Honda SFX Repsol 2001
2.110 visninger
|
Oprettet:
Honda SFX Repsol
Årgang:
2001
Motor:
- Har skiftet cdi til en ubegrænset PEDERZINI.. og fjernet begrlnsningen i luftfilteret og de 3 skiver som ligger bag Vario´en.. og bagpladen på vario´en er fjernet.. men dette giver ingenting.. aner ikke hvorfor..
- Har bestilt:
- Hebo NG vario
- Malossi Spong filter
- Dyser: #86 & #92
- Ruller: 17*12 - 7,4 gram
- Har bestilt:
- Hebo NG vario
- Malossi Spong filter
- Dyser: #86 & #92
- Ruller: 17*12 - 7,4 gram
Hestekræfter
- Standart..
giftigt optræk, men kun 45 på toppen.. (50 ned af bakke.)
giftigt optræk, men kun 45 på toppen.. (50 ned af bakke.)
Fælge
- Originale
- Er ved at handle om en sports forfælg som skal males orangefarvet.. evt. nogen der har eller kan finde en farvekode på den farve.?
- Er ved at handle om en sports forfælg som skal males orangefarvet.. evt. nogen der har eller kan finde en farvekode på den farve.?
Dæk
alm.
Styling
- Hvidt baglygteglas
- Sidestøttefod
- Bilhorn
- Sidestøttefod
- Bilhorn
Ekstra tilbehør
- Dobbelt støttefod
- rødt baglygteglas
- 2* Blå neonrør til montering under.. skal også laves en dag..
- rødt baglygteglas
- 2* Blå neonrør til montering under.. skal også laves en dag..
Bemærkninger
- Søger:
- Skjoldsæt.. ligemeget farve, bare komplet uden flækkede dele
- Original standart udstødning.. ingen rust.. behøver ikke være køn, og evt uden varmeskjold
- Sportsfælge.. ligegyldigt med farve.. men skal være i orden ang. lejere osv.. også uden dæk..
- Derudover søger jeg også farvekoden til SFX REPSOL.. både den blå og den orange.. hvis nogen kender dem, eller ved hvor man kan finde dem, vil det bare være kanon..
Sælges:
- Alarm med fjernstart.. aldrig brugt. kan hentes for 300..
Min MSN: Simon_Pedersen77@hotmail.com
/Simon Pedersen

Honda SFX Repsol
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 26
heej har tilføjet dig på man er meget intra
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 84 Scootere: 1 Emner: 170 Svar: 2.692
jeg var kørende. mit polini sport cylle. er totalt smadret. og min cylle er knækket ved en skylle kanal desværre. så jeg skal have standart på igen
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 84 Scootere: 1 Emner: 170 Svar: 2.692
det er da synd din sfx er blevet kørt ned...
høj her fra
jun 2005
Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 47 Svar: 197
KOM med dit konto nr.
jun 2005
Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 47 Svar: 197
kan jeg godt
sep 2003
Følger: 56 Følgere: 55 Scootere: 7 Emner: 32 Svar: 334
.. Hey Mester , rigtig nitte . Jamen den er faktis til salg :b Har add'et dig til msn :b
jun 2005
Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 47 Svar: 197
kan du ikke sende den?
jun 2005
Følgere: 21 Scootere: 1 Emner: 47 Svar: 197
ey er intra i din alarm
feb 2004
Følger: 77 Følgere: 76 Scootere: 12 Emner: 455 Svar: 1.869
laver den heller ik magen til...
har brugt hans som forbilled fordi jeg sys den var for fed,, har og skrevet det til ham..
jeg har f.eks forbedret en masse på "HANS" som. forgaffel, blok, gristryne, bartstyr og andre ting... det eneste jeg har ens som ham er skjolde og stickers.. men det blir alligevel forbedret hen af sommeren.. da der skla spartles bws front ind og bagskærmen skal lakeres grøn og sådan...
//Rasmus
sep 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 4 Svar: 8
jeg bor i brande i midtjylland. prisen ligger mellem 6000-6500,-
okt 2003
Følger: 30 Følgere: 30 Scootere: 3 Emner: 41 Svar: 171
det er den inde fra www.msp-tuning.dk
nov 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Svar: 2
nej t svansen sælger ik rms
nov 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Svar: 2
har set du har skrvet til Kristian B pga hans luftfilter det er et rms luftfilter
maj 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 4 Emner: 2 Svar: 3
høj klart!! smid lige en igen...
apr 2005
Følger: 76 Følgere: 76 Scootere: 32 Emner: 313 Svar: 1.038
jeg kender dem der ejer det sted hvor jeg har købt det !!
og dem der arbejder på deres værksted så der skruer jeg tit oppe !!
apr 2005
Følger: 76 Følgere: 76 Scootere: 32 Emner: 313 Svar: 1.038
jeg så nok ikke lige!! og jeg er 12
nov 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Svar: 2
nok fordi jeg sælger alt men står med side blink på nu det var jo bare hurtige billeder
jah det ved jeg godt men har også pengene til det har 40.000kr så
nov 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Svar: 2
nej det gjorde du så ik du sagde det ligne noget der var blevet vold billet af en brian
feb 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 16 Emner: 195 Svar: 805
Bytte med en stalker, der har kørt 3300?
nov 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Svar: 2
hold da kæft du er en idiot det med turbo er sq da for sjov hvad med din egen std look fedt eller not
jan 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 3 Emner: 1 Svar: 4
så er der billeder
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Svar: 3
Simon_Pedersen77@hotmail.com
maj 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 15 Emner: 13 Svar: 14
heey !
kan du ikk add mig malle_skalle@hotmail.com så kan vi snakke om det !!!
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Svar: 3
Takker Marlene.. De Fælge du har på.. hvordan har du fået dem lavet.??
maj 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 15 Emner: 13 Svar: 14
hva så??
fed sfx!
apr 2005
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 4 Svar: 12
Heey Stem lige på min Puch i udfordringer
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Svar: 3
JonasRauff !... omkring en 10.000... læs evt. en af de ovenstående kommentare jeg har skrevet..
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 89 Scootere: 14 Emner: 66 Svar: 149
Tog også sin tid, og er rimelig tilfreds med det
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Svar: 3
omkring de 10.000 -11.000.. jeg ved den er blevet passet og plejet hele sit liv.. så den er i top stand.. har aldrig kørt med cylle/stempel... og den går som en drøm..
maj 2005
Følger: 39 Følgere: 38 Scootere: 12 Emner: 16 Svar: 49
intra i bytte med min ? .. MSN : Nicklas_9260@hotmail.com .. bare tilføj mig ;D
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 4 Emner: 40 Svar: 85
pris?
aug 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 2 Emner: 99 Svar: 199
Hvad skal du ha' for den???
feb 2005
Følger: 24 Følgere: 22 Scootere: 4 Emner: 7 Svar: 54
hva ska du ha? svar under min puch
mar 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 3 Emner: 157 Svar: 667
hva skal du ha for den?? svar under min maxi, er meget interesseret!!