Yamaha Jog (solgt) 1994
16.796 visninger
|
Oprettet:
Yamaha Jog (solgt)
Årgang:
1994
Motor:
-MHR rep -TBV-
-Hebo racing tap
-C4 lejer
-MHR udstødning
-Malossi Tc Unit
-Tp nardo vario
-Tp rem
-Tm 24mm mikuni
-Tp 24mm alu studs
-Malossi membran
-Polini skumfilter
-Tr kobling 3 armet
-32kg Athena trykfjeder
-Glasblæst motor uden på
-Højglans inde fra
-Hebo racing tap
-C4 lejer
-MHR udstødning
-Malossi Tc Unit
-Tp nardo vario
-Tp rem
-Tm 24mm mikuni
-Tp 24mm alu studs
-Malossi membran
-Polini skumfilter
-Tr kobling 3 armet
-32kg Athena trykfjeder
-Glasblæst motor uden på
-Højglans inde fra
Hestekræfter
Mellem 9 og 13
Fælge
-Hvide axis
Dæk
-For: 90/90/10
-Bag: 100/90/10
-Bag: 100/90/10
Styling
-Højglas sorte skjolde / orange/røde skjolde
-hvide inderskjolde
-hvide stripper
-hvide glas hele vejen rundt
-lyse rødt porno lys i baglygten
-Blå dioder over alt 25stk.
-Halogen forpære med blåt skær
-Flash håndtag
-gummi beskyttere på bremsegreb
-Polinispeedometer der går til 110km/t
-Rødt blæshjul
-Chrom blæseskjold
-højglans køleforstæker med blå skruer:D
-Chrom tankdæksel
-højglans poleret kickstarterskjold
-blå skruer ved kickstarterskjold
-hvide inderskjolde
-hvide stripper
-hvide glas hele vejen rundt
-lyse rødt porno lys i baglygten
-Blå dioder over alt 25stk.
-Halogen forpære med blåt skær
-Flash håndtag
-gummi beskyttere på bremsegreb
-Polinispeedometer der går til 110km/t
-Rødt blæshjul
-Chrom blæseskjold
-højglans køleforstæker med blå skruer:D
-Chrom tankdæksel
-højglans poleret kickstarterskjold
-blå skruer ved kickstarterskjold
Ekstra tilbehør
Axis forgaffel
Nrg Mc2 bremsesystem..
Speciel jog fælge
Nrg Mc2 bremsesystem..
Speciel jog fælge
Bemærkninger
solgt...

Yamaha Jog (solgt)
feb 2007
Følger: 69 Følgere: 67 Scootere: 5 Emner: 13 Svar: 19
Kan du ikke sende ledningsdiagrammet på en Jog as på min mail? patter2308@hotmail.com giver en høj
aug 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Scootere: 2 Emner: 98 Svar: 176
Hey, Hvordan har du lavet det speedometer ? .. er det en du vil sende ?
jun 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Scootere: 11 Emner: 13 Svar: 18
Hej Kion. Kan du ikke sende et diagram over ledningsnettet?
- Min mail er TimmiThomsen@msn.com
jun 2005
Følger: 35 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 10 Svar: 24
hey kan du sende det lednings diagram til jog til mig? Mathiaspepsi@hotmail.com
aug 2006
Følger: 36 Følgere: 35 Scootere: 3 Emner: 283 Svar: 439
hvor har du købt dit baggund til dit speedo
feb 2005
Følger: 30 Følgere: 28 Scootere: 6 Emner: 191 Svar: 916
kan du ikk sende det der lednings net diagram
min mail er jonasnielsen91@hotmail.com jeg giver x-høj igen
feb 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Scootere: 4 Emner: 66 Svar: 167
diagram.. jaah har du det stadig vil jeg være taknemlig for du ville sende det til mig.
skater_marfia@hotmail.com
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 37 Scootere: 3 Emner: 1 Svar: 1
Fed Jog..! Hvor har du købt dit speedometer ?
mar 2006
Følger: 84 Følgere: 83 Scootere: 4 Emner: 319 Svar: 2.586
Ja har du stadig det diagram over jog?
