Aprilia SR 50 LC Projekt vinter 2001
8.462 visninger
|
Oprettet:
Aprilia SR 50 LC Projekt vinter
Årgang:
2001
Motor:
Standart indtil videre
Poline evo cylle LC (kommer tirsdag)
Poline evo cylle LC (kommer tirsdag)
Hestekræfter
ved ik:P men en del tror jeg
Fælge
13 tommer
Dæk
micheling
Styling
Ik noget indtil videre men det kommer:P
Ekstra tilbehør
Har en del vankølet cylle og skriv da lige:P
Bemærkninger
Virkelig en af de fedeste scootere Std

Aprilia SR 50 LC Projekt vinter
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 21 Scootere: 26 Emner: 176 Svar: 1.341
hvor meget ska du ha for sådan en dér ?
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 2 Emner: 8 Svar: 15
Er du Interesseret i at bytte??
okt 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Scootere: 10 Emner: 23 Svar: 23
Må jeg købe dit stel og hvad skal det koste?
jan 2006
Følger: 51 Følgere: 52 Scootere: 2 Emner: 10 Svar: 572
hvad lyder prisen på ?
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 2 Emner: 89 Svar: 526
Lige en ditech der ikke har fået en stemme... det går ikke så der er smidt en stemme på din Ditech
aug 2004
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 7 Emner: 3 Svar: 13
hey mester stemmer du ikk lige i min udfordring tak på forhånd.....! der er min den med intet sne heheh
link=
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_udfordringer_vis.asp?challengeID=72210&UserID=54718
aug 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 3 Emner: 93 Svar: 373
du skriver du har en del LC cylinder!! jeg er intra i en..
Passer de ikke over på stalker også? kan ikke huske det..
men add mig lige til msn mikkelsen_tommy@hotmail.com
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 25
Intra i byt?
aug 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 4 Svar: 12
jeg vil godt bytte hvis du få den til at køre
maj 2004
Følger: 54 Følgere: 54 Scootere: 2 Emner: 11 Svar: 800
Kommer du på msn? - Har du stadig den der computer der?
Er intra nu..
apr 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 29 Svar: 144
Har du fået den til at køre?
okt 2005
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 5 Emner: 12 Svar: 465
bytte med min sonic..?
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 8 Emner: 37 Svar: 2.828
Ahh sorry, den stod på offline.
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 8 Emner: 37 Svar: 2.828
Du er tilføjet.
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 8 Emner: 37 Svar: 2.828
Jo det kan jeg sikkert
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 8 Emner: 37 Svar: 2.828
Jo det er jeg
sep 2004
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 1 Emner: 35 Svar: 52
den er også pisse fed.. vil du ikke bytte din speedfight til min bws self for du en slat penge oveni
sep 2004
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 1 Emner: 35 Svar: 52
har du byttet med jakob s sonic ?
aug 2005
Følger: 56 Følgere: 54 Scootere: 5 Emner: 159 Svar: 1.259
pris?=
aug 2005
Følger: 56 Følgere: 54 Scootere: 5 Emner: 159 Svar: 1.259
hvad for en ?
maj 2005
Følger: 113 Følgere: 133 Scootere: 5 Emner: 60 Svar: 772
hvad er prisen???
jan 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 42 Svar: 155
fed sr, men ellers tak
mar 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Scootere: 2 Emner: 67 Svar: 175
var du intra i mine Højtalere
dec 2004
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 28 Emner: 34 Svar: 72
bytte med maxi + 2000 ?
mar 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 2
HEY VIL DU BYTTE MIN SONIC MED SR50
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 15
Hey..
Er det en DiTech? Intra i byt med min Neos + dollars til dig??
jun 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 6 Svar: 42
hvad er det for noget tun du har ?
aug 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 4 Svar: 12
add mig på msn futte.lynggaard@e-mail.dk
aug 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 4 Svar: 12
bytte med jog
sep 2003
Følger: 22 Følgere: 128 Scootere: 19 Emner: 366 Svar: 803
vil ik give 5500kr for en 45
feb 2005
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 29 Emner: 140 Svar: 1.865
du kan ikke få Polini Evo til den!
sep 2003
Følger: 22 Følgere: 128 Scootere: 19 Emner: 366 Svar: 803
pris?
