{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha bws Evo1 Lc. 100% DØD [Tidl. scooter]

14.798 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Yamaha bws Evo1 Lc. 100% DØD

Årgang:
Motor:
JER SOM BARE SMIDER EN HØJ BARE FOR AT STEMME, LAD VENLIGST VÆRE MED AT STEMME SÅ, SMID HELLERE EN KOMMENTAR... TAK... :D
---------------------------------------------------------------------------------

OPSÆTNING

---------------------------------------------------------------------------------

«» motor blok, neos blok som jeg har blueprintet

«» cyllender, polini EVO 1 lc. (Tuned By MBT) stage3

«» Indertopstykke - Kiesler til Polini Evolution 70ccm

«» tændrør, NKG B10EVT plantin tændrør

«» Tændings system, malossi E-prom med italkit tændspole

«» Krumtap, Doppler Endurance ø10mm

«» udstødning, Hebo Racing V Revolution

«» Karburator, KEIHIN PWK 28mm

«» membran, Malossi VL14

«» studs, hjemmelavet er fræst og drejet og poleret indvændig

«» Blæserhjul, Stage6 CNC RACING Drive Face

«» kilrem, Super stærk kevlar forstærket rem. kopi af polini's

«» Gearing: standard. større kommer i løbet af vinteren 09/10.

«» Variator, Polini speedconrol

«» kobling, Malossi Delta Clutch 107mm

«» koblingskål, Stage6 Wingcooler R/T - 107 mm

«» remskiver, pt standart men køber meget snart polini 128mm.
---------------------------------------------------------------------------------

INDSTILLING

---------------------------------------------------------------------------------
«» Dysesæt, Stage6 Keihin/PWK

«» trimfjedre, sorto strammet ud

«» ruller, 3,5

«» Trykfjeder, Malossi Racing D.4.1 (rød)

«» squish, ikke indstillet

«» luftfiler, stage6 double layer performance airfilter

«» Gasgreb, Tommaselli


«» olie, jeg køre med 2% olie til 5liter benzin. og så når der er træf så køre jeg med 1-1,5 %
Hestekræfter
«» HK,
2010
træf 7000 15,78hk med rigitg dårlig indstilling og std remskiver. (se film)

«» Topfart, 119km/t målt efter gps men den kunne godt lidt mere :D

«» optræk, jeg spare rimelig meget på mit forhjul. altså den går på baghjul er det normalt?? :S

«» rmp. målt til 15,789. resulterede i smadrede vandpump og smadret kobling og koblings skål pga min koblings bakker pressede skålen trekantet :S

er pt ligeglad med hk da den bare skal være hurtig på banen. men ja det er mine lille fuldblodsracer. <3
Fælge
neos fælge
Dæk
Dæk - Bridgestone Battlax BT-30
Styling
«» stage-6

«» lakeringen kommer snart

«» hvidt sæde med skaktern

Og resten kan du vist selv se
Ekstra tilbehør
mig min hjelm og så noget benzin
Bemærkninger
Byggede den op helt fra bunden,

motoren er flyttet ca 20cm bag ud og forgaflen er sunken men den rykker stadig på hjul



-Fader Yamaha
-du som er i tændingen
-hellige være dine heste
-på asfalt såvel som på skovsti
-led os ikke ind i cpi/pgo
-og fri os fra panserne
-thi din er karburatorn,
-cylindren og udstødningen
-WROOOM

ja som mange nok så til DHS 2010 døde bws'en helt. cylinder, krumtap, blok, lejer, membran er 100% dødt da min kryspind knækkede. tror det var fordi det var ø10 ;( det er en rigtig dum fejl som jeg sådan set godt kunne have undgået. men ja sket er sket og kan ikke gøres om men vi havde da et rigtigt sjovt DHS agligevel!
Kommentér på:
Yamaha bws Evo1 Lc. 100% DØD
Annonce