Og hvis du har vil du så ikk nok sende det til mig?
Skovbabz@hotmail.com
på forhånd tak da
okt 2005
Følger: 62 Følgere: 61 Scootere: 7 Emner: 75 Svar: 2.142
hey hvis du stadig har ledningsdiagram til jog , gider du så sende til mig,, giver en x-høj
vilandt@c.dk
mar 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Scootere: 4 Svar: 3
der er godt nok mange der skriver om det?
Men ja hvis du har et eldiagram vil du så ikk godt sende det?
så giver jeg en x-høj igen!
ep@blowstar.dk
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 58 Scootere: 4 Emner: 108 Svar: 404
jeg så i en topic du havde en lednings diagram over jog, kunne du tænke dig at sende den til mig over msn?
oxigin@lover-boy.com
på forhånd tak
feb 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 1 Emner: 38 Svar: 65
Lækkert navn, lækker Jog
Du fik lige en X-høj
sep 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 3
Hej Kion
Gad du sende et ledningsdiagram til mig, hvis du stadig har et over en Jog.
reneboy_77@yahoo.dk
feb 2005
Følger: 17 Følgere: 15 Scootere: 2 Svar: 11
du skulle vel ikk have et til at ligge?
min msn: turbo_pakker@hotmail.com
sep 2004
Følger: 32 Følgere: 31 Scootere: 12 Emner: 165 Svar: 529
kan du hjælpe.... det ville være mega super :P.....
PS: lige meget om det er en FS eller AS.....
gir en ekstra høj for det
nov 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 12 Emner: 42 Svar: 617
Hva så kion.... Er du blevet desperat efter en ciao??
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
ja det har jeg et eller andet sted..
feb 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Svar: 12
har du nogle billeder eller kan du se hvad der står bag på og hvor mange små spoler er der på og er der stik på. du er velkommer til at ringe til mig på 20 10 38 72 er også fra fyn
dec 2004
Følger: 58 Følgere: 57 Scootere: 13 Emner: 98 Svar: 276
fuck den er nok lige gejl! bytte med min sonic
nov 2004
Følger: 74 Følgere: 74 Scootere: 8 Emner: 217 Svar: 628
bytte + 3500 til dig................... svar i min profil
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 1 Emner: 18 Svar: 8
hey vil du bytte med min ktm det er den grønne og sorte knallert. du kan se den under min hot.........p
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 42 Scootere: 13 Emner: 27 Svar: 226
bytte med min rmx?
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 42 Scootere: 13 Emner: 27 Svar: 226
bytte med min rmx?
maj 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 86 Svar: 274
markporta@hotmail.com
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 4
Evt bytte med min gp.........
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
den er tilsalg er ikk intra i af bytte med noget..
til kasper s: ved ik hvad jeg skal have hvis den skal være lovlig.. du kan jo købe den og smide std cylle,udstødning på så har på nice vario rem krumtap, lejer, kobling(den skal self ha nogen løsere fjedre så.. nice membran.. den ville gå godt.. du kan få std kabu med af mig.. hvis du sælge udstødning cylle og kabu, så har du mange penge..
aug 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 3 Emner: 86 Svar: 127
Hey vil du bytte din jog til min space Den er rigtig flot ... Add mig på msn hvis du er intra habibi4ever89@hotmail.com så kan du få lidt mere info og billeder
aug 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 2 Emner: 34 Svar: 18
Jeg er intra i din scoot.... Tjek min sonic ..... og kontakt mig på msn : mandel88@yahoo.dk
nov 2004
Følger: 1
er du intra. i at bytte med min jog eller noget.. add. mig på msn: sorenthekiller@sol.dk
jan 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 10 Emner: 90 Svar: 326
Hvad skal du have med standarddele på?
okt 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 61 Svar: 143
vil du stadig købe min ciao?
