{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Aprilia sonic/ VÆK

2.897 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

LARSEN -
Mand | 34 år | Oprettet: 27. jul 2006


Aprilia sonic/ VÆK

Årgang:
Motor:
Blokken er tilpasset og blueprintet til Teamspeed af benny

Malossi MHR teamspeed t7 Lc portede af benny
Stage 6 krumtap(ny)
Malossi nåleleje
Malossi over range vario
Malossi over range kilrem
Malossi over range blæsehjul(cnc lige nu)
Malossi over range 128mm remskiver
Malossi delta clutch 107mm kobling
Malossi wingbell 107mm Koblingsklokke
Malossi VL.14 menbran
Italikit innerrotor
24mm mikuni
24mm mikuni
kisler spacer memeran paking
Yasuni C30(nyt)
TP 24% gering
c4 lejer (nye)
Hestekræfter
som sagt så smed den 18,69 til hjørring træf i år hvor den ikke gik optimalt som sagt var simmerringen over det. så den 4 taktede når den gik ned i rmp men er lavet nu køre optimalt igen

målinger i 2007 var på
18,xx
20,61
Fælge
std sonic fælge

bliver malet grønne som stelet
Dæk
måske grønne til næste sæson
Styling
ikke rigtigt noget da det er en bane racer
Ekstra tilbehør
ingen ting
Bemærkninger
denne scooter har jeg fået stjålet og jeg fandt så alle mine scooter dele i viborg nede ved en gammel mand blokken fik jeg i dronninglund og stellet har jeg så fået tilbage igår (man kan se det har ligget i en sø)( så nu mangler jeg kun forgaffel så er alt til den igen

opdate d 27/08/08: så er sonic ved at være klar :D nu malger jeg kun sædekasse og sæde og få sat styr på og så sat stempel på og få kølerlåg også er den sq klar :D

opdate til næste sæson ..

måske ny koblingsklokke
måske ny 28mm kabu og stus
måske c 30 forkromet.
måske portede skylleknalere.



opdate den er fædig samlet nu d. 26 juli


opdate: d 20 juli .. motoren næsten sammelt mangler toppakning . og indstiling af tænding

opdate d 23 juli: toppakning er sat på nu mangler jeg bare tænding. der skal instilles så er den klar til den første tur

opdate d 18 okt. krumtapen knækkede ude ved varioatoren :S så ny krumtap er bestilt og nyt blæserhjuld heldigvis tog andet ikke skade, stempel bliver fræst

som sagt er det benny der er byggede scooter op fra bunden da jeg fik den. så stjald de svin min scooter fordi de var nogle spader og skilte hele motoren af omg... haha de kunne jo ikke engange find ud af at tage det hele af nabs... men en ting kan man da sige de fik meget ud af det fandt sådan set det hele udtal min forgaffel og mit barstyr men det sidder nok på en anden sonic nu haha losser og mit sæde sidder nok os på samme scooter.
Kommentér på:
Aprilia sonic/ VÆK
Annonce