset hvad jeg gjorde ved tomgang skrue skete der intet. så skillede jeg den ad og rensede den selvom der ikke så ud til og være skidt. fik det samlet igen og nu går den op og ned i tomgang, og når jeg så prøver og give den gas lyder det som om den er ved og drukne sig selv.

Hjælp drenge jeg ved i har forstand på det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg kan pludselig ikke åbne min altandør. Som om håndtaget ikke griber fat hvor den skal. Har fået at vide at det kan være skidt der er kommet ind i lukke-systemet. 1.100 kr.
  • Nedrivning af lille skab se billede 700 kr.
  • Rengøring som sidst 1.200 kr.
  • Installation af udsuger badeværelse 1.000 kr.
  • Altan behandling 10.753 kr.
  • Fjern dør, dørkarm, getigter og el 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu fuckede jeg det hele op...
Kommentér på:
Nu fuckede jeg det hele op...

Annonce