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
de er autolakeret...
ny renoveret motor, glasblæst motor blok, polered kickerstarter dæksel ..
axis forgaffel med polerede gaffel pen... mrg mc2 bremse system..
sonic fælge ny malet hvide med nye dæk på...
sadel box betrugget med Blåt/sort ko stof...
aug 2004
Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 1 Emner: 126 Svar: 568
er de orange skjolde hjemme malet eller autolarkeret?
apr 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 226 Svar: 1.701
Har du selv lavet dine lygter?
Altså de du har malet?
Jeg har nemlig tænkt på at lave øjenskygge på min space med ved ikke om jeg skal spartle en øjenskygge på skjoldet eller male lygten.. Lyser din fint nok gennem det maling? Eller?
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
ja den er tilsalg.. men vil ikk byt for en hot 50
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 20
ska du ha solgt din scooT ?=!? eller måske bytte !?
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 4 Emner: 40 Svar: 85
nov 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 12 Emner: 42 Svar: 617
din gamle skole...
nov 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 12 Emner: 42 Svar: 617
Hva så? Hvordan går det? Er du på højskole nu eller hvad?
Har givet din scoot 7
okt 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 3 Emner: 4 Svar: 16
Noget tun til salg ? din MHR potte måske ?
aug 2004
Følger: 40 Følgere: 39 Scootere: 1 Emner: 126 Svar: 568
hvad skal du ha for din Axis forgaffel ???
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 44 Svar: 465
total fed Jog 7 herfra!!! Peace...
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 6 Scootere: 3 Emner: 99 Svar: 215
men bor desværre ik på fyn... bor på sjælland!!
Er det svært at sætte på?? hvor har du købt det og hva koster det?? hvor har du købt dine hvide inderskjolde henne?
(selv malet dem?)
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 6 Scootere: 3 Emner: 99 Svar: 215
Tænkte på hvor har du købt de hvide striber på skjoldende??
(fartstriberne)
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
ja til den rigtige pris der er lavet meget om på den meget federe nu..
apr 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Scootere: 3 Emner: 71 Svar: 248
Vil du sælge?
aug 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 4 Svar: 3
total lækker jog der.....
respekt..
apr 2004
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 11
Jeg har ikke min c16 mer
Men hva skal du have fordin shoot
-børløv
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
nej for lidt..
dec 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 11 Emner: 5 Svar: 37
Hey feed jog
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
jesper j tag dig sammen... alt tunet har maks kørt 50km..
maj 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 22
5000kr
nov 2003
Følger: 1 Scootere: 2
Hej kion så har jeg sørme fået ny jog.
Skriv hvad du synes om den og giv en karakter. 7 herfra.
Mvh jais
feb 2004
Følger: 1 Scootere: 4 Emner: 15 Svar: 30
jeg er ikke meget for det fordi det skal på den hvide, da den skal møjtunes og gejles nu hvor den røde er væk..
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
hvad vil du gi...
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
jeg vil gerne sælge til den rigtig pris.. men skal lig siges af den er blevet en del fedre nu, bla. skivebremse foran sonic spoiler masse blå og røde dioder og andre små ting.. men byd seriøst.. jeg er oso intra i af bytte med en sonic der er tunet lidt lig som min og gejlet lidt eller meget
apr 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 33 Svar: 775
vil du sælge ??????????
nov 2003
Følger: 309 Følgere: 310 Scootere: 5 Emner: 87 Svar: 9.901
min? plus penge måske?
nov 2003
Følger: 309 Følgere: 310 Scootere: 5 Emner: 87 Svar: 9.901
den er sq da fed nok.... hvor meget skal du ha for den??
feb 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 1 Svar: 3
Takker for kommentaren
Nej så ikke så meget, og Neo'sen kørte af RØV til
Det kan jo være vi ses, hvis du da bor i nærheden af allingåbro
feb 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 37
hva for en vil du så anbefale
nov 2003
Følger: 17 Følgere: 17 Scootere: 5 Emner: 40 Svar: 55
vil du ikk sælge den....
jan 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 2 Emner: 40 Svar: 1.183
Den er sq blevet flot siden sidst jeg så den....
