{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Puch Maxi P1 1995

4.058 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen scooter er oprettet og stemt ind. Opret din egen scooter

Jannick D
| 37 år | Oprettet: 30. maj 2004


Puch Maxi P1

Årgang:
1995
Motor:
Cylinderen er nu boret, og jeg har cigarudstødning på.
den kører på nuværende tidspunkt 50 km/t på toppen.
optrækket er sløvt op til de 10 km i timen hvor den trækker okay..
jeg har ydermere anskaffet mig en studs uden begrænsning, og så skal jeg have planet mit topstykke.

Specifikationer:
1 cylindret/2-takt/luftkølet
Skyllesystem: Vendeskylning
Smøring: Blandingssmøring 1:25 = 4% eller 1:50 = 2% ved anvendelse af specialolie
Cylinder: Aluminium hårdforkromet
Kompressionsforhold: 1:6,5
Cylinderdiameter: 38 mm
Slaglængde: 43 mm
Cylindervolumen: 48,8 cmm
Effekt: 1,2 HK./0,9 KW.

KARBURATOR:

12 mm Bing 18 m. start karburator
Dyse, standard: #42/#44 (efter behov)
Nåledyse: 1247
Tomgangsdyse: 35
Nålestilling: 3. hak fram oven
Tomgangsluftskrue: Ca. 1,5 omdr. åben


TÆNDING:

Bosch svinghjulsmagnet - 0 212 112 062
Platinafstand: 0,35 - 0,45 mm
Tændingstidspunkt: 1,8 mm før top
Tændrør, standard: Bosch W95T1 eller tilsvarende
Elektrodeafstand: 0,4 - 0,5 mm

TRANSMISSION:

Kraftoverføring primær (krumtap-gearkasse): Tandhjul/skråtskårne
Udvekslingsforhold: (106:21) i = 5,05
Kobling: Centrifugalkobling i oliebad med startkobling
Antal gear: 1
Kraftoverføring sekundær (gearkasse-baghjul): Kæde 1/2" x 3/16 " - 106 ruller
Udvekslingsforhold: (13:47) i = 3,6515
Totaludvekslingsforhold (krumtap-baghjul): 18,24:1
Fortandhjul: 13-T
Bagtandhjul: 47-T

Hestekræfter
1,2 hk. se motordata
Fælge
Grå stjernefælge
Dæk
Dækstørrelse forhjul: 2.00-17
Dækstørrelse baghjul: 2.25-17
Dæktryk: For: 1,8 kg/cm2 (26 lbs/sqi) - bag: 2,25 kg/cm2 (32 lbs/sqi)
Styling
bløde plasticrør til at dække ledninger, og bagagebærer.
Ekstra tilbehør
lås og hjelm
Bemærkninger
Jeg har sammen med et par venner fået skilt knallerten ad... slebet den ned med korn 60 og korn 600... derefter er den blevet grundet med en hel masse tynde lag... så har vi malet den blåmetallic igen med en masse tynde lag... da det var gort med stellet, skjoldene og bagdimsen til at holde baghjulet, prøvede vi med noget klarlak at sprøjte på en lille del... den blev helt hvidklattet.. så det besluttede vi os for ikke at gøre alligevel, så sådan er det...

Følgende gejl blev monteret:

- Krom forgaffel
- Krom topplade
- Krom TT-styr
- Sidestøttefod
- så har vi på håndgrebene fået skåret og slebet dem til.. vi har så malet dem efterfølgende
- Bagskærmen er blevet kortet af og malet blå.
- har sat ny rund forlygte på
- Skumhåndtag med kromender
- poleret lidt på motoren
- malet pladen på udstødningen blå
- nyt båthorn
- Nyt gaskabel
Kommentér på:
Puch Maxi P1
Annonce