Puch Maxi k SOLGT
5.887 visninger
|
Oprettet:
Puch Maxi k SOLGT
Årgang:
Motor:
Standard, dog er plumpen taget og hakket lidt i stempel.
Hestekræfter
0-2 meget død i optræk mangler indstillig, kører dog ca de 45.
Fælge
standard med rust
Dæk
standard uden mønstere
Styling
Hmm...Stylingen er vel at den er blevet pæn i forhold til før :)
Ekstra tilbehør
Knap så meget rust bare en masse reseverdele
Bemærkninger
Solgt.

Puch Maxi k SOLGT
dec 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 3
giver man ikke en stemme
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 54 Scootere: 13 Emner: 130 Svar: 652
jeg har en vild pocket bike.. den er totalt fun at køre på..
hvor bor du da?
jan 2006
Følger: 55 Følgere: 54 Scootere: 13 Emner: 130 Svar: 652
er du intra i at sælge eller bytte?
mar 2006
Følger: 86 Følgere: 86 Scootere: 2 Emner: 188 Svar: 566
Hjælper du mig ek lige i mine udfordringer
mar 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 8 Emner: 19 Svar: 58
syg maxi , smed en høj giver du ikke en igen
mar 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 8 Emner: 19 Svar: 58
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 20 Svar: 88
har stemt i din udfordring stemmer du ikke igen når han godkender min udfordring?
feb 2005
Følger: 55 Følgere: 52 Scootere: 6 Emner: 1 Svar: 5
det ved jeg ikke det kommer and på hvad du ville have for den
feb 2005
Følger: 55 Følgere: 52 Scootere: 6 Emner: 1 Svar: 5
ja det kan man vist godt side hehe men det virker
feb 2005
Følger: 55 Følgere: 52 Scootere: 6 Emner: 1 Svar: 5
go dag har git dig høj så smider du ikke lige i gæn så er du flink
mar 2004
Følger: 58 Følgere: 60 Scootere: 6 Emner: 185 Svar: 1.261
Så lad dog vær med og spøger hvis du allerede vidste den var for vild til dig ...
mar 2004
Følger: 58 Følgere: 60 Scootere: 6 Emner: 185 Svar: 1.261
Den står i Randers @ Østjylland ...
jul 2004
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 6 Emner: 16 Svar: 70
hey fedt nåk en stemme til dig.. smider du ikke lige en tilbage??:D
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 4 Emner: 74 Svar: 202
bare iorden
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 4 Emner: 74 Svar: 202
DEN ER BLÅ, ER VÆLTET PÅ DEN så den har fået nogle ridser.den har lys oppe ved rattet. og den mangler lige og få nogle tunger ruller i. den har proma leagal udstødning på men begrændsningen er der i nu hvis der er en begrænsning. blå kickstarter og håndtag i blå.har org. udstødning mede til den.
aug 2004
Følger: 1 Emner: 52 Svar: 112
takker mester...
mar 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 6 Emner: 5 Svar: 8
super_claus@msn.com
mar 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 6 Emner: 5 Svar: 8
2000 er rally en din og kommer fra vejle
mar 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 6 Emner: 5 Svar: 8
oki
mar 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 6 Emner: 5 Svar: 8
2000 og maxi så er min rally din
apr 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 9 Emner: 14 Svar: 20
Kan du ikke lige skrive din msn?
apr 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 9 Emner: 14 Svar: 20
Vi kan bytte med dine maxier
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
den skal bruges til et projekt..... men jeg skriver lige imorgen....
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
ja men jeg har måske en anden jeg kan få billigere.... og 1250 er måske lige rigeligt for det jeg skal bruge den til...
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
1300 er for meget... men vi kan lige skrive hvis en af os ombestemmer sig...
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
det er for meget..... du må sq da kunne give mig en motor med når du har så mange....
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
har du stjernefælge??? ellers vil gerne have en motor eller stellet......
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
vil have lidt dele med for 1300... men kan ikke hente i aften....
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
ik uden dele......
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
det er du velkommen til....
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
okay.... det vil jeg sq ikke give..... så er det lige meget...
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
hvor mange dele vil du ligge oven i hvis jeg byder 1500???
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
det er 30 km fra struer..... hvor tæt bor du på struer???
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
kommer fra hurup..... ligger 30 km fra thisted....
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
1200.. har du ikke nogle dele du kan ligge oveni???
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
men vil ikke give 1500..... men helt iorden...
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
ja det har du ret i..... men du vil ik sælge eller hvad????
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
nej sq ikke 1500... det er for meget når den ikke engang kan køre.... og ikke er så køn....
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
hva vil du have????? tænkte på noget ligende 1000 eller måske lidt mere....
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 58 Svar: 408
vil du ikke sælge din maxi???
sep 2004
Følger: 132 Følgere: 133 Scootere: 8 Emner: 364 Svar: 1.284
Vil du ik gi min jog en Ekstra høj i stedet for maxien..? plz.
apr 2004
Følger: 2 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 25 Svar: 1.039
Var du intra i min i mit Bws projekt?