Det var til projektugen sidste år... (usa tema)
Mig og Tobias kommer på minibike til overskolestævnet her i år... =) det bliver grineren!
ses
aug 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 2 Emner: 55 Svar: 265
Så forklar mig hvordan den virker, hvis jeg har misforstået noget. Skriv tilbage ved min sfx.
dec 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 27 Svar: 125
Hvor meget vil du da gi??
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 4 Emner: 40 Svar: 85
er den til salg : msn krudti65@hotmail.com
jul 2003
Følger: 11 Følgere: 11 Scootere: 20
Uhhha den er da nice...
aug 2003
Følger: 1 Svar: 2
hey... gider du gi mig en stemme igen... jeg har lige slettet alle mine stemmer... ps. fee scoot du har dig der..
feb 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 1
nice bike....
tog det dig lang tid og male alt det der hvidt???
feb 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 3 Emner: 213 Svar: 671
jeg taker mange gange for din steme har stemt du fik 7
feb 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 2 Emner: 1 Svar: 28
Hej... Jeg synes din jog er rigtig flot. Ga den 7
okt 2003
Følger: 1
Den drejer lige så godt med axis gaffel som med almenlig gaffel...jeg mener jeg slog den gammle leje ring af min gammle forgaffel og brugte den, og så skal du bare købe et sæt nye lejer til forgafflen, der sidder fast i sådan en plastic ring...så virker det kanon...
okt 2003
Følger: 1
fik du de foto der....?
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 18
hay lækker jog... fede dtalje3r med striberner.. men hvordan har du lavet det hvide på dine fodplader og opaf???
nov 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 3 Emner: 59 Svar: 143
Hey...
Nej desværre.. Jeg har ingen dele til den, med mindre at jeg skiller den af.. heheh...
jan 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 2 Emner: 26 Svar: 55
fed jog hva vil du ikke bytte med min jog r `????
aug 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 20 Svar: 95
hvorfor kan de to cylindre ikke sammenlignes?
ellers fed jog du har der... smider li et 7 tal
aug 2003
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 73 Svar: 405
smidder du så ik en 7'er tilbage så er den helt fin.
og tak for diagrammet
jan 2004
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 20
min msn er Runejuul000@hotmail.com
bare add mig
aug 2003
Følger: 20 Følgere: 21 Scootere: 6 Emner: 33 Svar: 216
Såå log da li på MSN...
dec 2003
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 169
det hvide inder skjolle eller har du malet det det er sku da pæn dyrt hvis du sku købe det har en kammi der heder kenny han købte et det ga han vist 3500 for men det var også lige da det var kommet
jan 2004
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 7 Svar: 106
Det er nøjagtig sådan min skal se ud bare uden striberne..
TOP NICE
sep 2003
Følger: 22 Følgere: 128 Scootere: 19 Emner: 366 Svar: 803
HEHE okay.. men ja kun udstødning og cylinderkit. hmm ved ik kom med nogle forslag
okt 2003
Følger: 1
jeg tager lige et billede af hvordan det er lavet, her når jeg får tid en af dagne. så sender jeg der over msn...
okt 2003
Følger: 1
jeg har brugt den orginale,og spænt den fast bag frontskjoldet
også bare brugt det gamle bremsekabel til at trække med.det virker....men vis du kan få fat i en væskebeholder fra en nrg så er det bedst.....
sep 2003
Følger: 22 Følgere: 128 Scootere: 19 Emner: 366 Svar: 803
Hmm okay lyder da som om det ville være nice. men jeg porter ik mine cylinderkits mere..! det gider jeg ikk..
så har du andre gode ider ?
nej vil bare have en 21mm dellorto..!
sep 2003
Følger: 22 Følgere: 128 Scootere: 19 Emner: 366 Svar: 803
hmm hvor kan man købe det der stage6 og c16.. er du sikker på det vil komme til at rykke ? da jeg skal bruge den til alstræffet går efter den stærkest hot50
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
jo sådan som den var her på bilederne så bliver den hurtig beskidt og den er ikk så nem af gøre ren.. men nu har jeg fået noget speciel folie som normalt er lavet til spoiler på biler så der ikk kommer stenslag i lakken.. det er helt gennemsigtigt og det er pisse nemt af gøre rent.. top nice.. men om sommeren tro jeg ikk det bliver så slemt med beskidte sko..
