Gilera Stalker 1999
1.249 visninger
|
Oprettet:
Gilera Stalker
Årgang:
1999
Motor:
HiPer-maskineri.
Luftkølet (med blæsermølle er det vel blæserkølet).
Med tromlebremse bag.
Opsætning:
Std. cylinder
Std. topstykke
Std. stempel
Std. 12 mm karburator
Std. studs
Std. membran
Std. krumtap og lejer
Std. kobling
Std. koblingsklokke
Std. vario, 6,5 grams ruller
Skiven pillet i variomatikken
Udstødningen er en Proma - vist en model som hed "Reverse". Den er tæt og siger ikke meget.
Luftkølet (med blæsermølle er det vel blæserkølet).
Med tromlebremse bag.
Opsætning:
Std. cylinder
Std. topstykke
Std. stempel
Std. 12 mm karburator
Std. studs
Std. membran
Std. krumtap og lejer
Std. kobling
Std. koblingsklokke
Std. vario, 6,5 grams ruller
Skiven pillet i variomatikken
Udstødningen er en Proma - vist en model som hed "Reverse". Den er tæt og siger ikke meget.
Hestekræfter
Omkring 5 stykker.
Rækker til en topfart på ~80 efter speedometer.
Rækker til en topfart på ~80 efter speedometer.
Fælge
10" originale Gilera-fælge.
Matsorte.
Matsorte.
Dæk
Foran Cheng-Shin Tire i størrelsen 120/70.
Bag Horng Fortune i størrelsen 130/70.
Bag Horng Fortune i størrelsen 130/70.
Styling
Grisetryne.
Ekstra tilbehør
Næh, der er ikke noget.
Bemærkninger
Købt som "defekt - til reservedele". Svjh hentede jeg den nede ved Ringsted.
Lidt fikumdik ; frisk benzin, renset tændrør, lidt dieselstart i indsugningen - og den var startet op igen efter 8-10 tramp på kick`en.
Forbremsen hænger noget - klodserne pillet ud, stemplerne renset og smurt, friske klodser og så var det i orden.
Variomatikken pudset af og fået nye ruller.
Fin ny oliepumperem sat i.
Karburator blev renset.
Kablerne gik stramt og fik noget smøreolie.
Bagbremsen hang lidt, så udstødning og baghjul blev pillet af, bremsenøglen afmonteret med små klap af en hammer, renset for rust og smurt inden samling.
Blinklyskontakten var defekt - skiftet.
Elstarter, horn, bremselys fungerer.
Baglys og fjernlys er ok - nærlys virker ikke, så der skal nok en ny forlygtepære i.
Benzinhanen er manuel, hanen kan drejes og virker som den skal.
Billederne er fra d. 16 juli 2005
Lidt fikumdik ; frisk benzin, renset tændrør, lidt dieselstart i indsugningen - og den var startet op igen efter 8-10 tramp på kick`en.
Forbremsen hænger noget - klodserne pillet ud, stemplerne renset og smurt, friske klodser og så var det i orden.
Variomatikken pudset af og fået nye ruller.
Fin ny oliepumperem sat i.
Karburator blev renset.
Kablerne gik stramt og fik noget smøreolie.
Bagbremsen hang lidt, så udstødning og baghjul blev pillet af, bremsenøglen afmonteret med små klap af en hammer, renset for rust og smurt inden samling.
Blinklyskontakten var defekt - skiftet.
Elstarter, horn, bremselys fungerer.
Baglys og fjernlys er ok - nærlys virker ikke, så der skal nok en ny forlygtepære i.
Benzinhanen er manuel, hanen kan drejes og virker som den skal.
Billederne er fra d. 16 juli 2005

Gilera Stalker
Tilmeldt:
jan 2012
Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
jun 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Scootere: 1
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 10 Scootere: 1 Svar: 2
sep 2003
Følger: 128 Følgere: 143 Scootere: 4 Emner: 40 Svar: 2.673
jul 2006
Følger: 81 Følgere: 79 Scootere: 10 Emner: 200 Svar: 591
Afvist
maj 2014
Følger: 9 Følgere: 9 Scootere: 5 Emner: 4 Svar: 6