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 293 Svar: 2.285
hvad skal du have for den og lad være med at svare byd bare sig hvad du ca vil have
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 4 Emner: 8 Svar: 162
hvad har du?
jun 2005
Følger: 49 Følgere: 49 Scootere: 17 Emner: 26 Svar: 55
har ikke msn ...
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 3 Emner: 83 Svar: 112
hvor meget skal du ha for dit mhr cylle??
og har du andet??
jun 2005
Følger: 49 Følgere: 49 Scootere: 17 Emner: 26 Svar: 55
er den samlet...
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 1 Emner: 21 Svar: 971
er den indregistreret ? dvs. har du nummerpladen til den ?
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 39 Svar: 274
bare skod det er en 45..
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 1 Emner: 16 Svar: 19
..
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 1 Emner: 16 Svar: 19
noget om at bytte nogle dele+ penge for din scooter!(stalker dele).. det er en 30 er ikk? er måske intra.. såh..
maj 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 67 Svar: 157
skriv lige til mig på min msn stjernebamse@hotmail.com
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 9 Emner: 27 Svar: 96
nej så er det lige meget en af de modeller der står i annoncen eller bare penge
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 9 Emner: 27 Svar: 96
kom med et bud
mar 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 9 Emner: 27 Svar: 96
der mangler nogle få skjolde og en tap...
mar 2005
Følger: 233 Følgere: 233 Scootere: 32 Emner: 8 Svar: 68
med min nrg
mar 2005
Følger: 233 Følgere: 233 Scootere: 32 Emner: 8 Svar: 68
bytte
dec 2004
Følger: 76 Følgere: 74 Scootere: 5 Emner: 286 Svar: 2.258
Det en Ditech
sep 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 1 Emner: 4 Svar: 17
Nej!
dec 2003
Følger: 123 Følgere: 123 Scootere: 84 Emner: 151 Svar: 308
Nej tak
nov 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Scootere: 4 Emner: 124 Svar: 255
bytte med min sonic ?
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 3 Emner: 12 Svar: 420
Ved at fjerne di-tech systemet og smide en alm karburator på.
mar 2005
Følger: 67 Følgere: 66 Scootere: 23 Emner: 170 Svar: 1.556
Hvorfor kalder du den sr 50 lc?
Det er jo en sr50 Ditech? men self er den LC... men når man hører sr50 så tænker man jo nået andet
jan 2004
Følger: 123 Følgere: 126 Scootere: 4 Emner: 139 Svar: 1.238
Du ville ikke bytte den nardo med den cylinder alligevel elelr hvad ?
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 72 Svar: 239
hva er din msn
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 72 Svar: 239
Sikker på den ikke fejler noget? For kan da ikke forstå du vil af med den så billigt ellers. Topstykke er jo ikke noget problem
dec 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1
ellers tak
dec 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1
ok
dec 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1
har du et billede hvor den er samlet ?
dec 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1
vil gi 3000 kr
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 72 Svar: 239
Fejler den noget? Er den skilt ad? Og den er ikke varm, vel?
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 72 Svar: 239
Hva vil du have for den?
aug 2004
Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 1 Emner: 126 Svar: 568
nej tak.
nov 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 5
Hmm.. Ved ikke helt, den skal være samlet får jeg vil sige noget..
aug 2005
Følger: 31 Følgere: 31 Scootere: 2 Emner: 32 Svar: 149
er der noget galt med din sr??
jan 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 2 Emner: 25 Svar: 58
er den adskilt..
bytter vi lige over
mar 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 3 Emner: 55 Svar: 181
Hehe.. Det har jeg også selv opdaget jeg ikk har champ..
/Netrom
nov 2005
Følger: 104 Følgere: 99 Scootere: 31 Emner: 36 Svar: 1.605
smid lige en igen
nov 2005
Følger: 49 Følgere: 53 Scootere: 4 Emner: 161 Svar: 1.437
den er sku fed din kværn..
smider li en høj..
håber der kommer en igen..
