MiniBike honda solgt 2004
3.181 visninger
|
Oprettet:
MiniBike honda solgt
Årgang:
2004
Motor:
110cc med 125cc cylinder og 19mm kaburator 4 gear med manuel kobling..... der kommer snart 28mm kaburator på og måske også turbo
Hestekræfter
ved det ikke helt men vel omkring de 20 hk
Fælge
10" for og bag standart for den model
Dæk
10" er standard for den model jeg har
Styling
der er ikk rigtig noget kun at der er en anden udstødning på
Ekstra tilbehør
ikke noget
Bemærkninger
den er sindsyg vild og den går på baghjul i 1, 2 og 3 gear.....ud af 4.... den er til salg for den rigtige pris
bare skriv............... TIL SALG......... den skal have nyt tænrør og en ny cdi
bare skriv............... TIL SALG......... den skal have nyt tænrør og en ny cdi

MiniBike honda solgt
apr 2006
Følger: 70 Følgere: 69 Scootere: 3 Emner: 154 Svar: 454
max 1000.kr hvor bor du i landet ??
jan 2004
Følger: 42 Følgere: 65 Scootere: 3 Emner: 152 Svar: 269
Vil måske købe, add mig på msn Thirup@jubiimail.dk
jul 2006
Følger: 53 Følgere: 53 Scootere: 7 Emner: 338 Svar: 531
se min profil og 300kr til dig
mar 2006
Følger: 54 Følgere: 53 Scootere: 8 Emner: 286 Svar: 1.255
kører den ?
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Scootere: 4 Svar: 3
min pmx for min rmx er solgt
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Scootere: 4 Svar: 3
hmm vis du vasker den så vil jeg godt bytte hehe
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Scootere: 4 Svar: 3
hmm vis du vasker den så vil jeg godt bytte hehe
jun 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 5 Emner: 4 Svar: 3
1500
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
nej!
okt 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 4 Emner: 29 Svar: 169
har du msn saa kan vi snakke der?
okt 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 4 Emner: 29 Svar: 169
har alle skjole men de er ikk sat på!
okt 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 4 Emner: 29 Svar: 169
mangler ny cylle!
og der er en anden udst med
okt 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 4 Emner: 29 Svar: 169
2kg og det er uden c20
apr 2004
Følger: 74 Følgere: 74 Scootere: 28 Emner: 251 Svar: 795
du skal vi bytte min easy for din
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
Hvad synes du=?
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
giver du måske lidt penge oven i?
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 4 Emner: 114 Svar: 295
tak
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
Bytte?
apr 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 1
Vi har ingen mulighed for at bringe så det kan ikke blive til noget..
jan 2005
Følger: 29 Følgere: 30 Scootere: 4 Emner: 168 Svar: 420
Add mig på msn jesperdidriksen@msn.com
Er intra i den
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 8 Emner: 28 Svar: 116
okay hvornår får du tændingen og samler du den ???
okt 2005
Følger: 96 Følgere: 93 Scootere: 14 Emner: 314 Svar: 1.602
??
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 41 Scootere: 12 Emner: 351 Svar: 1.705
vil godt bytte med min projekt sonic ? svar under min puch ?
okt 2005
Følger: 96 Følgere: 93 Scootere: 14 Emner: 314 Svar: 1.602
altså for sædet af midt på.
okt 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 7 Emner: 20 Svar: 71
hvad skal du have for den lille satan
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 8 Emner: 28 Svar: 116
det er bar helt okay
ring til mig 61261408
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 8 Emner: 28 Svar: 116
5800 og den
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 8 Emner: 28 Svar: 116
6000 og din mini crosser kan vi os sige
okt 2005
Følger: 96 Følgere: 93 Scootere: 14 Emner: 314 Svar: 1.602
.
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 8 Emner: 28 Svar: 116
nej 7000 kan du få den for
okt 2005
Følger: 96 Følgere: 93 Scootere: 14 Emner: 314 Svar: 1.602
hvor mange penge skulle du så ca have oven i.?
mar 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Scootere: 10 Emner: 621 Svar: 751
Bytte med en Adskilt Derbi HUnter og 1stk oicketbike der mangler stempelringe
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 2 Emner: 2 Svar: 1
det er denne her lorte minibike du vil bytte for min fede MS, kan stikke den skråt op.
JD
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 4 Emner: 233 Svar: 446
vil bytte med din crosser + penge til mig
jan 2006
Følger: 126 Følgere: 126 Scootere: 11 Emner: 230 Svar: 936
nej , men jeg vil gerne bytte mit hardball gevær med din lille crosser her ..
jan 2006
Følger: 126 Følgere: 126 Scootere: 11 Emner: 230 Svar: 936
Hej , Vil du bytte med et Hardball Gevær som er fuldautomatisk og skyder 95 M i sekundet ?
Og koster 3500 fra ny af ..
Og er kun brygt 5 gange ..
Kontakt mig i Min Profil , Mvh Kristian A ..
Er os intra i at købe ellers ?
aug 2005
Følger: 48 Følgere: 47 Scootere: 7 Emner: 23 Svar: 38
Hmm.. tror at det er krumtap eller benz-tilførelsen
aug 2005
Følger: 48 Følgere: 47 Scootere: 7 Emner: 23 Svar: 38
Bytte med en defekt maxi med tun + 500kr ??
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 2 Emner: 5 Svar: 6
Hvad skal du have for den lille lede crosser... den ser for fed ud.... Vil meget gerne snakke lidt om hvad du skal have for den??
