Yamaha FS1 DX SOLGT 1977
1.007 visninger
|
Oprettet:
Yamaha FS1 DX SOLGT
Årgang:
1977
Motor:
50ccm yamaha 4 gear motor:
Den er Næsten std.
"tun"
16mm indsugningstuds. Plumpen er blevet boret ud
5,3 hestes udstødning.
17 tands fortandhjul
Den er Næsten std.
"tun"
16mm indsugningstuds. Plumpen er blevet boret ud
5,3 hestes udstødning.
17 tands fortandhjul
Hestekræfter
Ikke særlig hidsig, da fortandhjulet er alt for stor :P
kører omkring 50-60km/t
kører omkring 50-60km/t
Fælge
17' chrom Ejerfælge
Dæk
17' dæk, med masser af mønster
Styling
Den er lige blevet malet hvid. den er mega nice
Ekstra tilbehør
Benzin, hjelm
Bemærkninger
Det er en yamaha 4 gear, kører bare godt

Yamaha FS1 DX SOLGT
maj 2007
Følger: 44 Følgere: 44 Scootere: 4 Emner: 6 Svar: 9
..
du fik lige en x-høj, giver du ikke lige min stalker en igen
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 4 Svar: 8
yamaha !
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 10 Emner: 22 Svar: 27
Den kører skide godt, og starter også første gang
maj 2008
Følger: 70 Følgere: 94 Scootere: 5 Emner: 109 Svar: 412
Køre den godt ??
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 10 Emner: 22 Svar: 27
Lig præcis
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 3 Emner: 20 Svar: 113
nej for bach vil kun have CPI eller yamaha xD ikk bagger`? :b
okt 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 10 Emner: 22 Svar: 27
ellers tak, den er ikk lige noget for mig
sep 2005
Følger: 37 Følgere: 34 Scootere: 11 Emner: 1 Svar: 7
Nrg'en kører perfekt, og har kun gået 4600km..
sep 2005
Følger: 37 Følgere: 34 Scootere: 11 Emner: 1 Svar: 7
Er du intra i at bytte din 4 gears' for min NRG + lidt mønt til dig
maj 2008
Følger: 70 Følgere: 94 Scootere: 5 Emner: 109 Svar: 412
FIn yamaha
jun 2008
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 8 Emner: 1 Svar: 1