Yamaha Neos 2000
2.518 visninger
|
Oprettet:
Yamaha Neos
Årgang:
2000
Motor:
Moteren er std og har ikk rigtig nået at pille ved den men regner snart med at pille skiven og har os købt en 47mm stylepro cylinder med 6 skyllekanaler der snart kommer på + en 45 udstødning.
Hestekræfter
Ved ikke hvor mange hestekræfter den har
men den køre 40-50 stykker.
Optrækket er egentlig okay når man tænker på at den er std.
men den køre 40-50 stykker.
Optrækket er egentlig okay når man tænker på at den er std.
Fælge
Std. neos fælge
farve = sølvgrå
farve = sølvgrå
Dæk
Ikk specielt slidte
Styling
Har tænkt mig at beskære bagskærmen og få nogle nye skjolde til den, men ved sgu ikk hva farve, så i kan bare skrive hvis i har nogle ideer ?
Ekstra tilbehør
Ikk en skid
Bemærkninger
Det skal lige siges at det ikk er mig der har lavet alle de ridser..
Den kører ikk i øjeblikket fordi dens cyllinder er ødelagt, og så er det ene skjold ødelagt og speedometeret virker ikk. ellers er det en fin scooter
TILSALG/BYTTES bare byd folkens ;)
Den kører ikk i øjeblikket fordi dens cyllinder er ødelagt, og så er det ene skjold ødelagt og speedometeret virker ikk. ellers er det en fin scooter
TILSALG/BYTTES bare byd folkens ;)

Yamaha Neos
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1
gav høj, giver du igen
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 31 Scootere: 2 Emner: 1
Bar nysgerig
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 31 Scootere: 2 Emner: 1
Heeey .
Skal din Neos ik være lidt federe ?
Tænkte på skjolde og så noget ?
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 7
jo tak
apr 2007
Følger: 116 Følgere: 117 Scootere: 7 Emner: 223 Svar: 1.303
okay godt nok
apr 2007
Følger: 116 Følgere: 117 Scootere: 7 Emner: 223 Svar: 1.303
hvorfor smider du en lav?
maj 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 5
Har givet dig en høj igen d;
aug 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 3 Emner: 12 Svar: 18
ændre du ikk din stemme under min black magic til en xhøj, så gir jeg også en
apr 2007
Følger: 116 Følgere: 117 Scootere: 7 Emner: 223 Svar: 1.303
hvornår får du fikset den uds og cylinder?
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 28 Scootere: 4 Emner: 83 Svar: 329
du får lige en høj herfra, og tak fordi du har givet mig høj.
jan 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 7
du spørger sådan efter hvor mange stemmer du har giver ud men du har givet 517 stemmer ud
okt 2006
Følger: 70 Følgere: 70 Scootere: 3 Emner: 73 Svar: 147
vil give kryger ret, slap af med de stemmer marden
apr 2007
Følger: 116 Følgere: 117 Scootere: 7 Emner: 223 Svar: 1.303
hold kæft du har givet mange stemmer ud man! det satme mere end mig,jonas,steven og grønborg tilsammen næsten
sep 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 5 Emner: 33 Svar: 295
Den er sød!
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 13 Svar: 33
Gav lige en høj.
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 13 Svar: 33
tak man, men de billeder er meget gamle . tag et kig når jeg får dem opdateret
jun 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 28 Svar: 46
lægger du ik lige en kommentar også?
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 4 Emner: 1
Gav ekstra høj
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 31 Scootere: 2 Emner: 1
Kommer der snarest .
Den ska bar lige laves
jul 2006
Følger: 65 Følgere: 111 Scootere: 19 Emner: 253 Svar: 1.162
Tak skal du have, du fik lige en igen
aug 2007
Følger: 60 Følgere: 59 Scootere: 4 Emner: 6 Svar: 9
heyy den er sku da nice smed lige en høj igen prøv med nogle dioder
mar 2007
Følger: 42 Følgere: 41 Scootere: 3
haha .. jeg mente om du ikke lige ville give en x-høj . så ville jeg give en igen xD
mar 2007
Følger: 42 Følgere: 41 Scootere: 3
Giver i ikke alle lige en x-høj giver igen (:
feb 2007
Følger: 39 Følgere: 39 Scootere: 8 Emner: 2 Svar: 4
fik os lige en høj fra mig
maj 2005
Følger: 47 Følgere: 46 Scootere: 6 Emner: 49 Svar: 350
ja lovlig og solgt
jul 2007
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 2 Emner: 20 Svar: 47
hejsa.. gav en høj...
Håber da du giver igen. ?
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 6 Svar: 3
hej mester er du intra i at bytte med min suzuki smx for din neos + lidt penge til mig
feb 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 4
ja jeg er fra esbjerg
maj 2005
Følger: 113 Følgere: 133 Scootere: 5 Emner: 60 Svar: 772
flækker mit sæde, mon ikke du selv flækker ; )
ved du hvor stærkt glasfibre er?
okt 2006
Følger: 70 Følgere: 70 Scootere: 3 Emner: 73 Svar: 147
Tøftøf martin
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 42 Scootere: 3 Emner: 11 Svar: 11
EN igen
sep 2006
Følger: 45 Følgere: 42 Scootere: 3 Emner: 11 Svar: 11
Det er de samme skjolde, de har bare været malet 3 gange imens jeg har haft den:D
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 1
stik mig din msn ;D!
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 1
ahahha hvor den grim :D!
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 46 Scootere: 3 Emner: 3 Svar: 28
hej marden.. fin neos
smed høj smid igen
dec 2006
Følger: 65 Følgere: 64 Scootere: 6 Emner: 1 Svar: 8
tak os en flot Neos
apr 2007
Følger: 39 Følgere: 44 Scootere: 12 Emner: 75 Svar: 292
tak (:
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Scootere: 5 Emner: 15 Svar: 32
du fik igen
jan 2007
Følger: 221 Følgere: 247 Scootere: 57 Emner: 101 Svar: 502
er gjort
jun 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 20
Den kommer sku da til at køre 4000 km/t
? slap nu af man det var jo bare en joke martin, der troede du lige hva ;D
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 21
okt 2006
Følger: 70 Følgere: 70 Scootere: 3 Emner: 73 Svar: 147
Rigtig fin neos Martin
apr 2007
Følger: 116 Følgere: 117 Scootere: 7 Emner: 223 Svar: 1.303
det er squ forskellig fra motor til motor, den kan squ godt køre 60-70 med pillet skive også måske hvis man fjerner begrænsning i uds
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 21
okay nedern tak for oplysningen morten s
jan 2007
Følger: 81 Følgere: 80 Scootere: 9 Emner: 2 Svar: 5
Heey hvis f´du piller skiven kommer den desværre kun til og køre 55km/t
jun 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 20
den sku nice synes jeg martin , da jeg prøvede den , syntes jeg den kørte voll godt man :D!
okt 2007
Følger: 140 Følgere: 139 Scootere: 4 Emner: 337 Svar: 9.102
velkommen :D!