Aprilia sonic/ VÆK
2.897 visninger
|
Oprettet:
Aprilia sonic/ VÆK
Årgang:
Motor:
Blokken er tilpasset og blueprintet til Teamspeed af benny
Malossi MHR teamspeed t7 Lc portede af benny
Stage 6 krumtap(ny)
Malossi nåleleje
Malossi over range vario
Malossi over range kilrem
Malossi over range blæsehjul(cnc lige nu)
Malossi over range 128mm remskiver
Malossi delta clutch 107mm kobling
Malossi wingbell 107mm Koblingsklokke
Malossi VL.14 menbran
Italikit innerrotor
24mm mikuni
24mm mikuni
kisler spacer memeran paking
Yasuni C30(nyt)
TP 24% gering
c4 lejer (nye)
Malossi MHR teamspeed t7 Lc portede af benny
Stage 6 krumtap(ny)
Malossi nåleleje
Malossi over range vario
Malossi over range kilrem
Malossi over range blæsehjul(cnc lige nu)
Malossi over range 128mm remskiver
Malossi delta clutch 107mm kobling
Malossi wingbell 107mm Koblingsklokke
Malossi VL.14 menbran
Italikit innerrotor
24mm mikuni
24mm mikuni
kisler spacer memeran paking
Yasuni C30(nyt)
TP 24% gering
c4 lejer (nye)
Hestekræfter
som sagt så smed den 18,69 til hjørring træf i år hvor den ikke gik optimalt som sagt var simmerringen over det. så den 4 taktede når den gik ned i rmp men er lavet nu køre optimalt igen
målinger i 2007 var på
18,xx
20,61
målinger i 2007 var på
18,xx
20,61
Fælge
std sonic fælge
bliver malet grønne som stelet
bliver malet grønne som stelet
Dæk
måske grønne til næste sæson
Styling
ikke rigtigt noget da det er en bane racer
Ekstra tilbehør
ingen ting
Bemærkninger
denne scooter har jeg fået stjålet og jeg fandt så alle mine scooter dele i viborg nede ved en gammel mand blokken fik jeg i dronninglund og stellet har jeg så fået tilbage igår (man kan se det har ligget i en sø)( så nu mangler jeg kun forgaffel så er alt til den igen
opdate d 27/08/08: så er sonic ved at være klar :D nu malger jeg kun sædekasse og sæde og få sat styr på og så sat stempel på og få kølerlåg også er den sq klar :D
opdate til næste sæson ..
måske ny koblingsklokke
måske ny 28mm kabu og stus
måske c 30 forkromet.
måske portede skylleknalere.
opdate den er fædig samlet nu d. 26 juli
opdate: d 20 juli .. motoren næsten sammelt mangler toppakning . og indstiling af tænding
opdate d 23 juli: toppakning er sat på nu mangler jeg bare tænding. der skal instilles så er den klar til den første tur
opdate d 18 okt. krumtapen knækkede ude ved varioatoren :S så ny krumtap er bestilt og nyt blæserhjuld heldigvis tog andet ikke skade, stempel bliver fræst
som sagt er det benny der er byggede scooter op fra bunden da jeg fik den. så stjald de svin min scooter fordi de var nogle spader og skilte hele motoren af omg... haha de kunne jo ikke engange find ud af at tage det hele af nabs... men en ting kan man da sige de fik meget ud af det fandt sådan set det hele udtal min forgaffel og mit barstyr men det sidder nok på en anden sonic nu haha losser og mit sæde sidder nok os på samme scooter.
opdate d 27/08/08: så er sonic ved at være klar :D nu malger jeg kun sædekasse og sæde og få sat styr på og så sat stempel på og få kølerlåg også er den sq klar :D
opdate til næste sæson ..
måske ny koblingsklokke
måske ny 28mm kabu og stus
måske c 30 forkromet.
måske portede skylleknalere.
opdate den er fædig samlet nu d. 26 juli
opdate: d 20 juli .. motoren næsten sammelt mangler toppakning . og indstiling af tænding
opdate d 23 juli: toppakning er sat på nu mangler jeg bare tænding. der skal instilles så er den klar til den første tur
opdate d 18 okt. krumtapen knækkede ude ved varioatoren :S så ny krumtap er bestilt og nyt blæserhjuld heldigvis tog andet ikke skade, stempel bliver fræst
som sagt er det benny der er byggede scooter op fra bunden da jeg fik den. så stjald de svin min scooter fordi de var nogle spader og skilte hele motoren af omg... haha de kunne jo ikke engange find ud af at tage det hele af nabs... men en ting kan man da sige de fik meget ud af det fandt sådan set det hele udtal min forgaffel og mit barstyr men det sidder nok på en anden sonic nu haha losser og mit sæde sidder nok os på samme scooter.

Aprilia sonic/ VÆK
nov 2007
Følger: 55 Følgere: 52 Scootere: 3 Emner: 9 Svar: 30
aug 2005
Følger: 313 Følgere: 311 Scootere: 7 Emner: 7 Svar: 114
Pris på c30?
feb 2007
Følger: 57 Følgere: 57 Scootere: 7 Emner: 240 Svar: 297
bytte ?=
nov 2003
Følger: 193 Følgere: 197 Scootere: 11 Emner: 361 Svar: 715
okay
dec 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 2
Følger der skjolde og lys og det hele med ?
jul 2007
Følger: 47 Følgere: 44 Scootere: 15 Emner: 60 Svar: 996
du kender ikke nogen der mangler nogen aroex dele ? sælger nemlig min i dele
jul 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Scootere: 5 Emner: 319 Svar: 915
han havde alle de dele der manglede på blokken da jeg fik den igen på blokken sad der svinghjul efter inrroteren og kobling os skål
og jeg skrev hvad dyse jeg kørte med inde vi tog der ned og hvad rulle jeg kørte med kørete med 5 3,5 grams 1 3,8 grams og skrev ned der var 2 lille buleder under ophænget på mit c 30
apr 2007
Følger: 116 Følgere: 117 Scootere: 7 Emner: 223 Svar: 1.303
okay det var jo godt nok at du fandt dem, hvordan vidste du egentlig at det lige præcis var dine dele altså han kunne jo bare have haft magen til dele ?
jul 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Scootere: 5 Emner: 319 Svar: 915
de var fordi en vi kendte han vidste lidt om det så det var nok til at finden en dr .big lcdd og min sonic blok tom ellers fandt jeg delene tilsalg nede i viborg ved en gammel mand som havde meget med hælervare at gøre
apr 2007
Følger: 116 Følgere: 117 Scootere: 7 Emner: 223 Svar: 1.303
hvordan fandt du egentlig delene til den, var der nogle som havde sagt det ti dig hvor de lå ?
jul 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Scootere: 5 Emner: 319 Svar: 915
er os ca et år siden den blev stjålet
apr 2007
Følger: 92 Følgere: 90 Scootere: 13 Emner: 5 Svar: 8
jan 2008
Følger: 84 Følgere: 83 Scootere: 3 Emner: 62 Svar: 1.437
har den ikke været stjålet før også`? :s mener bare jeg så den for et år siden hvor den var blevet stjålet? men måske bare mig der har set forkert
jul 2006
Følger: 75 Følgere: 74 Scootere: 5 Emner: 319 Svar: 915
den har været væk som sagt i en uge så fandt jeg den igen
jan 2008
Følger: 84 Følgere: 83 Scootere: 3 Emner: 62 Svar: 1.437
fedt at du har fundet den igen ;D den ahr sgu da været væk i lang tid ?