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 13
så kommer du desværre til at finde en anden
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 13
hva er dit maksimum bud?
maj 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 13
for lidt du
feb 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 6 Emner: 7 Svar: 15
nej... gav selv 4kg for den da jeg fik den og der lignede den en spandlort....
nov 2005
Følger: 66 Følgere: 66 Scootere: 20 Emner: 93 Svar: 234
7500, gå ikk længer ned en det . er allerede gået ned fra 8000
nov 2005
Følger: 104 Følgere: 99 Scootere: 31 Emner: 36 Svar: 1.605
hvis du henter inden mandag får du den for 4500 ?
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 6
herfra, gi li en igen
nov 2005
Følger: 104 Følgere: 99 Scootere: 31 Emner: 36 Svar: 1.605
DER MEDFØLGER RIGTIG MEGET MANGE DELE OG ALLE STD DELE !
er edu intra ?
nov 2005
Følger: 104 Følgere: 99 Scootere: 31 Emner: 36 Svar: 1.605
i at bytte med noget penge ?
dec 2005
Følger: 80 Følgere: 80 Scootere: 31 Emner: 6 Svar: 46
skal have omkring 10000
dec 2005
Følger: 80 Følgere: 80 Scootere: 31 Emner: 6 Svar: 46
byd på den
jan 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 1
jo, self..
vis du os lige hjælper i mine
jan 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 1
vil ikke bare sælge den, vil bytte den med en anden fin scooter..
jan 2006
Følger: 126 Følgere: 126 Scootere: 11 Emner: 230 Svar: 936
Bytte med Estilete + 4500 til mig ?
okt 2005
Følger: 56 Følgere: 55 Scootere: 3 Emner: 40 Svar: 91
20 HK ???
DET HAR EN LC SCOOTER NÆSTEN IKKE ENGANG DEN HAR KUN 7-12
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 5 Emner: 50 Svar: 134
på www.puchshop.nl kan du få 47mm menbran styret cylle ,, de kommer fra holland
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
Auning
i østjylland
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
nej så gider jeg ik du skal køre hele vejen op til mig hvis du vil ha street'en
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
Levere du?
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
Kan man købe nye dele til sådan en hvis der er noget der går i stykker i motor'en
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
hmm ved ik men vil lige se de nye billeder i morgen og sådan noget
hvor bor du?
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
Okaaaj
men så add mig rene_hougaard2@hotmail.com
Så send de billeder i morgen tror
er meget inta
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 39 Svar: 68
Hva vil du ca. have ansøg mig på raul_jb@msn.com
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 2 Svar: 61
nej vil ikk af med den sorry
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 39 Svar: 68
.
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 39 Svar: 68
http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=167513
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 39 Svar: 68
Heey fuc khvor er den over fed.. intra i at bytte for stor 70ccm racer med el-start og hele lortet alt virker..
Og du kan godt få lidt penge oveni !!
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
hvad har den kostede?
Jeeeg har os en mini haryel og en to geaar puch
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
kan du ikke vaske den og så tag nogen billeder?
sep 2005
Følger: 68 Følgere: 67 Scootere: 19 Emner: 14 Svar: 11
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
Hvad er mærket?
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
heeej kan du så ikke skrive lidt om den?
mar 2004
Følger: 38 Følgere: 37 Scootere: 21 Emner: 33 Svar: 296
Øh, nej tak !
mar 2004
Følger: 38 Følgere: 37 Scootere: 21 Emner: 33 Svar: 296
Hmm, 8kilo !
maj 2005
Følger: 65 Følgere: 64 Scootere: 9 Emner: 13 Svar: 92
Høj til dig..? Smidder du ikke en igen.:
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 5 Svar: 26
Nix, jeg har kun denne ene FS1 indtil videre. hva da?
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 40 Scootere: 11 Emner: 74 Svar: 3.862
det ikk.. kender ham ikk =) så bare han ville købe en
jan 2006
Følger: 37 Følgere: 40 Scootere: 11 Emner: 74 Svar: 3.862
hvad ud? ka du ikk spørge ham selv?
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
Hvordan gør man sådan to scooter kæmper om hvem får flest stemmer
aug 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 1
Heeeeeij hvad vil du gi ?
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 3 Emner: 18 Svar: 38
hvorfor kan den ikke køre...
altså din puch
sep 2004
Følger: 50 Følgere: 48 Scootere: 1 Emner: 256 Svar: 661
jeg skal have 3500
jul 2005
Følger: 52 Følgere: 50 Scootere: 15 Emner: 52 Svar: 109
nej
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 3 Emner: 194 Svar: 415
Byder 2000 !!!
aug 2004
Følger: 33 Følgere: 33 Scootere: 5 Emner: 195 Svar: 850
hvad er en rimlig pris add mig MBAndreasen@hotmail.com
okt 2005
Følger: 117 Følgere: 119 Scootere: 90 Emner: 110 Svar: 1.227
den er fed og køre skide godt sådan en
dec 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Scootere: 4 Emner: 37 Svar: 302
Sidder og skriver med en på msn der vil gi 12500 hvis jeg laver den lovlig, men vil sælge den til 12 som den står..
mar 2006
Følger: 55 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 40 Svar: 62
hvor meget skal du ha
jan 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 7 Emner: 232 Svar: 280
med en suzuki RM 125ccm crosser og en minibike
mojn_59@hotmail.com
aug 2004
Følger: 33 Følgere: 33 Scootere: 5 Emner: 195 Svar: 850
er du intra i at sælge den? svar under maxien
okt 2005
Følger: 117 Følgere: 119 Scootere: 90 Emner: 110 Svar: 1.227
hvis du har købt den af bjarne. så kender du også min far for bjarne købte den af min far hehe
okt 2005
Følger: 117 Følgere: 119 Scootere: 90 Emner: 110 Svar: 1.227
har du købt den af en der hedder bjarne?