sep 2003
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 6 Emner: 89 Svar: 484
Jeg smider lige et 7 tal hvis det er iorden
dec 2003
Følger: 3 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 29 Svar: 120
HeY, fed Jog,.... må jeg sku sige... den er flot..! du har fået et 7tal, håber du gider glo engang på min og smide en stemme!! men fed JoG!!!!!!
nov 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 5
HVad mener du med at jeg køre sådan på den...
nov 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 5 Svar: 5
Der kun overflade rust.... Det kom ved at en af mine venner skulle prøve noget rustfjerner fra mit skilt der er på udstødningen også... burgte han det på hele overfladen og sleb ned..... så lakken selvfølgelig røg af..... og nu.. er der rust på overfladen men det bliver lavet flot igen....
okt 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 23 Svar: 113
Fed jog den får lige et 7 tal... Tag lige et kig på min sonic og gi en stemme og kommentar...
jan 2004
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 7 Svar: 106
jeg kan squ desvrre ikk sælge min egen er lige røget... så nu skal jeg bruge min ekstra.. håber du kan finde en anden...
jan 2004
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 1
tusind tak... det er altid rart at kunne lege sammen med drengene...
jan 2004
Følger: 1 Scootere: 2 Emner: 7 Svar: 106
ja men hvad vil du gi?
sep 2003
Følger: 22 Følgere: 128 Scootere: 19 Emner: 366 Svar: 803
har ikk set du havde skrevet sorry..! hmm desværre det er solgt til en anden en...
okt 2003
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 2 Emner: 6 Svar: 25
TOTAL NICE JO MANN
Du fik 7 herfra....
H. Stas
dec 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 48 Svar: 99
total fed jog du har 7 herfra
giv lige min en stemme
dec 2003
Følger: 34 Følgere: 32 Scootere: 6 Emner: 32 Svar: 249
hey din jog er sq da herre ond....så du får lige et ordemligt 7 tal....smid lige et tilbage..
dec 2003
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 169
.
aug 2003
Følger: 20 Følgere: 21 Scootere: 6 Emner: 33 Svar: 216
Hey Kion jek mine nye pics ud.. der er evo'en på.. mums den er gejl.. du får self. 7 herfra.. Smid li en stemme tilbage.. see ya..
aug 2003
Følger: 20 Følgere: 21 Scootere: 6 Emner: 33 Svar: 216
Men tror bare jeg bestiller her i Danmark. men tak for hjælpen. glæder mig til det hele er bestilt og monterret så kan jeg forhåbentlig spørge dig til råds. see ya. forsat go nat...
aug 2003
Følger: 20 Følgere: 21 Scootere: 6 Emner: 33 Svar: 216
Okay nice nok, men tror ikk jeg tør bestille noet fra tyskland det er sku næsten for bøvlet formig. men du har ingen erfaring med Holmgaard-scooterservice.dk har nemli selv hørt noget skidt om dem/ham skulle være lidt en fusker karl men ved ikk rigtig hva sys du jeg skal. det jo pænt billigt hos ham ikk.
aug 2003
Følger: 20 Følgere: 21 Scootere: 6 Emner: 33 Svar: 216
Okay tusind tak. såå har bestemt mig for at det blir evoen og den blir bestilt imorgen ved enten holmgaard-scooterservice.dk eller X-style.dk har du nogen erfaring med nogle af de firmaer her.. Har også gevet din 10 altså for lang tid siden.. for det er en super nice jog du har og motoren er eheller ikk helt for børn. Super NIce Jog..
okt 2003
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
10'er til dig
Folk der gir andre dårlige karakterer, får dem selv lige i bæret! så kan de fandme lære det! Samme gælder fakere!
www.skdld.dk
aug 2003
Følger: 20 Følgere: 21 Scootere: 6 Emner: 33 Svar: 216
Jamen vil ikke have for race det er endten Evoen eller C16'ren hvad for en syns du bedst om.. og hvad for en vil klæde min Sonic bedst og hvad for en vil gi mest på min Corsa køber nemli senere Evo2 cylinder såå hvad ville vær bedst..
dec 2003
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 169
har du set dem jeg sletter dem snart igen
dec 2003
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 169
er lagi ind nu okay
dec 2003
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 169
så er di lagt ind under min jog 97 ses du håber at kan bruge billederne
aug 2003
Følger: 1 Svar: 2
hey.... har du fået udstødningen??? det er sgu langtid siden at jeg har sendt den...
