Aprilia SR 50 Ditech 2003
3.041 visninger
|
Oprettet:
Aprilia SR 50 Ditech
Årgang:
2003
Motor:
Arpilia SR50 LC direkte indsprøjtning (DITECH)
Luft kompressor med en 45 Styrebox
Luft kompressor med en 45 Styrebox
Hestekræfter
ved ikke
Fælge
Fælge Letmetal med fem egre. For & bag: 3.5 x 13
Dæk
Dæk For og bag: 130/60 x 13
Styling
ikke noget endnu har lige fået den til at køre :D
Ekstra tilbehør
tun udstødning
Bemærkninger
godt optræk. køre 85km/t (os med to på)
..:: er gået i gang med at skille den ad så den kan blive malet.. farven har jeg ikke valt endnu :p :::..
..:: er gået i gang med at skille den ad så den kan blive malet.. farven har jeg ikke valt endnu :p :::..

Aprilia SR 50 Ditech
apr 2007
Følger: 1 Scootere: 1
sælger du ?
jan 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 1 Emner: 19 Svar: 278
hey
så lige dit annonce i market, har du stadig Jog stellet tilsalg?
feb 2006
Følger: 44 Følgere: 42 Scootere: 8 Emner: 276 Svar: 2.845
har du et jog stel?
mar 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 5 Emner: 23 Svar: 31
bytte alle dine jog dele med en defket mini bike.. eller den kan ikke køre.. + 300 kr
jun 2005
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 1
smidder du ik lige en stemme
apr 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 138 Svar: 446
Hey jeg skal bruge det hele til ombygning fra AC til LC, jeg har køler, beholder og cylle, mangler bare pumpen, men den skal være komplet.
jul 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 1
hmm den er blevet malet i lyngby.. men ved ikke hvad grundfarven er...
jan 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Scootere: 9 Emner: 12 Svar: 49
!
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 3 Emner: 134 Svar: 1.307
Hej.
Så lige at du spurgte om en not. Du kan købe en hel ny en for 15 kr:
http://www.scooter-dele.dk/ItemDetail.asp?VareID=9092&ItemStart=
Det kan da vidst ikke blive meget billigere?
jul 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 15
den kørte 100km/t
Med
47,6 Athena kit
knæk udstødning
21mm Del kaburator
malossi vario kit
Men desvære er alt dette blevet taget!
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 10 Svar: 82
SPÆND NU HJELMEN I SPASSERE....!!!! DEN SPAND DER HAR ALDRIG VÆRET FED !!!! DET ER NOGET VÆRE LORT... DEN FOR 2 HER FRA.. OG EN ANDEN GANG... TIL JER 2.. SÅ GI DOG EN STEMME DER PASSER ISTEDET FOR AT GIVE 7 OG SÅ HÅBE PÅ AT FÅ DET SELV...!!!!!!
maj 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 4 Emner: 20 Svar: 163
jeg har ikk skrevet til dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aug 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 6 Emner: 159 Svar: 200
vil du bytte din sr med min sonic
sep 2003
Følger: 2 Følgere: 2 Scootere: 3 Emner: 1 Svar: 6
Er du intra i at købe en original CDI, den fejler absolut ingenting?
Hvis du er intra i at købe den til en god pris så skriv til min profil!
/ Morten
dec 2003
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 3 Emner: 4 Svar: 40
Nice nok Ditech.. Velkommen til...
Tjek de andre fede Ditech's på siden..
7 fra mig af.
sep 2003
Følger: 27 Følgere: 27 Scootere: 6 Emner: 27 Svar: 133
Den er Sku oki.,.,.,.,.,..,.,