Yamaha dx 4-gear. 1946
1.562 visninger
|
Oprettet:
Yamaha dx 4-gear.
Årgang:
1946
Motor:
43mm alu cylinder kit. 18 indsugning 16 kaburator. 15/45 garing 5,3 udstødning ca. 90-100km/t
Hestekræfter
ved det ikk..? men den køre godt.
Fælge
Dæk
3.00 bag 2.25 for.
Styling
tonet bag lygte, monza styr, og polini klister.
Ekstra tilbehør
Bemærkninger

Yamaha dx 4-gear.
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 61 Scootere: 14 Emner: 5 Svar: 77
er den til slag for 3500,-
jul 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 1 Emner: 12 Svar: 26
Nice 4g du har.... Men 1946 tror jeg sku ik på...
jan 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 10
hvor sider din nål og hvilken dyse har du i? og hvor meget har du skruet på luftskruen
på forhånd tak MVH mads
sep 2003
Følger: 10 Følgere: 10 Scootere: 5 Emner: 46 Svar: 214
hmm de første yamaha kom i 69 ca?
feb 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1
fed maskine.........har givet den syv kig forbi min......
mar 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Scootere: 6 Emner: 145 Svar: 720
7 til dig den er vold sej
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 178 Svar: 232
Lækker yamaha. Du mangler bere lidt data, og en anden farve til din kværn. stem lige på min!