Piaggio NRG mc3 [SOLGT]
5.150 visninger
|
Oprettet:
Piaggio NRG mc3 [SOLGT]
Årgang:
Motor:
21 mm karbu
47,6 cylle
athena knæk
powerfilter
måske noget tun vario
mere uddybning kommer inden for et par dage. da jeg lige skal have åbnet den og kigget lidt på hvilke mærker de forskellige tun-del er :)
47,6 cylle
athena knæk
powerfilter
måske noget tun vario
mere uddybning kommer inden for et par dage. da jeg lige skal have åbnet den og kigget lidt på hvilke mærker de forskellige tun-del er :)
Hestekræfter
kører 100-110 km/t og vil gerne på baghjul i optrækket
Fælge
Dejlig store sorte nrg-fælge
Dæk
Ved ikke hvilke det er endnu .. men det kommer
Styling
Carbon grisetryne
Carbon blæserskjold
Metallic-blå detaljer
chrom-farvet bartstyr
Anlæg (BILLEDER KOMMER)
og mere, som bliver skrevet herinde om et par dage :)
Carbon blæserskjold
Metallic-blå detaljer
chrom-farvet bartstyr
Anlæg (BILLEDER KOMMER)
og mere, som bliver skrevet herinde om et par dage :)
Ekstra tilbehør
får tilsendt tingene til standard styr (speedometer, knapper, skjolde osv.)
hjelm og lås fik jeg med.
og så noget maling i samme farve som detaljerne på scooteren.
Sprit nye del som aldrig har været i brug:
Std. styr.
Doppler powerfilter. (det støjsvage)
Doppler håndtag
Doppler bremsegrebspuder
TNT Kickstarterpedal (er kommet på)
Brugte dele:
En masse skjolde
Et brugt batteri
Et batteri som har kørt allerhøjst 2 km.
og meget mere, resten ses også på billederne :)
hjelm og lås fik jeg med.
og så noget maling i samme farve som detaljerne på scooteren.
Sprit nye del som aldrig har været i brug:
Std. styr.
Doppler powerfilter. (det støjsvage)
Doppler håndtag
Doppler bremsegrebspuder
TNT Kickstarterpedal (er kommet på)
Brugte dele:
En masse skjolde
Et brugt batteri
Et batteri som har kørt allerhøjst 2 km.
og meget mere, resten ses også på billederne :)
Bemærkninger
Der kommer flere og bedre billeder inden for et par dage og noget mere uddybende tekst.

Piaggio NRG mc3 [SOLGT]
dec 2017
Følger: 1
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 3 Svar: 1
det bliver den, se du hellere at få smidt en x-høj:P hah
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 3 Svar: 1
rolig nu dewey::P der jo nogle der går i skole , , heh , skal lige ha tilpasset forgaflen helt før jeg gider sætte dem på ;D
jan 2007
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 56 Svar: 596
Kunne ellers godt bruge det hvide skjold du har der sidder foran speedo, med blink lygter på. (:
- Tak og ilm da (:
jan 2007
Følger: 50 Følgere: 49 Scootere: 4 Emner: 56 Svar: 596
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 21 Scootere: 5 Emner: 73 Svar: 318
hvad vil du give ?
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 14 Svar: 346
Gameboy tuning
http://www.scooterparts.dk/product.asp?product=1692&sub=109
- skal anvendes sammen med en gameboy
feb 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Scootere: 2 Emner: 3 Svar: 3
ved godt hvad det er bob
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 14 Svar: 346
http://www.scootergalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=561524
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Scootere: 5 Emner: 10 Svar: 38
bytte med en HOT 50 ?
mar 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 144 Svar: 636
Okay .. hmm .. altså jeg for løn på mandag .. og jeg ved ikke lige hvor meget jeg får .. men vil da gerne give dig 2k for den lige pt ..
maj 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 3 Emner: 14 Svar: 37
den er sgu meget sød den der nrg.. x-høj
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 8 Svar: 34
Heey.
Sælger du nogle af dine batterier ? ..
aug 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Scootere: 3 Emner: 1 Svar: 7
Hey giver du ikke en x-høj ?
maj 2005
Følger: 54 Følgere: 52 Scootere: 10 Emner: 389 Svar: 1.363
den er jo meget pæn
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 3 Svar: 1
hah
mar 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 3 Svar: 1
Sker der Dreier , smid lige en x-høj
apr 2006
Følger: 19 Følgere: 20 Scootere: 2
Mange tak . din er os meget pæn .
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 4 Svar: 9
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 4 Svar: 9
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 45 Scootere: 3 Emner: 32 Svar: 228
det helt kanon:)
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 45 Scootere: 3 Emner: 32 Svar: 228
hvis du vil ha det?
