Puch Maxi K - Gilardoni 1986
1.484 visninger
|
Oprettet:
Puch Maxi K - Gilardoni
Årgang:
1986
Motor:
† Puch Maxi E50
† 47mm Giladoni Cylinder
† 47mm Giladoni Topstykke
† 47mm Giladoni Stempel
† 24mm TM (Mikuni) Karburatore
† Krumtap : Top racing 16000 omdr.
† Pro-Tuna Biturbo Udstødning
† 47mm Giladoni Cylinder
† 47mm Giladoni Topstykke
† 47mm Giladoni Stempel
† 24mm TM (Mikuni) Karburatore
† Krumtap : Top racing 16000 omdr.
† Pro-Tuna Biturbo Udstødning
Hestekræfter
Ukendt :)
Men skal lige have den på rullefelt når den køre :D
Men skal lige have den på rullefelt når den køre :D
Fælge
Stjernefælge 17"
Dæk
17 " dæk :)
Styling
Ebr racing forgaffel
Andre håndtag os
den er malet sort
og spartlet tanken og fjenet al rust
Arreche snell gas
nogle seje greb
ebr forgaffel
bart styr
malet sæde
Andre håndtag os
den er malet sort
og spartlet tanken og fjenet al rust
Arreche snell gas
nogle seje greb
ebr forgaffel
bart styr
malet sæde
Ekstra tilbehør
Cyller,std tænding,std luftfilter
2 polini luftilter :)
OSV
2 polini luftilter :)
OSV
Bemærkninger
Den starter ikke og ved ikke hvad der er galt? Måske indstilling.
Da den gnister men ikke starter.
Da den gnister men ikke starter.

Puch Maxi K - Gilardoni
nov 2008
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 4 Emner: 7 Svar: 326
Det udstødning er da alt for lille til det cyliner,
apr 2008
Følger: 63 Følgere: 60 Scootere: 11 Emner: 6 Svar: 35
hjalp det?
mar 2008
Følger: 47 Følgere: 46 Scootere: 7 Emner: 90 Svar: 136
Men fandt ud af at de 2 huller på studsen skal lukket ihvertfald.