Suzuki smx før ranoveringen 2002
2.343 visninger
|
Oprettet:
Suzuki smx før ranoveringen
Årgang:
2002
Motor:
6-trins gearkasse
køling: H2O(vand-kølet)
kickstart.
køling: H2O(vand-kølet)
kickstart.
Hestekræfter
ved ikke en hel del...
Fælge
21" forhjul fra rmx
17" baghjul
har os standart 17"forhjul til den...
17" baghjul
har os standart 17"forhjul til den...
Dæk
Styling
Ekstra tilbehør
komprasser horn...
badderi...
badderi...
Bemærkninger
gamle billeder... kommer nye... og der kommer os en film med hvor den r ude og luftes

Suzuki smx før ranoveringen
okt 2007
Følger: 68 Følgere: 67 Scootere: 13 Emner: 12 Svar: 49
med min top renoveret og top stylet neo`s tjek den i min profil
nov 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 3 Emner: 59 Svar: 234
Bytte med in crosser? kig i min profil for mere info. under yamaha'en
http://scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=107416
sep 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Scootere: 4 Emner: 111 Svar: 489
hva skal du have for den
mar 2006
Følger: 108 Følgere: 108 Scootere: 22 Emner: 97 Svar: 669
Hvad skal du have for den?
maj 2005
Følger: 44 Følgere: 45 Scootere: 16 Emner: 285 Svar: 1.906
sælger du ?
jul 2005
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 1 Emner: 35 Svar: 209
men passer de lige over på eller skal "tilpasses"
jul 2005
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 1 Emner: 35 Svar: 209
er dine håndbeskyttere der er på nogle af billederne til salg...
er måske intra...
mar 2006
Følger: 51 Følgere: 49 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 1
hvor maget skal du ha for den
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 5 Emner: 16 Svar: 46
hva så der
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 3 Emner: 54 Svar: 115
fed smx høj her fra smider du ik en retur?
okt 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 2 Emner: 1
Du har lov til at ændre din bedømmelse på min NRG hvis du sys den er blevet fedrere!?
nov 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 3 Emner: 59 Svar: 234
wow... fede maskiner du har...
Stemmer du ik også lige på min... høj er fra
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 2
haii...
jaaa syntes også selv at jeg er komme godt af sted med det
men jeg vil nok misunde dig! men din røde satan!
ansøger og giver en høj og en eksterhøj
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 2 Emner: 78 Svar: 52
Ang. Rieju.. det gir vist en pæn del... har ikk kørt med mit standard udstødning efter dn fik taget begransning.. og de går satme søjde når de bliver dyset til!!!
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 61 Scootere: 105 Emner: 7 Svar: 225
fin smx du har dig der høj her fra smidder du ik lige en stemme tilbage på min rmx
jul 2005
Følger: 67 Følgere: 65 Scootere: 10 Emner: 26 Svar: 117
kan du ikk pille det af og sælge fra sig selv?
det behøver jeg ikk..
jul 2005
Følger: 67 Følgere: 65 Scootere: 10 Emner: 26 Svar: 117
hvor mange penge vil du have oveni?
jul 2005
Følger: 67 Følgere: 65 Scootere: 10 Emner: 26 Svar: 117
hej... bytte med min zip?
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 1
min zip og 2000
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 1
vil du bytte med min zip for din rmx
mar 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 13 Emner: 210 Svar: 417
add mig..
cooter428@hotmail.com
mar 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 13 Emner: 210 Svar: 417
intra i og bytte med en sfx plus penge
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 5
krumtab 500...
jul 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 1
føj, det var da ikk sjovt. hehe
jul 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 1
jamen tak,
den starter altid første gang både med El og kickstart.
køre sku meget godt , det vil sige 55 lige nu,
blev snuppet af policen og de sagde jeg skulle putte skiven på igen.
feb 2005
Følger: 60 Følgere: 59 Scootere: 2 Emner: 34 Svar: 375
Altså en Std. Senda Starter Hver Gang og Min kørte 37 på Toppen (Ikke Sjovt) Men den er Røv sjov og køre på og den køre skide godt og ligger godt på Vejen .. Og så kigger ALLE når man kommer kørende igennem Byen .. Hehe
P.s Har stemt på dig ..
okt 2004
Følger: 60 Følgere: 62 Scootere: 2 Emner: 53 Svar: 853
Hey - Har stemt på din, i dine udfordringer, smider du ik lige en stemme i mine udfordringer.. Tak på forhånd
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Scootere: 22 Emner: 3
øge jeg har ingen derbi....?
okt 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 4 Emner: 29 Svar: 77
crosseren...
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 3 Emner: 194 Svar: 415
hehe er det crosseren eller caminoen?
okt 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 4 Emner: 29 Svar: 77
jo det r 52mm der r på den! men skiller ikke denaf for at måle det for dig !
aug 2005
Følger: 80 Følgere: 79 Scootere: 6 Emner: 267 Svar: 6.203
der findes ingen cylinder over 48 mm til en rmx, det højeste cylinder kit man kan få til en scooter er 50 mm..
prøv lige og mål det..
okt 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 4 Emner: 29 Svar: 77
r ved at køre den til men giver ikke ret meget gas og den rygger for vildt:D
apr 2004
Følger: 43 Følgere: 42 Scootere: 3 Emner: 18 Svar: 357
har sku aldrig hørt om 52 mm du er sikker på du ikke mener 48... hvis ikke, har du så et link?
\\ Erik b...
jul 2005
Følger: 23 Følgere: 24 Scootere: 3 Emner: 33 Svar: 243
hvad rykker den forresten ?
jul 2005
Følger: 23 Følgere: 24 Scootere: 3 Emner: 33 Svar: 243
kan jo selv bore den op , jeg er os igang med en , den er bare 53 mm.men ellers fed nok
okt 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 4 Emner: 29 Svar: 77
i spanien ofr 2kg
jun 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 6 Emner: 97 Svar: 595
hvor er den købt henne... og hvad måtte du give for sådan en
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 3 Emner: 194 Svar: 415
hey, ehm en 5 k eller noget. fed smx forresten... har givet høj
maj 2004
Følger: 41 Følgere: 40 Scootere: 5 Emner: 374 Svar: 1.776
Bytte med min Rally + penge ?
idiotblender@hotmail.com
feb 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 3 Emner: 213 Svar: 671
er det ikke det her cylinder
http://www.kreidler-service.dk/search2.asp?selection=Option2&Option3=25&Option1=95&Option2=6
okt 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 4 Emner: 29 Svar: 77
Jeg er 100% sikker på at det er 52mm....!!!
okt 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 4 Emner: 29 Svar: 77
Der bliver lagt billeder af cylinderen om en mådens tid, eller mere. når jeg gider..:P
cylinderen er special fremstilet i Spanien.
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 80 Svar: 502
Er du sikker på at det er en 52mm cylinder ?
feb 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 1 Emner: 10 Svar: 317
hvor har købt den cylle.. vil jeg gerne se?`?
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 3 Emner: 168 Svar: 708
Velkommen...den er da mega fed...!!!
feb 2005
Følger: 60 Følgere: 59 Scootere: 2 Emner: 34 Svar: 375
Velkommen ..
Den er Fed ..