{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

PGO Hot 50 (før pladeloven) 2006

194 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Lucas S
Mand | 15 år | Oprettet: 27. sep


PGO Hot 50 (før pladeloven)

Årgang:
2006
Motor:
STD HOT 50 MOTOR

- Cylinder: Standard - 50cc - Nyt
- Stempel: Standard - 50cc - Nyt
- Topstykke: Standart - Nyt
- Krumtap: Standard - Kontrolleret/renoveret
- Nåleleje: Standard - Nyt
- Variator: Standard - 6,5 gram's ruller
- Kilerem: Standard - Kontrolleret/renoveret
- Blæsehjul: Standard - Kontrolleret/renoveret
- Tændning: Standard - Kontrolleret/renoveret
- Cdi: Standard - Kontrolleret/renoveret
- Tændspole: Standard - Kontrolleret/renoveret
- Gearing: Standard - Kontrolleret/nyt olie
- Kobling-komplet: Standard - Kontrolleret/renoveret
- Luftfilter: Standard - Nyt filter
- Membran: Standard - Kontrolleret/renoveret
- Udstødning: Standard - Kontrolleret/renoveret
- Karburator: Standard - Kontrolleret/renoveret
- Studs: Standard - Kontrolleret/renoveret
- Krumtap lejer: Standard - Kontrolleret/renoveret
Hestekræfter
Knap 3 HK op og ned af bakke hverdag
Fælge
Originale 10" stålfælge
Sandblæst og autolakeret

Forfælg renoveret med nye lejer

Nye ventiler i begge fælge
Dæk
Fordæk 120/90-10, HF-903 Duro helårs

Bagdæk 130/90-10, HF-903 Duro helårs
Styling
Pmx spoiler autolakeret
Fælge autolakeret
Kickstarterdæksel autolakeret
Ekstra tilbehør
Hjelm
Kædelås
GPS-tracker
Olie
Kørehandsker

Plus to store flyttekasser med reservedele
Bemærkninger
Historien bag min første scooter:

Scooteren blev købt og hentet samme dag som jeg bestod knallertkørekort prøven.

Den blev splittet ad i atomer, så den kunne blive renoveret.

Stellet havde tidligere ejer prøvet at male, og har skåret i det så der kunne blive bygget tun på, men kom aldrig videre. Stellet er så blevet fikset, slebet og malt.

Tidligere ejere havde klippe klistret i ledningsnettet, så valgte at købe nyt.
Konsollerne er blevet købt nye.

De originale skjolde havde mange ridser, og nogle var knækket, samt manglede. Så har næsten købt komplet nyt plastik til hele scooteren. (Hvide yderskjolde, sorte inderskjolde)
De skjolde, som ikke er nye er blevet gjort rent, og enkelte har fået varme.

Den har fået ny brugt forgaffel, hvor benene er blevet renoveret samt malet. (Blank sort)
Pmx spoileren er blevet pudset helt ned.
Fælge og kickstarterdæksel er blevet sandblæst.
De fire ting er blevet autolakeret i en original BMW farvekode.

Det gamle cylinder der sad på var et original, og var ikke lige det bedste. Det er blevet skiftet også topstykket.

Øvrige nye dele
- Håndtag originale begge sider
- Ledningsnet
- Konsoller begge sider
- Blinklysræle og blinklys foran
- Bremsebakker og bagbremsekabel
- Ny bremsekaliber i farven rød
- Andre små ledninger, pakninger og skruer som manglede

Scooteren køre som den skal.

Tak til.

Projektet er blevet bygget i værkstedet hos og i samarbejde sammen med Teknikeren inde fra Scootergalleri
https://www.scootergalleri.dk/bruger/38279-teknikeren

www.Speedline.dk
www.Thansen.dk
www.outlet-parts.dk
www.flugger.dk

Autolakerer Lenny (tidligere Sønderborg Autolakering)

Poul sandblæser

Martin, TT, Jens, Nicklas, Camilla, Oliver, Beier.
Kommentér på:
PGO Hot 50 (før pladeloven)
x