Aprilia Sonic 50 2002
483 visninger
|
Oprettet:
Aprilia Sonic 50
Årgang:
2002
Motor:
Alle store motordele er standard, foruden cylinderen som er en sportcylinder (ikke større, men med bredere/ekstra køleskyller).
Hestekræfter
N/A
Fælge
Standard, Malet grå
Dæk
Standart, Sorte
Styling
Matsort
Ekstra tilbehør
Værktøj og reservedele
Bemærkninger
Jeg har i sinde at renovere og sælge denne knallert. Jeg har lige hevet scooteren frem i dag og taget billeder af dem. Jeg skal nu igang med at renovere den. Der vil løbende komme flere billeder.
Da jeg selv hader, når folk lyver og kun fortæller den halve sandhed, når de sælger noget. Her vil jeg prøve at være så ærlig som muligt. Der vil løbende komme mere information. Ellers spørg.
Tun:
Da jeg i tidernes morgen købte den af en gut i Næstved, sad der fuldt Polini Evo tun på den. Den kørte ca. 110 km/t. Efter noget tid indså jeg at den var livsfarlig at køre på, så jeg besluttede af nedtune den før den slog mig ihjeld.
Jeg har skiftet stort set alle dele til standard, fordi jeg med købet fik alle standarddele. Dog har jeg en lovlig størrelses sportscylinder med ekstra skyller. Jeg ved dog ikke om cylinderen er lovlig, fordi den har de der ekstra skyller (kølerevner). Jeg er vist heller ikke sikker på, at jeg fik skiftet krumtappen, så måske sidder der stadig en polinikrumtap i, hvilket i og for sig ikke gør noget.
Jeg har papirerne på den.
Vinterkørt:
Den har stort set vinterkørt hver vinter siden jeg købte den, men de sidste to vintre har den stået i garagen.
Rust:
Overfalderust her og der.
Modifikationer:
Ingen olietank.
Ekstra knap til at slukke forlygterne.
KM:
Den har kørt 7000+ km. Jeg har selv kørt de 5000, mens den forrige ejer kørte de 2000. Kun én forrig ejer.
Væltet én gang med mig. Kørte ca. 50 km/t over en kantsten så Poliniudstødningen fik en flænge, samt skjoldene på to steder på siden blev ridset. De er siden blevet spartlet og malet.
Da jeg selv hader, når folk lyver og kun fortæller den halve sandhed, når de sælger noget. Her vil jeg prøve at være så ærlig som muligt. Der vil løbende komme mere information. Ellers spørg.
Tun:
Da jeg i tidernes morgen købte den af en gut i Næstved, sad der fuldt Polini Evo tun på den. Den kørte ca. 110 km/t. Efter noget tid indså jeg at den var livsfarlig at køre på, så jeg besluttede af nedtune den før den slog mig ihjeld.
Jeg har skiftet stort set alle dele til standard, fordi jeg med købet fik alle standarddele. Dog har jeg en lovlig størrelses sportscylinder med ekstra skyller. Jeg ved dog ikke om cylinderen er lovlig, fordi den har de der ekstra skyller (kølerevner). Jeg er vist heller ikke sikker på, at jeg fik skiftet krumtappen, så måske sidder der stadig en polinikrumtap i, hvilket i og for sig ikke gør noget.
Jeg har papirerne på den.
Vinterkørt:
Den har stort set vinterkørt hver vinter siden jeg købte den, men de sidste to vintre har den stået i garagen.
Rust:
Overfalderust her og der.
Modifikationer:
Ingen olietank.
Ekstra knap til at slukke forlygterne.
KM:
Den har kørt 7000+ km. Jeg har selv kørt de 5000, mens den forrige ejer kørte de 2000. Kun én forrig ejer.
Væltet én gang med mig. Kørte ca. 50 km/t over en kantsten så Poliniudstødningen fik en flænge, samt skjoldene på to steder på siden blev ridset. De er siden blevet spartlet og malet.

Aprilia Sonic 50
okt 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1
er meget lang tid siden men det ru plastik altså de indvinde skjolde havde jeg sparlet helt glat. der efter brug først korn 140 sandpapir og korn 200 måske finer, for at få det så fin som mulig tro det var det jeg brugte.. og husk at brug meget fin sandpapir der efter grunder du med en ordenlig grunder også det fine sandpapir igen på det udvendige plastik og når du sprayer skal du holde dåsen cc 30 til 40cm fra vil give lidt spild men giver også det beste resultat og det vil heller ik begynde at løbe for dig
jul 2006
Følger: 68 Følgere: 68 Scootere: 12 Emner: 62 Svar: 901
vil du sælge den ?