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 45 Scootere: 3 Emner: 32 Svar: 228
ang melody dele... ka sku ikk lii huske om det er 3 eller 2 cylle jeg har.. men der er kun et topstykke...
evt giv et bud på de forskellige ting (2 eller 3 cylle)
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 14 Svar: 346
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=126732&ipc=392541
okt 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Scootere: 7 Emner: 56 Svar: 82
min puch er 4k. vær
okt 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Scootere: 7 Emner: 56 Svar: 82
hvor meget
jan 2005
Følger: 68 Følgere: 68 Scootere: 5 Emner: 31 Svar: 531
Tror jeg ikke fordi der står at de er udgået..
jan 2005
Følger: 68 Følgere: 68 Scootere: 5 Emner: 31 Svar: 531
Har du evt link til Carbon Skjolde?
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 1 Svar: 3
hvad ville du have for den...?? kan du ikke sende mig en besked på 2814 8937
jul 2006
Følger: 54 Følgere: 62 Scootere: 5 Emner: 122 Svar: 395
Okay
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 8 Scootere: 2 Emner: 4 Svar: 20
nej tak
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Scootere: 5 Emner: 10 Svar: 38
sorry du den er lidt for hurtig
jul 2006
Følger: 54 Følgere: 62 Scootere: 5 Emner: 122 Svar: 395
giv mig din msn så skal jeg slette det billede
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 43 Scootere: 4 Emner: 441 Svar: 1.152
har du standard delene ?
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 42 Svar: 243
Købe min yamaha sting?
http://www.scootergalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=319281
mar 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 144 Svar: 636
Du skal da bare være glad for en høj ? Jeg kan da godt give dig en lav, jeg er nemlig ligeglad med om du giver mig en igen ..
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Scootere: 2 Emner: 7 Svar: 8
iorden
aug 2004
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 1
Hvis du ikke vil købe hvorfor skriver du jeg forventer omkring 5500-6000kr for den eller bytte med en anden flot knallert..
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Scootere: 2 Emner: 7 Svar: 8
kan jeg ikke få din msn??
okt 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 36 Svar: 74
intre at bytte med min bws og en nrg
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Scootere: 2 Emner: 7 Svar: 8
virker aldt??
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 23 Scootere: 3 Emner: 19 Svar: 29
ellers taak
sep 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Scootere: 17 Emner: 1.108 Svar: 4.011
svar under min stalker .. sælger du din forgaffel
mar 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 144 Svar: 636
Har du noget at smide oven i ? for så kan vi godt snakke
dec 2005
Følger: 83 Følgere: 310 Scootere: 21 Emner: 78 Svar: 1.108
men svaret er enkelt,,
har ikk penge til den,
kan højest ha 4000
mar 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 144 Svar: 636
Okay .. Så kan du da købe den .. der er jo skjolde og tun og gejl dele på osv ?
dec 2005
Følger: 83 Følgere: 310 Scootere: 21 Emner: 78 Svar: 1.108
men såm det lig meget for ska kun bruge skjolde, osv,
dec 2005
Følger: 83 Følgere: 310 Scootere: 21 Emner: 78 Svar: 1.108
sælger du nogen motordele?
eller lexus baglygten? og klare blinklys glas?
dec 2005
Følger: 83 Følgere: 310 Scootere: 21 Emner: 78 Svar: 1.108
alt stort set, hva har du`?
dec 2005
Følger: 83 Følgere: 310 Scootere: 21 Emner: 78 Svar: 1.108
har du nopgen dele til mc3 du vil sælge?
mar 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 144 Svar: 636
Nå okay ..
feb 2007
Følger: 55 Følgere: 52 Scootere: 6 Emner: 138 Svar: 426
har jeg gjordt, men tro ikke rigtig de havde forstand på det, for der sagde de fra 5 kg til 10 kg, så du har nok nogenlunde ret...
feb 2007
Følger: 55 Følgere: 52 Scootere: 6 Emner: 138 Svar: 426
tak for det, nu nar du selv har en NRG hvad ville du så skyde på min er værd????
feb 2007
Følger: 55 Følgere: 52 Scootere: 6 Emner: 138 Svar: 426
hmm nej tak, er selv igan med at sjæle min egen NRG...
feb 2007
Følger: 55 Følgere: 52 Scootere: 6 Emner: 138 Svar: 426
Bytte med hvad???
aug 2004
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 1
med min jog
aug 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 10 Emner: 324 Svar: 1.018
oka helt iorden .....:)
dec 2005
Følger: 83 Følgere: 310 Scootere: 21 Emner: 78 Svar: 1.108
hm,
har desværre, ikk lig nu men sskriver hvis der er,,
dec 2005
Følger: 83 Følgere: 310 Scootere: 21 Emner: 78 Svar: 1.108
hva ska du ha for den?