Bliver den solgt inden næste uge sælges den for 3300 kr.
jul 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 7 Svar: 1
ja el starten kan ikk rive tunet rundt....
jul 2005
Følger: 105 Følgere: 104 Scootere: 7 Emner: 249 Svar: 792
500 Kr ?
jan 2005
Følger: 54 Følgere: 53 Scootere: 3 Emner: 23 Svar: 51
du skriver på det første billede, at sådan så den ud før i gik igang.
på det næste billede skriver du. "ja der er sket lidt".
NEJ DER ER SKU IKKE.
DER er sku da sket meget, og må man sige, den ser noget bedere ud end før.
klart en "høj" værd.
LOPJO.
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 2 Svar: 2
jamen ved ikke er du intra eller hva?? regner nok med 6 kilo. men der er nogle ting der ikke funker så godt mere.!!
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 39 Svar: 274
ved ikke helt hvad en med 11 hk køre.. det kan man ikke sige kommer an på gearingen... hvor meget skulle den koste for at du ville købe den??
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 8
det er det du kan se bagpå der ved tankdækslet. og det sidder heller ikk ordentlig fast. og så der på siden ved det grå. og så har den et par lidt større ridser og et par små. hist og her. da ham jeg har købt den af ikk har behandlet den ordentligt. og så mangler der som sagt baglysglas. hvor pæren er malet rød.
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 8
det er en 30'er knallert.. og ok dit bud er noteret. den ryger til højest bydende.
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 39 Svar: 274
hva syntes du om det?? er det ikke noget der frister.. ser jo næsten ud som ny!!
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 3 Emner: 39 Svar: 274
hej mads.. du vil ikke købe min.. har jo 9 hk.. noget der rykker!! her ude var vi 4 der havde gocart... mega sjovt.. men ikke mer.. men min gav seriøst alle hjul.. så er det sjovest!!
aug 2003
Følger: 50 Følgere: 51 Scootere: 17 Emner: 133 Svar: 743
Vil du sælge den for en Tusse?
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 8 Emner: 37 Svar: 2.828
Synes lige du skal kigge her en tur
http://www.pro-unlock.dk/lovgivning.html
Og læse hvad lovgivningen er?
Men er dette noget du vil blive, ved med at diskuter?
For har enlig andet og bruge min tid på.
Mvh.Mads Miltersen
Du siger du har andet at bruge tiden på? Nå men nu til sagen:
Går ud fra du kun tænker normale tlfér som Nokia serien (ved ikke om de har lavet en pda/spv tlf?) Sony Ericsson, samsung osv. Du skal huske det er pda/spv der går under Microsofts styresystem? men går ud fra du har snakket med nogle folk der sælger Orange tlf'er? Vi kan godt sige du har ret hvis bare det kan gøre dig glad, jeg gider ikke diskutere mer' for det er påstand mod påstand indtil du kan dokumentere for det.
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 8 Emner: 37 Svar: 2.828
Gæt to gange hvorfor de fleste tlfér er låst med abb, i ca. 6 måneder? Det er først lovligt at fjerne låsen efter de 6 måneder.w
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 8 Emner: 37 Svar: 2.828
Hvilke telefoner jeg har haft har slet ikke noget med viden at gøre. Har snakket med flere orange forhandlere, og de siger alle det samme. Det er lovligt at åbne classic og E100 gratis, hvis og kun hvis, du har haft den længere end 6 måneder. Det er jo ligesom heller ikke lovligt at købe en Telia tlf til en krone og åbne den vel?
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 8 Emner: 37 Svar: 2.828
http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=9257 Hvor er det lige du vil få den åbnet op GRATIS når det er en helt ny tlf? Hvis en helt ny tlf, skal åbnes op SKAL det være af orange, og det kst. 3k medmindre du har haft den i et halvt år (eller hvor lang tid der nu er aftalt) Har selv haft den første spv fra orange og E200, så ved godt hvad jeg snakker om, men glæder mig da max til at få at vide hvor du vil få det gjort gratis?
mar 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 33 Svar: 138
Nå så fik du lige rettet navnet på din Puch Puch maxi k var?
mar 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 33 Svar: 138
Det samme er du jo med din grimme "Puch puch Maxi".. haha sprogspasser!
dec 2004
Følger: 24 Følgere: 24 Scootere: 4 Emner: 125 Svar: 987
.
sep 2004
Følger: 43 Følgere: 42 Scootere: 12 Emner: 272 Svar: 2.720
tak for de finde ord du får os 7 igen... ja bass udgang giver en hel del...
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
Hehe....Den er DÆLME fed, hehe.
