PGO comet 2001
2.438 visninger
|
Oprettet:
PGO comet
Årgang:
2001
Motor:
40 mm std. cylender
std kaburator
power luft filter
std krumtap
pillede skriver og fjernet blindrør..
std kaburator
power luft filter
std krumtap
pillede skriver og fjernet blindrør..
Hestekræfter
? aner det ikke køre 60-65 km/t
Fælge
Std. men har planer om de skal være hvide.
Dæk
nye som passer til..
Styling
hornet.
ellers intet.
ellers intet.
Ekstra tilbehør
lås, hjelm, og mig.
Bemærkninger
købte den som projekt og nu køre den, og syntes den køre godt.

PGO comet
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 2
Vil du bytte med min stalker.
sep 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 2
Du kan købe den for 6000
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 2 Emner: 1
Hvis prisen er rigtig, er jeg villig til at sælge. Kommer fra Skive i Midtjylland.
feb 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 4 Svar: 4
den er ikke til salg. er for glad for den til at sælge. høj til din comet
dec 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Scootere: 5 Emner: 4 Svar: 6
bytte med min tomos guadro
aug 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 2 Svar: 13
nej den er ikke tilslag:D
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 44 Scootere: 11 Emner: 34 Svar: 197
den kan ikke køre der skal lige sættes sådan en del i variatorskjoldet.. også et gaskabel.. har ikke papir på den!
jan 2005
Følger: 91 Følgere: 91 Scootere: 36 Emner: 202 Svar: 363
yhva vil du smide oveni?
maj 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Scootere: 4
skal bytte moter runt og forglaffel på igen
maj 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Scootere: 4
bytte med mine to bws
maj 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Scootere: 4
stalker har jeg ikke mere
maj 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Scootere: 4
det var mine bws bække to
okt 2006
Følger: 96 Følgere: 93 Scootere: 23 Emner: 227 Svar: 503
ville du gerne bytte...
det er godt procekt hvis man er go til at lave knallert..
okt 2006
Følger: 96 Følgere: 93 Scootere: 23 Emner: 227 Svar: 503
lad min se :
nyt cylle med stempel- og ny bagskærm- pakninger- styr- leje- håndtag- fodhviler- ny for og baglygte- ny støtte fod- bremser- og tror der er lidt mere kan ikke huske dem er ikke hjemme lige nu såå.. det er bare hvad jeg kan huske i hovedet
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 31 Scootere: 8 Emner: 27 Svar: 51
hvad skal du have for din pgo comet...?
jan 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Scootere: 1 Emner: 150 Svar: 208
Hva køre den ca
jan 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Scootere: 1 Emner: 150 Svar: 208
Nej det er den ikke .. For den er lige blivet sat til rep for at fo lavet alt det er galt hvis der er noget galt ..
jan 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Scootere: 1 Emner: 150 Svar: 208
Ved ikke om du har fået skrivet forkert .. for kan ikke huske om jeg har skrivet til diig . ?
Men hvis det er vil jeg da gerne bytte med diig .. den er lige blivet lavet for 3ooo ..
Men jeg vil rigtig gerne bytte for det er ikke så dyrt at købe så den laver gnist
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 3 Emner: 9 Svar: 3
hvad vil du give?
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 3 Emner: 9 Svar: 3
nej det gasgrebet og måske også kablet der skal skiftes
okt 2006
Følger: 96 Følgere: 93 Scootere: 23 Emner: 227 Svar: 503
vil du bytte din comet med min puch maxi k .
den kører meget godt og der er helt nye dele med for 1800 er ikke sat på da jeg ikke har haft tid.
og 500 til dig....... svar under min puch
okt 2006
Følger: 37 Følgere: 35 Scootere: 6 Emner: 24 Svar: 123
så ved jeg ikke lige om jeg vil bytte?
okt 2006
Følger: 37 Følgere: 35 Scootere: 6 Emner: 24 Svar: 123
den køre mega godt. og alt virker.. hele motoren er renovert. og den er pæner end på billederne. køre din?
aug 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 6
nej desværre
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 7
Hey nice PGO. Høj til dig smider du ikke en stemme i min udfordring på min Puch.
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 12 Scootere: 7 Emner: 302 Svar: 2.269
Haah
Nej tak da!
okt 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 7 Emner: 29 Svar: 126
er det noget med at du vll købe et standard luftfilter til comet ?
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 2
Måske ved ikke endnu skal jo bruge nogle penge, men vil gerne give 3500 for din comet,
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 2
Hej hvad skal du have for cometen Hvis du er intra i at sælge,
hilsen Jeppe
aug 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Scootere: 7 Emner: 68 Svar: 339
virker alt og sårn.. add min msn medin112@hotmail.com og skriv ..
