{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Gilera Stalker 1999

1.249 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Gilera Stalker

Årgang:
1999
Motor:
HiPer-maskineri.
Luftkølet (med blæsermølle er det vel blæserkølet).
Med tromlebremse bag.

Opsætning:
Std. cylinder
Std. topstykke
Std. stempel
Std. 12 mm karburator
Std. studs
Std. membran
Std. krumtap og lejer
Std. kobling
Std. koblingsklokke
Std. vario, 6,5 grams ruller

Skiven pillet i variomatikken
Udstødningen er en Proma - vist en model som hed "Reverse". Den er tæt og siger ikke meget.
Hestekræfter
Omkring 5 stykker.
Rækker til en topfart på ~80 efter speedometer.
Fælge
10" originale Gilera-fælge.
Matsorte.
Dæk
Foran Cheng-Shin Tire i størrelsen 120/70.
Bag Horng Fortune i størrelsen 130/70.
Styling
Grisetryne.
Ekstra tilbehør
Næh, der er ikke noget.
Bemærkninger
Købt som "defekt - til reservedele". Svjh hentede jeg den nede ved Ringsted.

Lidt fikumdik ; frisk benzin, renset tændrør, lidt dieselstart i indsugningen - og den var startet op igen efter 8-10 tramp på kick`en.

Forbremsen hænger noget - klodserne pillet ud, stemplerne renset og smurt, friske klodser og så var det i orden.
Variomatikken pudset af og fået nye ruller.
Fin ny oliepumperem sat i.
Karburator blev renset.
Kablerne gik stramt og fik noget smøreolie.

Bagbremsen hang lidt, så udstødning og baghjul blev pillet af, bremsenøglen afmonteret med små klap af en hammer, renset for rust og smurt inden samling.

Blinklyskontakten var defekt - skiftet.
Elstarter, horn, bremselys fungerer.
Baglys og fjernlys er ok - nærlys virker ikke, så der skal nok en ny forlygtepære i.
Benzinhanen er manuel, hanen kan drejes og virker som den skal.

Billederne er fra d. 16 juli 2005
Kommentér på:
Gilera Stalker
Annonce