Mvh.Mads Miltersen
okt 2004
Følger: 69 Følgere: 67 Scootere: 8 Emner: 131 Svar: 253
Har gået på Venø efterskole, og var til sammensurium
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 11
jo det ligner det..
sep 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 13
ska vi ta en dyst så klik ind og udfordrer mig hvis du tør skipper........
jun 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 4 Emner: 227 Svar: 288
er den tilslag..
skriv på min scoot
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
Ej har bestemt at den ikke er til salg,for den starter sku vær gang og er gang til grusveje
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 41 Svar: 530
Vil lige høre hvor du er fra først?
For at vide om det er noget tæt på.. Gider ikke køre til sønderjylland for at hente sådan en gammel puch.. Hehe
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
Hmm....ve jeg ik lige helt, men har jo skærme til at ligge helt nye, ik monteret, hvad vil du evt gi? så ka jeg overveje
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 41 Svar: 530
Er den til salg?
feb 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 179
jah det r meget fint hvor gammel r du..?
jeg r joh 13 så 40 var sQ oz fint til mig lige i starten men så sKulle jeg lige ha boret den også sku jeg lige ha en tun udstødning og så kom der joh oz den 20 mm karb.
tihi..!
feb 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 179
godt a d sagde ja til min udfordring
og og har din kun korsete 250..?
for så vil jeg sige en den er pæn..! i for hold til prisen
feb 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 179
det er 55 stykker så det går remlig stærkt på en cross bane nårh banen ikk er så stor tihi
feb 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 179
Smid lige en remlig stemme på min og vÆr venlig og srive din begrundelse..!
mit 5 tal til dig var fodi a jeg elsker puch men den ikk r i alt for god stand
feb 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 179
Hei køre d mark race på den...?
det gør jeg på..!
smid lige en stemme på min..!
a os udfordret dig...!
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
Kan vi godt er soncien din??
jan 2004
Følger: 123 Følgere: 126 Scootere: 4 Emner: 139 Svar: 1.238
Hej jeg er kun 13 og og skal også til at i gang med et project ligesom dig måske skulle vi snakke lidt tjek min giver din 4...!
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 23 Scootere: 3 Emner: 3 Svar: 15
Forskellen mellem en almindelig monza og et Flagskib
er at Flagskibet er med stjernefælge, omrd. tæller og blinklys.
Men fed logo du har i speedo. 5 her fra!
okt 2003
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 2 Emner: 151 Svar: 422
Jeg har ikk en mail, eller mine gamle har, men gider sQ ikke bruge den... Øhh tror nok jeg har forstået dit spørgsmøl rigtigt, altså om det er det samme og købe kabo til fx. en piaggio zip eller nrg. Det er det. Du kan fx. kigge ind på www.scooter-shoppen.dk og der er alle piaggio delene under et.. Sååå det skal nok passe, eller www.west-import.dk.. Hvisjeg har fårstået dit ??? forkert.. Så skriv lige igen,,,,
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
Lige nu er det ikke meningen jeg vil have solgt den.pga.Jeg har lige fået en masse nye ting til den fks.Skærme,Styr osv.
men vis et fornuftigt bud så kan det jo være vi skulle snakke om det!
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
Hej jeg sat en på 1 for sjov men så må den have lagt det ind.
Det må du undskyle!
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
Den køre lidt over 40km målt efter scooter og på grus vej
næste år skal den sand blæses og males og så en del crom kommer der også..
sep 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 40 Svar: 94
Den er ikke inde endnu.
jeg skal lige have fat i et kamera,
Hvor hurtigt kører den egentlig, 25-30 km/t?
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
Tak endelig er der en der skriver lidt godt om den :). Har du din herinde vis nu har du link?
sep 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 40 Svar: 94
Den er da mega nice,
den ligner næsten fuldstændig min, jeg har bare en Koralvand kasse bag på og så har jeg ikke noget bmw mærke.
den skulle bare lige have med en klud, og så ville i kun kunne sige wauv,
det er jo en puch forhelvede, den er bygget smuk.
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
hvad tror du, du vil give for den vis nu.
Der er en der har budt 600Kr for den!
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
Jeg takker meget for alle jeres posetive ord om min puch, jeg ved godt at i er misundelige. men jeg vil ikke af med den =) Jeg har kun givet 220KR for den SÅ LUK.
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
Hvad har du da? Nok fordi at jeg ikke har noget liv din spasser unge....Så lad være med at skriv en kommentar hvis du har så meget imod den!
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
jeg bruger den så også kun til mark race
aug 2003
Følger: 19 Følgere: 22 Scootere: 2 Emner: 147 Svar: 841
er ikke helt vild med den..
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
Gider i ike skrive en kommentar Plz
nov 2003
Følger: 36 Følgere: 36 Scootere: 6 Emner: 73 Svar: 314
den skal nok også sand blæses og lakrers næste år så skifte rjeg alt ud til crom hvad der er synligt..... Men jeg er så ogås kun 12år så den er fin til mig!
jul 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 63
En del arbejde som skal laves, vil ikke stemme endnu, da jeg ikke kan tro på at du er gået igang...