Suzuki FZ50 "Susanne" (TILSALG) 1978
2.726 visninger
|
Oprettet:
Suzuki FZ50 "Susanne" (TILSALG)
Årgang:
1978
Motor:
Rå Japansk muskelkraft:
Cylinder: Org. 41mm med 3 skyllekanaler
Stempel: Org.40,96mm
Topstykke: Org. topstykke
Karburator: Org.12mm med 55'er dyse
Studs: Org. 12mm Studs uden plumb
Filter: Org.
Kobling: Org.
Membran: Org.
Udstødning: Org.
Alle pakninger er nye.
Cylinder: Org. 41mm med 3 skyllekanaler
Stempel: Org.40,96mm
Topstykke: Org. topstykke
Karburator: Org.12mm med 55'er dyse
Studs: Org. 12mm Studs uden plumb
Filter: Org.
Kobling: Org.
Membran: Org.
Udstødning: Org.
Alle pakninger er nye.
Hestekræfter
2 HK ca Kører ca 45-50 km/t
Fælge
Org std fælge.
Dæk
300-12
Styling
Den er jo styling i sig selv.
Ekstra tilbehør
Alt i FZ50 dele.
Bemærkninger
Historie:
Stellet er blevet slebet ned, fjernet alt rust, grundet, malet, og tilsidst givet klarlak. Knallerten er årgang 78.
100% færdig indstillet og kører super.
Stellet er blevet slebet ned, fjernet alt rust, grundet, malet, og tilsidst givet klarlak. Knallerten er årgang 78.
100% færdig indstillet og kører super.

Suzuki FZ50 "Susanne" (TILSALG)
sep 2009
Følger: 354 Følgere: 1041 Scootere: 61 Emner: 173 Svar: 6.176
fed knall du har
maj 2009
Følger: 195 Følgere: 192 Scootere: 18 Emner: 338 Svar: 1.896
nice fz gav høj igen
mar 2009
Følger: 46 Følgere: 47 Scootere: 3 Emner: 11 Svar: 28
hvorfor skal den grisetryne være der?:b.
den er jo ikke til nogen nytte?:P
apr 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Scootere: 3 Emner: 239 Svar: 1.628
enligt ikke særligt meget.. det gjore min puch da den var std :DD
kan du ikke hakke stemplet ?? ´
sep 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Scootere: 13 Emner: 54 Svar: 283
Den kører da lige godt og vel 35-43
apr 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Scootere: 3 Emner: 239 Svar: 1.628
hvad køre dyret ?? :DD
apr 2006
Følger: 148 Følgere: 161 Scootere: 9 Emner: 4 Svar: 9
nej tak men du kan da købe
sep 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Scootere: 13 Emner: 54 Svar: 283
ja
feb 2008
Følger: 66 Følgere: 64 Scootere: 9 Emner: 38 Svar: 231
sælger du den for 2
sep 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Scootere: 13 Emner: 54 Svar: 283
2000,- og det er din.
feb 2008
Følger: 66 Følgere: 64 Scootere: 9 Emner: 38 Svar: 231
ville du have
feb 2008
Følger: 66 Følgere: 64 Scootere: 9 Emner: 38 Svar: 231
sælger du den
sep 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Scootere: 13 Emner: 54 Svar: 283
Den kører sådan nogenlunde nu, skal bare lige have svejset udstødningen :D:D
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 2 Emner: 5 Svar: 12
Den er dælme blevet fin af hvordan den så ud før!
Glæder mig til at komme over og se den:)