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 21 Scootere: 5 Emner: 73 Svar: 318
skrive til mig over msn csnet_1@msn.com
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 21 Scootere: 5 Emner: 73 Svar: 318
jo er den samled ??
nov 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Scootere: 6 Emner: 6 Svar: 8
Høj her fra
jun 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 10
vil ikk bytte
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 5 Emner: 1
så ville jeg ikk
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 2
Jamen hvis den kører så det sygt nok er intra. men har ik så meget forstand på LC. add mig r-911@hotmail.com
eller skriv en mail.
hilsen ray
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 31 Scootere: 3 Emner: 26 Svar: 234
fed nok Scooter
høj herfra
mar 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 6 Emner: 53 Svar: 530
hør nu her for helvede jeg har addet dig før og der skrev du at du ikk ville noget alligevel... så hvad er grunden til jeg skal denne gang?????
jun 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 10
måske skriver li senere
jun 2005
Følger: 49 Følgere: 49 Scootere: 17 Emner: 26 Svar: 55
har ikke msn eller nnoget af den andet pjat hehe
jun 2005
Følger: 49 Følgere: 49 Scootere: 17 Emner: 26 Svar: 55
vil du ikke skrive på 28769758
apr 2005
Følger: 35 Følgere: 34 Scootere: 8 Emner: 24 Svar: 77
Hmm er den samlet og hva er der på den? ville måske bytte?
jun 2005
Følger: 49 Følgere: 49 Scootere: 17 Emner: 26 Svar: 55
kan vi da godt vis du levere
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 2
Hey du din Sr 50 er den samlet og kører klar hvis det er så ka vi da godt måske fixe noget! skriv til mig på min profil!
nov 2004
Følger: 38 Følgere: 38 Scootere: 2 Emner: 416 Svar: 4.859
Syns det er en smule for langt væk på lolland bor selv på Nordfyn..!
mar 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 5 Emner: 1
måske skal lige tænke over det....er det en 30 eller 45
aug 2004
Følger: 70 Følgere: 69 Scootere: 3 Emner: 113 Svar: 3.604
nice nok. men kan du komme til sjælland? har nitte råd til at sende den til jylland..
dec 2003
Følger: 123 Følgere: 123 Scootere: 84 Emner: 151 Svar: 308
Mit nr. 28405177
aug 2003
Følger: 50 Følgere: 51 Scootere: 17 Emner: 133 Svar: 743
Nej er ikke intra men du kan give mig 4500kr..
aug 2004
Følger: 70 Følgere: 69 Scootere: 3 Emner: 113 Svar: 3.604
bytte med en rally? http://scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=63247
nov 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1
ellers tak... er ikke intresseret i at bytte.... jo hvis du havde en rmx.......
dec 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 3 Emner: 12 Svar: 397
Byt med min hot plus penge til dig?
jan 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 7 Emner: 52 Svar: 516
det kan vi godt finde ud af!
feb 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Scootere: 6 Emner: 37 Svar: 302
ellers tak!
dec 2003
Følger: 123 Følgere: 123 Scootere: 84 Emner: 151 Svar: 308
Ja vil jeg gerne!.. Men kan din køre? Add mig: scooterfreak89@hotmail.com
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 8 Emner: 237 Svar: 576
Vil jeg gerne men problemet er at får først min scooter om 2-3 uger
mar 2005
Følger: 64 Følgere: 64 Scootere: 23 Emner: 36 Svar: 77
vil godt bytte min bærbar for den..?? er du intra den er meget go..
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 33 Scootere: 5 Emner: 72 Svar: 2.573
Hvad har du da og pris?
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 33 Scootere: 5 Emner: 72 Svar: 2.573
Hvad snakker vi for noget tun?
Til Sfx eller Jog?
For hvis du mener til Jog har jeg ikke brug for tun...
