Apollo Orion 29 [Tidl. scooter] 2010
2.645 visninger
|
Oprettet:
Apollo Orion 29
Årgang:
2010
Motor:
Motortype: 4takt (forbrændingsmotor)
Volume: 48 ccm.
Køling: passiv vindkølet (AC)
Kompression: 9,0 : 1
Maksimal ydelse: 2,2-3 hk ved 7500 o/min
Brændstof: 92, 95, og 99 (blyfri)
Benzintank: 3,2 L
Indsprøjtning: Karburator (19 mm) med power luftfilter.
Udstødning: 50mm std, men crosser udstødning kommer..
Kobling: Manuel.
Gear: 1 ned 3 op.
Tandhjul for: 15 tands.
Tandhjul bag: 37 tands.
Volume: 48 ccm.
Køling: passiv vindkølet (AC)
Kompression: 9,0 : 1
Maksimal ydelse: 2,2-3 hk ved 7500 o/min
Brændstof: 92, 95, og 99 (blyfri)
Benzintank: 3,2 L
Indsprøjtning: Karburator (19 mm) med power luftfilter.
Udstødning: 50mm std, men crosser udstødning kommer..
Kobling: Manuel.
Gear: 1 ned 3 op.
Tandhjul for: 15 tands.
Tandhjul bag: 37 tands.
Hestekræfter
2,2-3 hk ved 7500 o/min
Topfart: Ca 80 - 85 kmt. den kører 45 kmt i 2 gear :D
Men har sat en Tænd/sluk begrænsning til (;
Topfart: Ca 80 - 85 kmt. den kører 45 kmt i 2 gear :D
Men har sat en Tænd/sluk begrænsning til (;
Fælge
Foran: 1,85 - 14"
Bagved: 1,85 - 14"
Bagved: 1,85 - 14"
Dæk
Foran: 90/90-14" eller 2.75 - 14"
Bagved: 90/90-14" eller 2.75 - 14"
Bagved: 90/90-14" eller 2.75 - 14"
Styling
Har sat en dvd afspiller til scooteren.
Det er godt nok std, men der er elektronisk gearviser :)
Det er godt nok std, men der er elektronisk gearviser :)
Ekstra tilbehør
En helveds masse reservedele.
Bemærkninger
Kører vold godt ! :D

Apollo Orion 29
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 15
sep 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 1 Emner: 1
ved der sidder en begrænsning i cdi boksen på de nye modeller omme bag en lille gummi knap sider der en skrue du kan du kan omstille farten til 50-60 kmt
jun 2010
Følger: 67 Følgere: 68 Scootere: 2 Emner: 130 Svar: 822
Tilsalg ?
dec 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Scootere: 6 Emner: 12 Svar: 29
det kan jeg ik forklare..
dec 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Scootere: 6 Emner: 12 Svar: 29
Hmm, ved sku ik om cdi'en er begrænset, men ellers ikke, hvad jeg ved (;
dec 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Scootere: 6 Emner: 12 Svar: 29
I karbu, der sidder en gasring.
dec 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Scootere: 6 Emner: 12 Svar: 29
hahaha for det førse er den solgt, for det andet hva fuck tror du selv ? (;
sep 2010
Følger: 39 Følgere: 38 Scootere: 10 Emner: 19 Svar: 113
min dirtbike 250cc i profil?
dec 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Scootere: 6 Emner: 12 Svar: 29
nej tak (;
sep 2010
Følger: 39 Følgere: 38 Scootere: 10 Emner: 19 Svar: 113
http://www.scootergalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1074327 du kan få alt i annoncen hvis du kunne være intra i bytte
jul 2008
Følger: 22 Følgere: 32 Scootere: 6 Emner: 172 Svar: 680
dec 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Scootere: 6 Emner: 12 Svar: 29
Tak
jul 2008
Følger: 22 Følgere: 32 Scootere: 6 Emner: 172 Svar: 680
hvor mange gear har sådan en fætter?? ..jeg så videoen og den lydder squ noget bedre en 2 takterne
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 18
Rigtig lækker!
dec 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Scootere: 6 Emner: 12 Svar: 29
Tak
jan 2010
Følger: 67 Følgere: 65 Scootere: 12 Emner: 6 Svar: 3
Fin orion