Piaggio Typhoon LC 1996
11.966 visninger
|
Oprettet:
Piaggio Typhoon LC
Årgang:
1996
Motor:
Kørt 63.000 km. med meget forskelligt. Alt fra std. AC til Athena Racing LC.
Hestekræfter
Har været målt til 12,4 på testbænk med Athena Racing, Next og 17,5.
Fælge
13" NRG MC2 fælge.
Dæk
Heidenau K62 140/60-13 i bag
Vee rubber i for 130/60-13
All round gadedæk.
Vee rubber i for 130/60-13
All round gadedæk.
Styling
Autolakeret gul NRG NTT front,
sorte uoriginale stafferinger,
blå dioder til nummerpladelys,
chromliste på bagagebærer og forhjul,
carbonlook NRG forskærm,
sorte uoriginale stafferinger,
blå dioder til nummerpladelys,
chromliste på bagagebærer og forhjul,
carbonlook NRG forskærm,
Ekstra tilbehør
13" fælge, LC motor,
topboks,
vindskærm,
cykelcomputer indbygget i speedo,
cigarstik under sæde,
fartbegrænser (max. 48km/t),
sidestøttefod,
høj/lav lys,
wirelås t. aflåsning af styr,
holder f. skivebremselås v. tændingslås,
varmestudser til knæene fra køleren
m.m.
topboks,
vindskærm,
cykelcomputer indbygget i speedo,
cigarstik under sæde,
fartbegrænser (max. 48km/t),
sidestøttefod,
høj/lav lys,
wirelås t. aflåsning af styr,
holder f. skivebremselås v. tændingslås,
varmestudser til knæene fra køleren
m.m.
Bemærkninger
Jeg har haft den fra ny siden 96´ Fejler intet trods de mange kilometer på klokken.
Jeg har solgt maskinen 28/9-09, da jeg ikke vil risikere at få den konfiskeret næste gang jeg blir stoppet, pga. det nye lovtiltag. Nummerpladen er skåret af og afleveret af ny ejer.
Købt tilbage igen i foråret 2011.
Jeg har solgt maskinen 28/9-09, da jeg ikke vil risikere at få den konfiskeret næste gang jeg blir stoppet, pga. det nye lovtiltag. Nummerpladen er skåret af og afleveret af ny ejer.
Købt tilbage igen i foråret 2011.

Piaggio Typhoon LC
sep 2007
Følger: 48 Følgere: 45 Scootere: 4 Emner: 133 Svar: 758
Den er godt nok pæn, og super lækker!
- og den front passer den bare suuper godt.
Har desværre ingen X-Høj tilbage, det havde den ellers 110% fortjent.
dec 2003
Følger: 9 Følgere: 21 Scootere: 13 Emner: 74 Svar: 934
Den er super sej din Typhoon. Har selv en, som har gået lidt over 20.000 km - så der er lang vej tilbage endnu
Har også et sæt NRG fælge liggende, som bare venter på at komme på maskinen - det pynter en del.
Cool detalje med cykelcomputeren.
aug 2003
Følger: 119 Følgere: 135 Scootere: 20 Emner: 9 Svar: 713
apr 2006
Følger: 57 Følgere: 56 Scootere: 24 Emner: 18 Svar: 41
hvor har du sat vandbeholderen?
maj 2004
Følger: 18 Følgere: 18 Scootere: 5 Svar: 5
den er ond,
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Scootere: 3 Emner: 129 Svar: 1.986
skal NRG skjoldet tilpasses meget for at det kan sidde der?
nov 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 48 Svar: 59
super fed...7 til dig... hvaaa kan man bare montere nrg front skjold direkte på... smid en stemme til bage,
nov 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 1 Emner: 60 Svar: 188
Dejligt se en en scooter der er passet godt på. Har samme spørgs som Søren C, svar helst på min scoot.
7 herfra, smid en stemme tilbage.
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Scootere: 2 Emner: 37 Svar: 138
passer et nrgskjold direkte på eller skal man fuske m det???
jan 2004
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 5 Emner: 3 Svar: 27
Det er ikke en NRG eller en Typhoon længere.
Det er en NTT.
Det er NTT fronten der er blevet smidt på.
/Swobber
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 3 Emner: 50 Svar: 202
Det var da en sjov scooter:P Det er da en både typhoon og en nrg.... Er det ikk???? Men fed nok.... 7 her fra!!!
aug 2004
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 1
smæk en stemme tilbage
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 5 Svar: 12
Mine forpære er sprunget, og jeg overvejer Halogen pære, men bliver de ikke for varme? Det har jeg fået af vide.. Eller virker det fint på din?
jul 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1
skal man ikke også have det øverste NRG inderskjold for at få NRG frontskjoldet til at passe på....
sep 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 34
Hvis du læser længere oppe vil du finde ud af at maskinen er solgt =)
aug 2003
Følger: 119 Følgere: 135 Scootere: 20 Emner: 9 Svar: 713
Jo det er det. Og den kører rigtigt godt.
Esben S: Det er den samme scooter før og efter jeg skiftede fronten ud på den.
jan 2004
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 15
Hvorfor er der billder af en nrg og typhoon, dette er jo to forskellige scootere. Den har jo typhoon front, billedet nederst t.v.
mar 2004
Følger: 29 Følgere: 29 Scootere: 11 Emner: 6 Svar: 20
er det ikke jan der har købt den nu???
aug 2003
Følger: 139 Følgere: 146 Scootere: 5 Emner: 25 Svar: 510
Både og.
Når alt er løbende bedligeholdt og stellet ikke er rustet og den kører så fint som den gør.
Så ville man ikke have kunnet de det hvis man spolede ned til 5.100 km.
Så godt som den er holdt er svært at beskrive.
Energy's NRG er vidst den eneste jeg har set som er bedre vedligeholdt.
jul 2003
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 2 Emner: 10 Svar: 33
7000kr for en typhoon fra 96 med 51000km på bagen! er det ikke lige i overkanten??
jul 2003
Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.598
Hvad kan jeg gøre bedre på min gp for at få en lidt bedre karkter???
jeg kan ligesom ikke bruge det til noget at jeg får en lav karakter uden at vide hvorfor...
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 2 Svar: 5
Fuck hvor ser det godt ud med 13" og NRG front på en Tyffe.. Glæder mig MEGA!!
aug 2003
Følger: 119 Følgere: 135 Scootere: 20 Emner: 9 Svar: 713
Jeg synes ellers jeg skrev at det sidste billede er af den som den så ud for 2 år siden.
Den fik LC motor på sidste vinter, men jeg har ingen billeder af den med LC motoren på.
Fronten er fra en Italiensk model NRG NTT. Den er så lakeret i samme farve som resten af scooteren. Der er ingen andre herhjemme der har sådan en front mig bekendt.
Jesper J: Jeg har købt en spritny Liberty jeg får på mandag og Tyffe er solgt for 7000,- uden tun og LC til en god bekendt.
aug 2003
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 59 Svar: 91
den sgu da fed, har du også en NRgG frontskjold siden der er sådan et på to af billederne....
aug 2003
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 59 Svar: 91
sep 2003
Følger: 1 Svar: 1
Hva er det ikke en nrg ? og hvorfor har du to slags typhoon ?
Jeg er lidt rundt på gulvet !
jul 2003
Følger: 25 Følgere: 25 Scootere: 1 Emner: 24 Svar: 1.256
Det er en rigtig nice Typhoon du har dig der Morten
Har du tænkt på hvad du vil have i stedet?