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
hvis du ikk na styrer musen så smid din comp væk og køb dig en dildo..
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
det hedder ikk cylender det hedder cyllinder for det andet hvis du ikk har bedre og bruge din tid på end og gi et 3 tal og kalde mig nørd uden jeg har gjort noget så syndes jeg seriøst du skulle tag din mobil frem og ringe 112 og sige af du er syg i hovedet om de ik nok vil hente dig...
nov 2003
Følger: 1 Emner: 39 Svar: 58
Den er sku fed nok 8 Herfra!!
dec 2003
Følger: 1 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 4 Svar: 26
du får aldrig 13hk ud af den cylender tro på det nørd
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
jeg er lig blevet færdig med mit trimbræt som er spartlet ud og så står der MHR med 33 røde doider det ser så fedt ud.. nice nice nice siger jeg bare.. har oso lig fået min motor tilbage fra sandblæsning nice siger jeg bare.. glæd jer..
sep 2003
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14
fed jog, gir du mig li en stemme på min udfordring og på min scoot
sep 2003
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14
fed jog, gir du mig li en stemme på min udfordring og på min scoot
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
jogen er skolt ad kig om en måned der kommer ny billeder og så kommer den nok til salg..
vil skyde på den kommer til og koste 9000-10000kr da den virkelig er ved og blive flot.. den har hvide indder skjolde der er over 40 dioder på den.. sandblæst motor og helt andet tun den sparker max mølle..
dec 2003
Følger: 123 Følgere: 123 Scootere: 84 Emner: 151 Svar: 308
Ville bare spørger om du var interessert i at sælge din jog, til rimlig penge!??---- Hilsen H.c ----
okt 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 23 Svar: 113
Jeg har msn... Jeg har sat dig som kontaktperson så jeg kan se når du er online på msn...
okt 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 23 Svar: 113
Joggen ser ellers fed nok ud... den ka lige få et 9 tal... Kig lige på min sonic og giv en stemme og eller kommentar...
okt 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 23 Svar: 113
Har du et billede af cyllen og hvor bor du henne af...
sep 2003
Følger: 22 Følgere: 128 Scootere: 19 Emner: 366 Svar: 803
okay mange tak.. men jeg har lige bytte væk med en jog
sep 2003
Følger: 22 Følgere: 128 Scootere: 19 Emner: 366 Svar: 803
okay mange tak.. men jeg har lige bytte væk med en jog
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
det kit du tænker du hedder tp racing + ikk noget med duo for den cylle der hedder duo er kan til lc...
så tjek lig selv en gang mere..
ellers fed scooter du har...
sep 2003
Følger: 22 Følgere: 128 Scootere: 19 Emner: 366 Svar: 803
vandkølet??
har du planer om og gøre den vandkølet siden du har tp duo + i fremtid.. for den kan kun fåes til lc motore... <<--- Kan man ikke få det cylinderkit som luftkølet ?`mener jeg nu bestemt man kan.. www.speed-line.dk !! tjek der !!
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
det ed jeg sku ikk lig den er el ikk så dyr du kan jo købe en brugt bare spørg her i forummet på scootergalleri.dk eller dba.dk eller sådan noget.. måske kan jeg skaffe en kan lig spørg mig tid omkring..
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
jeg regner med ca 9000-10000 den er vireklig ved og blive flot... bla. hvid inderskjold, flere dioder , ny renoveret motor for mange 1000kr sandblæst motor osv.