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 1 Emner: 4 Svar: 7
ja det har jeg men der mangler en lille ting på det men det kan sagtens bruges
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 8
nope
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 1 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 16
har begge dele
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 15 Emner: 373 Svar: 537
mener du standart luft filter til pgo comet ?
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 27 Svar: 63
JEG VIL MEGET GERNE SÆLGE DNE TIL DIIG!
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 27 Svar: 63
er du intra i min Speedfight 2
jan 2004
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 4 Emner: 86 Svar: 223
ang. dne jog der .. hvornår for jeg den at se .. ??
ellers finder vi jo ikke ud af noget vel ..
feb 2005
Følger: 52 Følgere: 50 Scootere: 9 Emner: 24 Svar: 74
hvornår kommer de billeder ind?
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 84 Scootere: 1 Emner: 170 Svar: 2.692
held og lykke med den mester:)
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 18 Scootere: 2 Emner: 41 Svar: 413
Der findes kun Aerox i 45 model ....
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 15 Emner: 10 Svar: 41
Det er en 45er
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 3 Emner: 100 Svar: 306
Kontanter: 4200-4300ke incl hjelm
dec 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Scootere: 14 Emner: 79 Svar: 245
Hva vil du give..
jun 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 4 Emner: 5 Svar: 13
5000 hvis du henter den hurtigt.. kommer fra vestfyn svar under min rmx
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 46 Scootere: 6 Emner: 112 Svar: 1.661
lidt. skrev til den forkerte.. hehe
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 46 Scootere: 6 Emner: 112 Svar: 1.661
ca.. kan måske gå lidt ned afhæning hvor lang væk du bor osv, men du skriver/ringer bare til 31 14 17 57, og som sagt den har kun kørt 5 km.. Højst..
sep 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 4
Add mig på : Dikal@hotmail.com
så kan vi lige snakke om det
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 4 Emner: 179 Svar: 392
ja har den stadig
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Scootere: 1 Emner: 27 Svar: 236
for den rigtige pris er alt vel til salg
apr 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 3 Emner: 7 Svar: 14
cylle er færdig simpelthen. en ny af dem og den ruller igen.
din for 4800,-!
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 5 Emner: 5 Svar: 14
500 er for lidt... 700 så henter du den i morgen?
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Scootere: 5 Emner: 4 Svar: 21
okk.. kan du selv hente hvis det er??
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Scootere: 13 Emner: 105 Svar: 231
6500
jul 2003
Følger: 28 Følgere: 26 Scootere: 6 Emner: 27 Svar: 263
Hej, hvis du er på udkig efter en billig hurtig scooter, kan du købe min gule Zip med NOS for 3000 kr....Se min profil
jan 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 3 Emner: 16 Svar: 122
Hmm bytte med en scooter, plus lit penge til mig, da den står mig i over 16000
der er kommet helt nyt tun og n y bkok på samt ny tap
maj 2006
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 1
bytte med min ciao
apr 2005
Følger: 60 Følgere: 59 Scootere: 14 Emner: 104 Svar: 282
Min fz?
feb 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 7 Emner: 314 Svar: 1.031
den er std såå..
og begrænsninger følger også med
jun 2006
Følger: 42 Følgere: 41 Scootere: 3 Svar: 2
heey komm du ikk på msn min ven .. hehe
// Daniel J -
mar 2005
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 8
7500kr..
så er det din..
mar 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 2
min msn er bjornborring@hotmail.com
mar 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 2
nej jeg har den endnu og hvis du er hurtig kan du hente den for 2 kg
sep 2005
Følger: 47 Følgere: 48 Scootere: 2 Emner: 538 Svar: 3.135
Ja - vil gerne sælge den.
skriv til 51903823 hvis du er interesseret !
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 27 Svar: 63
ikke,,!! men ca 9000kr??
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 7 Emner: 1 Svar: 30
den står til 8000kr. nu da den er samlet
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 150 Svar: 668
nej ingen papir men kan love dig 500% at den ikke er stjålet!
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 27 Svar: 63
da
jul 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 2
Kommer fra Lolland..
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 73 Scootere: 4 Emner: 287 Svar: 1.327
10000kr
okt 2005
Følger: 150 Følgere: 149 Scootere: 22 Emner: 252 Svar: 531
min kl ..
den bliver sandblæst og autolakeret på mandag der kommer tun udstødning på et proma snake udstødnin den bliver mørke blå
dec 2003
Følger: 38 Følgere: 39 Scootere: 35 Emner: 113 Svar: 165
er fra vest sjælland
jan 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Scootere: 14 Emner: 90 Svar: 261
tak men den bliver flottere!
jan 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Scootere: 14 Emner: 90 Svar: 261