Puch Maxi K (Byttet) 1969
798 visninger
|
Oprettet:
Puch Maxi K (Byttet)
Årgang:
1969
Motor:
Nyrenoveret Puch maxi E50 motor
Original kobling
Original Krumtap
Original 39 mm. cylinder
Original 12 mm. Bing kaburator
Original 12 mm. Studs
Ngk b7 tændør kortgevinds
Luftfilter = mors gamle strømpe sok :D (virker hver gang)
Gearing mener jeg er 48 - 18 = sløv start højere topfart
Original kobling
Original Krumtap
Original 39 mm. cylinder
Original 12 mm. Bing kaburator
Original 12 mm. Studs
Ngk b7 tændør kortgevinds
Luftfilter = mors gamle strømpe sok :D (virker hver gang)
Gearing mener jeg er 48 - 18 = sløv start højere topfart
Hestekræfter
1-2 måske på en meget god dag
Fælge
17 tommer eg fælge originale Puch maxi
Dæk
Destone 17" for og bag
Styling
Den gule farve :D
Mælkekassen med 2 røde dioder i for baglys :D
Chrome forlygte
Monza styr = god "styrestabilitet" ;P
Mælkekassen med 2 røde dioder i for baglys :D
Chrome forlygte
Monza styr = god "styrestabilitet" ;P
Ekstra tilbehør
1 extra motor som er komplet udover cylinderen :) ellers rigtig fin
3 cylindere (mindre kvæstet)
3 cylindere (mindre kvæstet)
Bemærkninger
Udover den mangler bremser for og bag så, starter FØRSTE gang altid og hver dag..
Den tuller bare afsted med ca 50 kmt. :)
bedste knallert til dato..
Den tuller bare afsted med ca 50 kmt. :)
bedste knallert til dato..
![[Hr. Nielsen] -](https://billeder.bazoom.dk/scooter/bruger/16/70/70/637969186001230000/79397/hr_-nielsen.jpg)
Puch Maxi K (Byttet)
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 2 Emner: 5 Svar: 14
mar 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Scootere: 6 Emner: 24 Svar: 21
aug 2006
Følger: 125 Følgere: 125 Scootere: 14 Emner: 142 Svar: 370
sep 2009
Følger: 356 Følgere: 1042 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.188
aug 2006
Følger: 125 Følgere: 125 Scootere: 14 Emner: 142 Svar: 370
der er billeder nok samt god tekst udaf det der nu kan være.. kom med de begrundelser...