Kawasaki 85.ccm solgt [Tidl. scooter] 2005
8.384 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki 85.ccm solgt
Årgang:
2005
Motor:
kawasaki .........
motoren er vandkølet.....
2 takt motor
har kick start
85.ccm
6.gear
85.ccm stempel
82ccm cylinder
stellet er:85 ccm høj
motoren er vandkølet.....
2 takt motor
har kick start
85.ccm
6.gear
85.ccm stempel
82ccm cylinder
stellet er:85 ccm høj
Hestekræfter
30.hestekræfter std
.............../´¯/)
............,/ ../ /
.........../..../ /
...../´¯/'...'/´¯¯.`·¸
../'/.../..../.....:^.¨¯\
('(...´...´.... ¯_/'...'/
.\.................'...../
..'\'...\.......... _.·´
....\..............(......
.............../´¯/)
............,/ ../ /
.........../..../ /
...../´¯/'...'/´¯¯.`·¸
../'/.../..../.....:^.¨¯\
('(...´...´.... ¯_/'...'/
.\.................'...../
..'\'...\.......... _.·´
....\..............(......
Fælge
sølv farvet og med eger
den har skive bremser både for og bag...
den har skive bremser både for og bag...
Dæk
michelin dæk
både for og bag.
næsten lige kommet nyt bagdæk på
både for og bag.
næsten lige kommet nyt bagdæk på
Styling
den er styling i sig selv.
kawasaki stafferinger
kawasaki stafferinger
Ekstra tilbehør
ikke noget
Bemærkninger
motoren er blevet hovedrenoveret ved 120 timer
og stempel sidst skiftet ved 144,8 .timer den 24.1.10
lige kommet helt nyt bagdæk på
den har kørt: 144,8 timer ialt
årgang.2005 ( først kommet ud at køre i 2006)
dæk: michelin
OBS. 24.1.2010. har lige fået nyt stempel , service , membranhus,toppakning m. m.(ES teknik Holsted).
den er lavet ved www.es-teknik.com
SOLGT!!!!!!!!!!
og stempel sidst skiftet ved 144,8 .timer den 24.1.10
lige kommet helt nyt bagdæk på
den har kørt: 144,8 timer ialt
årgang.2005 ( først kommet ud at køre i 2006)
dæk: michelin
OBS. 24.1.2010. har lige fået nyt stempel , service , membranhus,toppakning m. m.(ES teknik Holsted).
den er lavet ved www.es-teknik.com
SOLGT!!!!!!!!!!

Kawasaki 85.ccm solgt
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 41 Scootere: 3 Emner: 98 Svar: 269
hej den er desværre solgt
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 1
byt med lc scooter der sidder timbig bor på den køre fint
jan 2010
Følger: 36 Følgere: 35 Scootere: 12 Emner: 3 Svar: 16
den er fed!!!!!
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 41 Scootere: 3 Emner: 98 Svar: 269
< < Robert Bjergbæk > >
jeg skal have 12000.kr for den
aug 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1
hey hvad skal du have for den
maj 2009
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 5 Emner: 77 Svar: 273
hej
er det en høj og hvad skale man give for sådan en
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 41 Scootere: 3 Emner: 98 Svar: 269
http://www.scootergalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=4874
heyy tildmeld jer i min gruppe så vi kan få snakket cross
aug 2008
Følger: 88 Følgere: 88 Scootere: 25 Emner: 2 Svar: 13
..tak..
aug 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 2 Emner: 9 Svar: 208
Hvorfor har du kaldt den kawasaki crosser, istedet for at kalde den kx 85 som den hedder?
nov 2007
Følger: 77 Følgere: 77 Scootere: 4 Emner: 1
bytte med min maxi??
jun 2008
Følger: 38 Følgere: 37 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 52
hvad er det da for en tøse knallert
mar 2008
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 6 Emner: 33 Svar: 152
smed lige en høj
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 28 Scootere: 2 Emner: 4 Svar: 10
Min stalker?
apr 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 4 Emner: 3 Svar: 4
x høj til dig
okt 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 5 Emner: 5 Svar: 25
mega fed kawasaki høj her fra ( =
mar 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Scootere: 4 Emner: 52 Svar: 438
nederen med krumptap, cylle osv. det samme er lige sket for min og det rendte op i 10500kr
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 41 Scootere: 3 Emner: 98 Svar: 269
nej det står der også ved billedet
dec 2007
Følger: 48 Følgere: 48 Scootere: 12 Emner: 34 Svar: 60
ATV'en?
apr 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 7 Emner: 17 Svar: 26
gav høj igen:)
maj 2008
Følger: 129 Følgere: 142 Scootere: 4 Emner: 120 Svar: 983
hvorfor fandne har du givet mig Lav ?!
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 27 Scootere: 12
den har ikk så mange heste
jun 2006
Følger: 122 Følgere: 120 Scootere: 10 Emner: 96 Svar: 234
søger godnok 125ccm
jun 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Scootere: 3 Emner: 100 Svar: 801
Tak:D ga' høj igen
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 3 Emner: 11 Svar: 1
Sælger du den?
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 1
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 Scootere: 4 Emner: 2 Svar: 19
Hvis den er standart har den 28-30.
feb 2007
Følger: 71 Følgere: 70 Scootere: 5 Svar: 1
stemte på din i udfordring. og gav en høj,, giver du igen?
sep 2006
Følger: 53 Følgere: 52 Scootere: 6 Emner: 29 Svar: 312
den har ikke 36 heste din spade...!!!! men ellers fin kawa ;-p gav høj giver du ikk en igen ?
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 1 Emner: 6 Svar: 55
du er velkommen til at smide en igen på min kawa
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 77 Scootere: 1
har lige stemt i din udfordring giver du ikke i gen
jan 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 5 Svar: 1
mange tak;)
i lige måde
apr 2006
Følger: 41 Følgere: 41 Scootere: 3 Emner: 38 Svar: 20
Det kan godt være det er kina.. men vil hellere betale mindre for noget der bare er leg.. og så have 2 køretøjer istedet for en..
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 41 Scootere: 3 Emner: 98 Svar: 269
hej amanda s det er en 2004 model og den har 36 hestekræfter
jan 2008
Følger: 41 Følgere: 41 Scootere: 3 Emner: 98 Svar: 269
hej den har altså 36 hestekræfter det siger en forhandler sku da så skulle det da også gerne passe det siger alle de forhandlere jeg har snakket med ???
okt 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 1 Emner: 10 Svar: 35
det er ikke helt rigtigt den har 28,5 hk
du skriver den har 36
nov 2006
Følger: 83 Følgere: 80 Scootere: 19 Emner: 66 Svar: 702
Hvor stor cc?
En høj pris.?
okt 2003
Følger: 1 Scootere: 3 Emner: 145 Svar: 735
Så er der da er der har taget røven på dig
feb 2007
Følger: 47 Følgere: 46 Scootere: 10 Emner: 18 Svar: 133
Er du sindsyg den er nice
sep 2007
Følger: 51 Følgere: 51 Scootere: 3 Emner: 1 Svar: 1
stemmer du ikke på mine
dec 2005
Følger: 46 Følgere: 48 Scootere: 12 Emner: 130 Svar: 2.775
Men den har nu kun 28-29hk
nov 2006
Følger: 11 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 15 Svar: 75
altid plads til noget kram
maj 2007
Følger: 53 Følgere: 52 Scootere: 4 Emner: 41 Svar: 123
nice crosser:D helt sikkert velkommen:D