PGO Hot 50 Byttet til RCR [Tidl. scooter] 2007
2.294 visninger
|
Oprettet:
PGO Hot 50 Byttet til RCR
Årgang:
2007
Motor:
Malossi Sport 70 ccm. Cylinder
Doppler S3R. Udstødning
30 mm Parmakit. Studs
24 mm Stage6 PWK Black Edition. Karburator.
Doppler S3R. Udstødning
30 mm Parmakit. Studs
24 mm Stage6 PWK Black Edition. Karburator.
Hestekræfter
7-8 tror jeg?
Fælge
Std 12"
Dæk
For: Std.
Bag: Fortuna Racing 6-lags.
Bag: Fortuna Racing 6-lags.
Styling
- Gasstøddæmper
- Olieprop (Stylepro)
- Mit nice Doppler S3R :D
- 20 Dioder. flere kommer. alle er blå :D
- Blå Benz slanger :P
- Fiks med Nr. pladen...
- Kølerklap : Blå
- Blæser skjold Blå :)
-Støddæmperforhøjer Blå :)
Ellers gejl i sig selv ;D
- Olieprop (Stylepro)
- Mit nice Doppler S3R :D
- 20 Dioder. flere kommer. alle er blå :D
- Blå Benz slanger :P
- Fiks med Nr. pladen...
- Kølerklap : Blå
- Blæser skjold Blå :)
-Støddæmperforhøjer Blå :)
Ellers gejl i sig selv ;D
Ekstra tilbehør
Åbent Mavesår xD
Bemærkninger
Til SALG! BYD!! :) :) :) :) :)
Kunne sagtens køre fra Panserne :D Gjorde jeg d. 21 aug :D Med 2 bagpå .... :D
Og blev indlagt den 24 aug, fordi jeg mislykkedes en forlæns salto på min Yamaha Yz 125.... der lå jeg så og kedede mig i 2 og en halv måned...
Byttet til Gilera RCR
Kunne sagtens køre fra Panserne :D Gjorde jeg d. 21 aug :D Med 2 bagpå .... :D
Og blev indlagt den 24 aug, fordi jeg mislykkedes en forlæns salto på min Yamaha Yz 125.... der lå jeg så og kedede mig i 2 og en halv måned...
Byttet til Gilera RCR

PGO Hot 50 Byttet til RCR
aug 2009
Følger: 40 Følgere: 40 Scootere: 9
bytte eller hvad?
dec 2005
Følger: 125 Følgere: 125 Scootere: 8 Emner: 18 Svar: 40
ja det er det
aug 2005
Følger: 222 Følgere: 219 Scootere: 6 Emner: 108 Svar: 1.248
Tak du
jun 2007
Følger: 132 Følgere: 128 Scootere: 4 Emner: 147 Svar: 502
Hey, hvad er prisen på din hot der? er intra (:
evt. byt + mønt til mig`?
jun 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 9 Svar: 24
HVAD SKAL DU HAVE FOR DEN?
feb 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Scootere: 10 Emner: 4 Svar: 9
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 51 Svar: 103
hey vil du bytte med min?? har kun lige gået de 1500km... hvis du er til gear maskiner?xD
jun 2006
Følger: 48 Følgere: 47 Scootere: 3 Emner: 10 Svar: 14
det kan vi godt finde ud af
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 3
nice hot den ser godt ud den nye model... du får lige en høj giver du en igen?
aug 2007
Følger: 52 Følgere: 49 Scootere: 7 Emner: 64 Svar: 109
byt med min fine poppen
nov 2006
Følger: 64 Følgere: 62 Scootere: 7 Emner: 145 Svar: 812
hva mener du s; ?
apr 2006
Følger: 148 Følgere: 161 Scootere: 9 Emner: 4 Svar: 9
hey ja der er lagt rigtig mange penge i den... alt for mange hehe
okt 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1
hey har godt nok haft min RMX i to år men er shu stadig glad for den så desværre.
men ellers fin hot.
jeg er nu mest selv til noget med gear hehe ;P
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 6
Hvad er Prisen ?
aug 2005
Følger: 35 Følgere: 34 Scootere: 7 Emner: 83 Svar: 359
jamen så send dit nummer, så finder vi ud af det.. eller ring til mig.
mar 2007
Følger: 75 Følgere: 72 Scootere: 6 Emner: 9 Svar: 97
for det første var det nogle hippier der var til den festival
så er det ikk en hippie magnet
maj 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 2 Svar: 1
1. kan jeg ikk fordrage hot 50
2. men den er pæn nok
3. nej tak fordi jeg vil ikk af med dem
aug 2006
Følger: 125 Følgere: 125 Scootere: 14 Emner: 142 Svar: 365
er den udstødning købt til hot.. for syns sq den sidder lige tæt nok på side skærm, og beslaget sidder meget højt
jun 2007
Følger: 83 Følgere: 82 Scootere: 9 Emner: 42 Svar: 747
du skal bare sætte en gul trykfjeder i og fjerne begrænsningen i udstødning og i studsen så går den rigtig godt:)