Venter på en MHR cylle til den i forvejen
nov 2004
Følger: 33 Følgere: 33 Scootere: 5 Emner: 72 Svar: 2.573
Jo, hvorfor?
mar 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1
Hej, desværre, nej
jun 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 5 Emner: 127 Svar: 1.533
nixen skal have mere end det
aug 2005
Følger: 15 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 28 Svar: 2.770
har du sat LC evo på den? laver de LC evo oprejst?
apr 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 3 Emner: 41 Svar: 81
Finde ud af om din er 45..
apr 2004
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 3 Emner: 41 Svar: 81
Og det er vist en 45..
feb 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 2 Emner: 55 Svar: 269
feb 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 2 Emner: 55 Svar: 269
og det er en 45
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 5 Emner: 14 Svar: 170
Jeps
Er din SR koplet eller hvad?
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 5 Emner: 14 Svar: 170
Den er helt ny ;D
Gået 200 km ca.
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 5 Emner: 14 Svar: 170
Nej ellers tak
okt 2005
Følger: 12 Følgere: 21 Scootere: 5 Emner: 130 Svar: 346
den kan køre kan vi godt finde ud af noget
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Scootere: 2 Emner: 133 Svar: 910
nej har aldrig ville ha en LC cylle?
feb 2005
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 29 Emner: 140 Svar: 1.865
add, mig jonas_erichsen19@hotmail.com
feb 2005
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 29 Emner: 140 Svar: 1.865
hvor meget vil du give oveni? svar i min profil
maj 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 6 Emner: 202 Svar: 557
ja okay...men har desvære byttet den
jan 2004
Følger: 123 Følgere: 126 Scootere: 4 Emner: 139 Svar: 1.238
Det var den du spurgte om jeg ville bytte med nardo...
jan 2004
Følger: 123 Følgere: 126 Scootere: 4 Emner: 139 Svar: 1.238
Vil gerne bytte den med nardo add mig pås msn mobilos25@hotmail.com
jun 2005
Følger: 91 Følgere: 90 Scootere: 11 Emner: 120 Svar: 137
hva skal du ha for dit dit nardo
feb 2005
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 29 Emner: 140 Svar: 1.865
nej, den er alt for god til at sælge i dele, bruger den dagligt
feb 2005
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 29 Emner: 140 Svar: 1.865
nej, men du må købe hele den ene ditech, for 8000 - 7000 ved hurtig handel
feb 2005
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 29 Emner: 140 Svar: 1.865
ja, jeg har to, den ene er tilsalg.. hvorfor?
okt 2005
Følger: 62 Følgere: 61 Scootere: 5 Emner: 419 Svar: 1.449
STOP DYREMISHANDLING!!!!
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=_med
--så ville i kunne forstå mig
http://www.filecabi.net/host/file/Lionvstiger/wmv
Hej
Hvis i ser denne film, vil i virkelig kunne se hvem der mishandler dyr!
- hvis i ikke bryder jer om det, så meld det på underskriften.
VIDEOEN ER IKKE FOR SARTE SJÆLE!,. tænk at nogen kan være så
MODBYDLIGE
Underskrift: www.heathermillsmccartney.com/petition.php
De tanker denne film satte igang inde i mig kan jeg ikke beskrive!
- jeg får en føelse af had ideni som bare giver mig lyst til at hjælpe disse stakkels dyr!
Disse mennesker burde efter min mening henrettes for sådanne handlinger!
* Jeg fra råder du ser denne film hvis du er under 14 år gammel*
KOPIER DENNE TEKST SÅ DU VISE DEN TIL ANDRE MENNESKER DER ER IMOD DISSE HANDLINGER GØR DET FOR DE DYR I VERDEN DER LIDER PÅ DEN MÅDE!
maj 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 1 Emner: 48 Svar: 232
Den Peugeot der står ved siden a, er den også her inde på scootergalleri.dk?? Synes ikke jeg har set den før ??
- Den ser sindsyg godt ud!
okt 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 1 Emner: 399 Svar: 4.389
hva er det for nogle du har.? svar under min takker
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 39 Svar: 274
kæft den er fed mand! mangler der noget på den og gav du penge oveni?
jul 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Scootere: 3 Emner: 136 Svar: 580
er dt ikk en 45 scooter
feb 2005
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 29 Emner: 140 Svar: 1.865
er det ikk den der har været til salg her inde? for så er det ikkk en ditech - og der med ikk en 30 scooter