{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Piaggio Nrg Power DT 70 2009

2.973 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

L
L
Mand | 35 år | Oprettet: 21. sep 2003


Piaggio Nrg Power DT 70

Årgang:
2009
Motor:
Stage6 Sport Pro Mk2 Ø47,6
Yasuni R
Afdroslet Dellorto phva Ø17,5 ?? ???
6 grams DrPulley Slidere
825x19 Piaggio overrange Kilerem
Malossi Dual Layer indlæg i std filter kasse
Malossi Torsion Controller
Std membran
std studs
std tap

Stadig Mulitvar,
Hvid tryk,
std trim,
Top Performances Torque Converter i den stegle rille
og oliepumpe.

Gammelt setup
• Ø48mm (71.1cc) DR evolution
• s6 sølv Nåleleje
• Gianelli go
• S6 DualLayer skum i Org Luftfilterkasse uden indsugningsdæmper
• NGK br9es tændrør

+Malossi Multivar, hvid Malossi trykfjeder og 7.2gr
+Nyt org. Blæserhjul
+Malossi Special Belt (811x18,7)
+Stage6 shimkit. Den er shimmet til perfektion. Se billeder af tuschstregen på vario.
+ Piaggios torsion controller
+TP Torque Converter remskiver indstillet til den stejle stigningsgrad
+std 17.5mm karb
Hestekræfter
Nu vel en 11-12 stykker ved ~10100 omdr

Før
8.35 @~8150rpm
Den var kun tunet til at kunne følge med bilerne op ad bakke på landevej. Og lidt baghjul hvis man hjælper den op ved lav fart.
Til gengæld sagde den ikke meget mere, end en std hiper motor gør afdroslet.

Topfart siddende oprejst på scooteren
På flad vej når det er vindstille
Speedometer: 95 km/t
Opad bakke i kraftig MODvind: 85 km/t!
Nedad bakke i kraftig MEDvind: 105+

Nu med stage6 og yasuni r og længere bredere rem kører den nok næsten 110 på speedo
Fælge
Standard 13 tommer nrg-power fælge

• Malossi Sport bremsebakker bagi

• SBS Street keramiske bremseklodser foran
Dæk
Bridgestone Battlax 120/80-13 foran
(super allround dæk. Lidt sketchy om vinteren. Men kun lidt)

Michelin Power Pure 140-/60-13 bagpå
Styling
× Buzetti støtteben
× modificeret standard dekalerne (skåret dem til)
× Carbon stickers på sidereflekserne så man ikke ser dem (lovligt i dk)
× Rossigul smiley :)
× Givi topbox rack (virker som håndtag/bagagebærer)
× Et par ridser i venstre side fra et styrt så man kan se den bliver kørt til kanten :D
× Den har fået vinyl opfrisker på det sorte plast med jævne mellemrum, så den ser nærmest ny ud
Ekstra tilbehør
Passager Pegs bestilt hjem fra england! Lige til at klappe ud så man kan hænge fødderne der lige under en selv. Så sidder man lidt som på en MC, med knæene noget mere nedad og ryggen mere rank. Til gengæld kommer fødderne og knæene ud i vinden, men om sommeren er det fint.
Det giver også noget mere kontrol med maskine at have fødderne plantet der.
Skivelås med alarm
Abus kædelås
Bemærkninger
Upside down forgaffel standard..

Tørvægt 95kg original.

6.5ltr tank
1.5 ltr olie tank

Akselafstand 127cm

Ikke nogen baghjulsmaskine, men kan godt hives op og holdes der ved lavere fart.
Kører ok i svingene.

Der er super god plads på den scooter.
Desværre går sædet skarp op der hvor bagsædet starter, så kan ikke sidde med benene heeelt strakt..
Men det er dælme tæt på.

Med centerstøttefoden fjernet kan man lægge den rimelig langt ned i sving, og den kører rimelig sporty.
Affjedringen er rimelig stiv også.
Men der er lidt lænestols fornemmelse stadig.
Den er ikke helt så race orienteret som jeg havde troet.
Dog er sædeskummet lidt tyndt på længere ture
Kommentér på:
Piaggio Nrg Power DT 70
Annonce