Yamaha Jog FS 1997
2.468 visninger
|
Oprettet:
Yamaha Jog FS
Årgang:
1997
Motor:
Polini Evo cylinder 47,6 mm
Polini Evo Top 47,6 mm
Polini Evo 10ø krumtap
Polini Evo varioator
Polini Evo blæsehjul
Polini Evo 107 mm kobling
Polini Evo 107 mm klokke
Polini oversize remskive
Polini kevlar rem
Polini 25 mm karburator (dell´orto)
Polini 25 mm Studs
Polini Evo Membran
Polini CDI
Polini Evolution 2 (sommer potte)
Proma legal ( vinter udst)
Polini Evo Top 47,6 mm
Polini Evo 10ø krumtap
Polini Evo varioator
Polini Evo blæsehjul
Polini Evo 107 mm kobling
Polini Evo 107 mm klokke
Polini oversize remskive
Polini kevlar rem
Polini 25 mm karburator (dell´orto)
Polini 25 mm Studs
Polini Evo Membran
Polini CDI
Polini Evolution 2 (sommer potte)
Proma legal ( vinter udst)
Hestekræfter
16-18 hk
Topfart: 125 km/t +
optræk: pænt sygt
Topfart: 125 km/t +
optræk: pænt sygt
Fælge
10 "
Dæk
Pirelli 90/90/10 FOR
Pirelli 110/90/10 BAG
Pirelli 110/90/10 BAG
Styling
Autolakeret hvide skjolde med blå effekter som skifter farve en smule
Polini klistermærker
Autolakeret fælg Blå
10 Dioder Xlazer
Thansen Flash
Koso pro grib
bw´s støddæmper
Polini klistermærker
Autolakeret fælg Blå
10 Dioder Xlazer
Thansen Flash
Koso pro grib
bw´s støddæmper
Ekstra tilbehør
lovlige dele
Bemærkninger
Fremtid :
en innerotor tænding og måske større gearing
så kom cylinderen i hus skal bare lige køres til
en innerotor tænding og måske større gearing
så kom cylinderen i hus skal bare lige køres til

Yamaha Jog FS
apr 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Scootere: 2 Svar: 1
jeg er intra i din jog? hvis du sælger den og ville høre hvor meget du sku have?
feb 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 2 Emner: 36 Svar: 165
Fuce en nice jog du har dig der giver dig en xhøj... Giver du ik en xhøj tilbage???
jun 2005
Følger: 95 Følgere: 94 Scootere: 18 Emner: 7 Svar: 15
Eyy er du intra i at bytte med min jog.?
den står mig i ca 12 tusinde og du får en helveds masse dele med til den.. som næsten komplet sæt skjolde, airsal t6 cylinder som kan yde 15hk og et nardo rør, kompressorhorn, topboks, kurve til den..den render ca 110-120 hvis du smider tp-nardo rør, airsal t6 og en 21dellorto på..
du får 500kr oveni..
jan 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 1 Emner: 153 Svar: 675
Hvor har du købt din remskive ?
skal der fræses i blok eller kickstarterskjold ?
aug 2004
Følger: 43 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 104 Svar: 704
hold kæft en syg motor opsætning..!! kig lige forbi min..!! du får 7
apr 2004
Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 5 Emner: 142 Svar: 473
Pollini Klistermærker
Tjeck Min HOT 50!!!
feb 2004
Følger: 1 Scootere: 1 Svar: 2
Feed Jog.
Nice opsætning.
Tjek min scooter
okt 2003
Følger: 30 Følgere: 30 Scootere: 3 Emner: 41 Svar: 171
fed jog 7 her fra kig lige forbi min sfx og læg en stemme
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 4 Emner: 40 Svar: 85
til mig : krudti65@hotmail.com :)(
mar 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 3 Emner: 4 Svar: 9
fede jog, og rå fed farve! 7..
-Tjek min maxi.. =)
nov 2003
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 1
Sorry men der er sQ for mange af de der klamme klistermærker på den men nice motor der er på din kære jog...!
Hygge Mulle_
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 4 Emner: 40 Svar: 85
du får lige 7. Men fjern lige det bakspejl please
jan 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 8 Svar: 206
skift lige til sommer-potten haha