aug 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 10 Emner: 324 Svar: 1.018
1000
aug 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 10 Emner: 324 Svar: 1.018
nej tak ikke noget jeg mangler
men hvor lang tid går der før du kan have penge ? hvis det er du vil købe ?
for jeg har mulighed for at vente ? da det også passer mig bedre fordi den står i mit sommerhus og vi ikke skal der op foreløbig ?
aug 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Scootere: 10 Emner: 324 Svar: 1.018
har selv ipod nano ....
og har desværre ikke brug for et headset?
har du andet at bytte med ?
eller er du intra i at købe kontant ?
sep 2006
Følger: 46 Følgere: 46 Scootere: 10 Emner: 216 Svar: 529
hvornår kommer du hjem fra ferie ?
sep 2006
Følger: 46 Følgere: 46 Scootere: 10 Emner: 216 Svar: 529
okay nitte
sep 2006
Følger: 46 Følgere: 46 Scootere: 10 Emner: 216 Svar: 529
4000 hvis jeg henter den i aften ? + dvd afspiller
sep 2006
Følger: 46 Følgere: 46 Scootere: 10 Emner: 216 Svar: 529
4000+ en dvd af spiller fra arena ?`
sep 2006
Følger: 46 Følgere: 46 Scootere: 10 Emner: 216 Svar: 529
jeg kommer først hjem på torsdag
sep 2006
Følger: 46 Følgere: 46 Scootere: 10 Emner: 216 Svar: 529
hey igen kan den køre og har du alle skjolde til den ?
dec 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 5 Emner: 24 Svar: 72
nå okay øv var ellers intra i den så heh
dec 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 5 Emner: 24 Svar: 72
har du alle std dele?
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 35 Scootere: 3 Emner: 48 Svar: 391
5500 ???
sep 2006
Følger: 46 Følgere: 46 Scootere: 10 Emner: 216 Svar: 529
kom lige på msn og godkend min ansøgning
okt 2006
Følger: 82 Følgere: 81 Scootere: 8 Emner: 2 Svar: 7
nej !!!
aug 2005
Følger: 34 Følgere: 32 Scootere: 4
hey mester kan du ikk lii kom på msn ska lii snakke med diq om noget vigtigt...
nov 2006
Følger: 84 Følgere: 82 Scootere: 5 Emner: 43 Svar: 332
Hey mester
Hilsen nomme
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 14 Svar: 346
et ord - Buisness! . ses i morgen måske
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Scootere: 1 Emner: 14 Svar: 346
Dewey! . hehe gider slet ikke snakke om hvor den udstødning er fra!
dec 2006
Følger: 47 Følgere: 46 Scootere: 7 Emner: 46 Svar: 390
please ! hjæælp i mine udfordringer, Gav dig en høj :b
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Scootere: 1 Svar: 1
vil du ikke gi en høj til min sonic jeg skal nok gi i gen
jan 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 1 Emner: 28 Svar: 141
bytte ....
svar under min jog
okt 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 36 Svar: 74
hey vil du bytte med en standart nrg hvor begrænsninger er fjernet
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Scootere: 5 Emner: 161 Svar: 447
INtra i at bytte med min rally.. Den køre og starter perfekt.. Der sidder turbokit og skiven er piller går cirka 70 km/t..
add mig på msn for mere info og billeder
Gubse_90@hotmail.com
dec 2003
Følger: 44 Følgere: 43 Scootere: 6 Emner: 85 Svar: 711
har forsikringspapire på den... og det er enten en 2001 eller 2002.. det står på papirene men min mor har dem et eller andet sted...
dec 2003
Følger: 44 Følgere: 43 Scootere: 6 Emner: 85 Svar: 711
ja det er det...
dec 2003
Følger: 44 Følgere: 43 Scootere: 6 Emner: 85 Svar: 711
med min ditech?
mar 2006
Følger: 72 Følgere: 73 Scootere: 14 Emner: 170 Svar: 4.045
nej men ellers tak
maj 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Scootere: 13 Emner: 37 Svar: 116
nej tak
jun 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 3 Emner: 18 Svar: 98
okay så bliver det jo ikk til noget
nov 2006
Følger: 44 Følgere: 40 Scootere: 8 Emner: 441 Svar: 771
taak(:
nov 2006
Følger: 44 Følgere: 40 Scootere: 8 Emner: 441 Svar: 771
Det spiller vildt:-)
Det er købt inde på en af scooter hjemmesiderne, nu kan jeg ikke huske hvad den hedder, men den er kendt!.
