{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki AY-50 Katana LC (SOLGT) [Tidl. scooter] 2003

3.312 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Allan  A
Mand | 40 år | Oprettet: 9. apr 2006


Suzuki AY-50 Katana LC (SOLGT)

Årgang:
2003
Motor:
Morini LC. Model: AH50-L State Of the Art vandkølet Motor..

Cylinder: Standard Boring: 41 m, Slaglængde 37,4 mm

Stempel: Standard

Krumtap: TopRacing Racer krumtap til 12.000 omdrejninger, da den originale ikke kan holde i længden.

Variator: Hebo NG variator.. Gir 10 km/t plus optræk..

Karburator: Keihin PWS 14

Standard, ved ik hvor stor den er, men den er dyset op med en 60 dyse og justeret til udstødningen

Kobling: Standard, med 15 % starmmere fjeder.

original Suzuki udstødning fulgte med til den nye, så jeg har valgt at sætte den på, og har fjernet alle begrænsningerne i den.
Hestekræfter
Ca 4,2 Hestekræfter.. Den trækker rigtig godt, også op ad stejle bakker..

Hastighed: Den køre mellem 55-60 km/t
Fælge
Fælge fra den gamle Katana model da den nye bagfælg ikke passede på den motoren, fordi det er en tromle-bremse fælg.

Leder efter et sæt Katana-R fælge i guld-metallic.!
Dæk
For: originalt Meetzeler 120/70-12 fordæk

Bag: 130/70-13 Michelin Pilot City bagdæk
Styling
Ikke det store endnu, ud over at sidespejlene er fjernet, men regner med at den skal shines lidt op med nogle hvide fælge, eller guld-fælge en dag.
Ekstra tilbehør
2 sæt spejle,

R-spejle og standard spejle

Luftkølet motor
Bemærkninger
Dette er en 30´er scooter, hvor jeg har taget motoren fra den røde 45´er Katana jeg havde. Den køre meget bedre, lydløst og stabilt, plus den har fået skivebremse bagtil, hvilket gør at den bremser meget bedre.

Jeg gav 4500 for scooteren med defekt krumtap i den luftkølede motor, men et elelr andet skrallede i motoren, så jeg besluttede mig for at bytte dem rundt.

Mig, min far og en kammerat brugte 2 dage på det

fredag den 19/10 2007

Blev begge scootere skrallet totalt, og motoren blev hevet af begge scootere, samt alle småting blev flyttet og jeg lavede en udskæring i det det søvlfarvede skjold på styret, så der blev plads til bremsevæske-beholderen til bagbremsen.

lørdag den 20/10-2007

Blev alle køleslanger, køler, samt væakebeholder flyttet over på den nye, og derefter blev motoren monteret. Alle skjolde, blev spulet og stellet fik en omgang body og techtyl i alle kroge og hulrum.

Lørdag eftermiddag var begge scootere køreklar igen, og den røde er nu luftkølet. Den skal have nye nåleleje, så er den som ny igen.

Alle billeder er taget med Sony digital kamera. mode DSC-W80 7,2 pixels
Håber i vil tage godt imod den.
Kommentér på:
Suzuki AY-50 Katana LC (SOLGT)
Annonce