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
ent en måned så er den færdig så kan du se den og så er den nok oso til salg..
hvor mange penge har du tænkt dig og ofre på en jog??
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
ja den er til salg men ikk endnu... da den er skildt ad..
daniel k ----> jeg er gået igang med og tune min jog og gejle min jog mere, jeg ed ikk hvor når den bliver færdig... så hvis i skulle bytte bliver det ikk lig nu..
jeg kan jo skrive en sms til dig når jeg er færdig med den og selv har kørt den lidt for så skal jeg nemlig ha sonic...
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
det er ikk maller tape men fuck det jogen ser ikk sådan ud mere.. den er skilt ad..
hvorfor har du egenlig til knallert på scootergalleri.dk??
syndes faktisk oso trehjuller er retklam..
aug 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 3 Svar: 9
noget fint malertape du har sat på der, men det holder bare ikke..!
nov 2003
Følger: 1 Scootere: 2
Hey Kion fed jog der. Et 10 tal til dig. Nu har jeg endelig fået min jog her ind. Skriv hvad du synes om den, og lave også lige en bedømmelse.
Mvh JAis
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
du gør det bar eorden lig rent der hvor den skal side.. og når den skal af igen så købber du endten noget klistermærke fjerner eller hvis dine skjolde er autolakere kan du bare tag bremserens..
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
tillykke med dine ord..
hvor har du købt dem henne??
sep 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 6 Svar: 13
HALLOOO DIN SVANS DU SKAL NOK SE AT DET ER FORDI MIN MSN IK HAR VIRKET FORDI JEG HAVE DEN GAMLE MEN NU VIRKER DEN SPASSER SÅ DU KAN JO BARE SKRIVE IK SVANS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
okt 2003
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
Det er fordi jeg er 2m høj og jeg spurgte fordi min Storesøsters forlovede ville ha en Hot 50...
okt 2003
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
Hei
Tak for din mening til mit spørgsmål.Din er også ret sej...
aug 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 20 Svar: 95
ok det er bare fordi jeg vil have noget der holder og yder... og vil jo gerne beale litd ekstra for det
hmm, har købt joggen for to måneder siden så er ikke helt sikker..
men ham jeg købte den af sagde: racerkrumtap (ukendt mærke), Gianelli-NRX-GX7 udstødning, 15 mm karburator... crom powerluftfilter...
+ ekstra kølerskjold
hvilken cylle ville du anbefale?
jul 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 31 Svar: 228
Kan rigtig godt lide din jog, synes det er fedt du laver en så anderledes jog og så har du lavet godt med gejl og så også lidt tun der på den rigtige måde
sep 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 2 Emner: 6 Svar: 19
Der er sq oss fed nok din der men jeg kan ikk rigtigt se hvad der står på din streamer
aug 2003
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 20 Svar: 95
den er sq godt nok fed... top nice der:)
har du selv elr kender du én dr har en billig jog til salg så r j meget interesseret (moterens og skjoldenes stand r ligemeget)
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 5
Kunne heller ikke forstå det, for jeg tror det er den grimmeste Jog jeg har set på de billeder!
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
til Ken J
billederne er taget med et digital til 400kr.. det siger vel alt..
den er vold fed syndes jeg og alle dem der ser den siger oso den er vold fed...
der kommer snart nye billeder..
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
til niels
den alm. athena med polini top...
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 5
Erd et bare billederne der er dårlige eller er den pisse grim!? Syntes den ser rigtig skidt ud, mend et kan jo are være de dårlige bilelder..
jul 2003
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 23 Svar: 152
Nå ja, whatever, bor i Nyborg
Stadig nice scoot du har dig!
jul 2003
Følger: 1 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 6
Cool Jog du få 8 fordi billederne er noget utyndlige.
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
stille og rolig skal lig have noget morgenmad og så går jeg ud og smækker den nye cyllinder på..
ses
(hun siger du gidt må beholde compen i 2uger mere hun til sverige nemlig)
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 12 Svar: 537
jeg bor i odense...
ses på grillen..
jul 2003
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 23 Svar: 152
Ser da lækker ud