jun 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 3 Emner: 18 Svar: 98
du kunne jo også komme her over hvis du vil bytte
nov 2005
Følger: 37 Følgere: 38 Scootere: 2 Emner: 147 Svar: 1.497
En mp3, samt andet går jo ind under hifi.
nov 2005
Følger: 37 Følgere: 38 Scootere: 2 Emner: 147 Svar: 1.497
Nej, dette er jo et scooter relateret site
jan 2006
Følger: 82 Følgere: 81 Scootere: 2 Emner: 24 Svar: 211
minh msn er ihvertfald hep-hay@hotmail.com
jan 2006
Følger: 82 Følgere: 81 Scootere: 2 Emner: 24 Svar: 211
men jeg ved ikke rigtig syns måske det er lidt dyrt (:
jan 2006
Følger: 82 Følgere: 81 Scootere: 2 Emner: 24 Svar: 211
hva koster det cirka? jeg har ik så mange penge nu.
jan 2006
Følger: 82 Følgere: 81 Scootere: 2 Emner: 24 Svar: 211
men kan du da fragte til bornholM? og kan den komme ned i pris?:P
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 70 Scootere: 20 Emner: 217 Svar: 562
Nej tak... du
Du må købe den...
aug 2006
Følger: 52 Følgere: 49 Scootere: 10 Emner: 147 Svar: 281
ikk intr. alligevel
aug 2006
Følger: 52 Følgere: 49 Scootere: 10 Emner: 147 Svar: 281
passer det i en hot og spiller det godt ?
jul 2005
Følger: 68 Følgere: 67 Scootere: 5 Emner: 150 Svar: 787
skulle sige at du skal kontakte "netrom" på Demdemhoes@hotmail.com ang køb..
( http://scootergalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=15275 )
jul 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Scootere: 14 Emner: 20 Svar: 45
helt penge:)
sep 2004
Følger: 78 Følgere: 77 Scootere: 16 Emner: 626 Svar: 980
skriv på 20-65-64-43 om det
feb 2004
Følger: 41 Følgere: 40 Scootere: 11 Emner: 589 Svar: 1.383
Nej kun penge..
sep 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Scootere: 17 Emner: 1.108 Svar: 4.011
nej takker desvære .. mangler penge ombligeligt så en ven henter det for 500 og en bagskærm til stalker
mar 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 144 Svar: 636
Jeg har bud på 650 kr PP for det, så du skal nok byde omkring 700 PP
mar 2006
Følger: 59 Følgere: 58 Scootere: 33 Emner: 158 Svar: 560
ska du ca have for det..??
mar 2006
Følger: 59 Følgere: 58 Scootere: 33 Emner: 158 Svar: 560
heey har du stadevik dit anlæg
sep 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Scootere: 17 Emner: 1.108 Svar: 4.011
hehe back :S
sep 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Scootere: 17 Emner: 1.108 Svar: 4.011
snakkes lige ved smutter skal ud til vennerne og score damer
sep 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Scootere: 17 Emner: 1.108 Svar: 4.011
okay godt fortæl lidt info om anlæget eller højtalerne og hvor god bas giver det
sep 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Scootere: 17 Emner: 1.108 Svar: 4.011
hm lavede du en fejl der eller . ? lyder som om du indrømmer det er fordi at det dine venner og de skal ikke have noget lort så det hænger på dig ?? eller begrund det du skrev hehe
sep 2005
Følger: 122 Følgere: 119 Scootere: 17 Emner: 1.108 Svar: 4.011
angående anlæg kan se du vil have 550 for det hm har bud på 600-700 på røret
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 62 Emner: 97 Svar: 241
tak hehe
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 62 Emner: 97 Svar: 241
nej tak. har bestilt mine højtalere og forstærker, mangler bare noget hvidt pels
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 62 Emner: 97 Svar: 241
Hey, billeder
okt 2006
Følger: 114 Følgere: 111 Scootere: 8 Emner: 249 Svar: 1.526
du får lige en x høj
maj 2005
Følger: 110 Følgere: 111 Scootere: 4 Emner: 238 Svar: 1.193
Vis jeg var dig ville jeg sku ikk sætte billeder ind a den sådan der
maj 2005
Følger: 110 Følgere: 111 Scootere: 4 Emner: 238 Svar: 1.193
Syntes sku ik den er mere værd end en middel den er ik til høj eller noget overhoved
mar 2006
Følger: 39 Følgere: 37 Scootere: 3 Emner: 1 Svar: 12
VELKOMMEN min ven
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 5 Emner: 42 Svar: 432
du skal da også lige have en høj
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 5 Emner: 42 Svar: 432
.....