Aprilia Sr50 Ditech 2003
1.093 visninger
|
Oprettet:
Aprilia Sr50 Ditech
Årgang:
2003
Motor:
Motor: Morini LC med Direkte Elektronisk indsprøjtning. Og skivebremse
Cylinder: Standard.
Stempel: Standard.
Indsprøjtning: Standard.
Krumtap: Standard.
Membran: Standard.
Variomatik: Standard.
Kobling: Standard
Udstødning: Original knækudstødning
ECU/Styrboks: Standard. ubegrænset 45
Gearing: Standard.
Køling: Væskekølet.
Alle begrænsninger er blevet taget.
PLANER!! -
Malossi - Cylinder, stempel og topstykke
Malossi - multi variator + ruller
Malossi - rem
Malossi - delta clutch + fjedre og skål
Malossi - ECU/COMPUTER
Malossi - krumtap + C3 lejer
++ diverse, den skal bruges til hverdag og går efter bundtræk :)
Hestekræfter
4-5 stykker
Køre 85 +/- på speedometer med lækkert træk
Køre 85 +/- på speedometer med lækkert træk
Fælge
For : 13" Sr50 fælge
Bag : 13" Sr50 fælge
Bag : 13" Sr50 fælge
Dæk
Michillin både for og bag NEDSLIDT!
Styling
Absolut intet medmindre fejl og mangler tæller som styling
Ekstra tilbehør
Det er nogle a de ekstra dele jeg har til at stå
Gearing + dæksel
Luft kompressor
2x benzin pumpe
2x std cylinder begge hvor et gevind er ødelagt
2x topstykke
Vandstuds til topstykke
Temp. Føler til topstykke
Tændspole uden hætte
Forbremse slange
Studs til throttle position sensor
Throttle body
Indsprøjtningsstuds
Dyse og luft dyse m.pakninger
Klippet ledningsnet
Variator skjold
Standard knæk udstødning Knækket
Gearing + dæksel
Luft kompressor
2x benzin pumpe
2x std cylinder begge hvor et gevind er ødelagt
2x topstykke
Vandstuds til topstykke
Temp. Føler til topstykke
Tændspole uden hætte
Forbremse slange
Studs til throttle position sensor
Throttle body
Indsprøjtningsstuds
Dyse og luft dyse m.pakninger
Klippet ledningsnet
Variator skjold
Standard knæk udstødning Knækket
Bemærkninger
Den skal have nye skjolde hele vejen rundt, regner med at splitte den totalt ad, nu hvor jeg har fået den til at køre ordenligt, og få sandblæst stellet og skiftet alle bolte ud med rustfrie samt nye skjolde
Og bygge min ekstra motor op med komplet malossi.
Den skal køre mig på arbejde her sommeren/efteråret over derefter skal jeg igang
Og bygge min ekstra motor op med komplet malossi.
Den skal køre mig på arbejde her sommeren/efteråret over derefter skal jeg igang

Aprilia Sr50 Ditech
jul 2014
Følger: 68 Følgere: 15
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 24 Scootere: 11 Emner: 19 Svar: 176
aug 2013
Følger: 132 Følgere: 40 Scootere: 2 Svar: 3
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 18 Emner: 2 Svar: 14
sep 2014
Følger: 42 Følgere: 33 Scootere: 4 Emner: 14 Svar: 36
sep 2007
Følger: 25 Følgere: 16 Scootere: 9 Emner: 1 Svar: 46
sep 2006
Følger: 46 Følgere: 46 Scootere: 10 Emner: 216 Svar: 529
sep 2006
Følger: 46 Følgere: 46 Scootere: 10 Emner: 216 Svar: 529
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 66 Scootere: 25 Emner: 16 Svar: 252
sep 2006
Følger: 46 Følgere: 46 Scootere: 10 Emner: 216 Svar: 529
Og den Malossi Ecu går ikke helt godt sammen med Standart ecu da deres tændingskurver er helt forskellige plus der er mere tryk på benzin pumpen med malossi end normalt
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 66 Scootere: 25 Emner: 16 Svar: 252
sep 2006
Følger: 46 Følgere: 46 Scootere: 10 Emner: 216 Svar: 529
feb 2014
Følgere: 96 Scootere: 3 Svar: 51
jul 2011
Følger: 63 Følgere: 57 Scootere: 15 Emner: 1 Svar: 35
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 89 Scootere: 14 Emner: 66 Svar: 149
mar 2005
Følger: 56 Følgere: 63 Scootere: 54 Emner: 142 Svar: 515
feb 2011
Følger: 8 Følgere: 96 Scootere: 1 Emner: 41 Svar: 33
nov 2009
Følger: 47 Følgere: 41 Scootere: 11 Emner: 81 Svar: 404